Back in town!!

9 Aug

Ne yazık ki tatil bitti ve İstanbul’a döndüm. 3 ayrı fotoğraf makinesinden çektiğim Çeşme tatilini sizlerle paylaşmak için hem sabırsızlanıyor hem de üşeniyorum:))) En kısa sürede görüşmek üzere!!

8 Responses to “Back in town!!”

  1. caramel macchiato August 9, 2009 at 7:47 pm #

    çabuk çabukkk :))

  2. MISSRED'S DIARY August 9, 2009 at 8:08 pm #

    :))

  3. tweety August 9, 2009 at 8:13 pm #

    hoşgeldin cnm arkadaşım seni çok özledim

  4. MISSRED'S DIARY August 10, 2009 at 7:17 am #

    ben de canım:)

  5. nevruz August 10, 2009 at 8:24 am #

    evet özledik cidden hoşgeldin sefalar getirdin,fotoğraflarıda bekliyoruz sabırsızlıkla

  6. DENiZ August 10, 2009 at 9:58 am #

    Hosgeldiiin😉

  7. nefes August 10, 2009 at 10:48 am #

    merhaba canım hoşgeldin. özlemiştim seni🙂

  8. MISSRED'S DIARY August 12, 2009 at 11:12 am #

    nevruz, Deniz, nefes; hoşbulduk, ben de özledim hepinizi, şekerlerim benim:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

