Çeşme 2

12 Aug






İlk defa az kıyafetle tatile gittim ve kesinlikle pişman olmadım. Tatile çıkmayanların her gün ne giyeceğini belirleyip öyle bavul yapmalarını şiddetle tavsiye ederim.

20 Responses to “Çeşme 2”

  1. zeynep August 12, 2009 at 10:35 am #

    fotoğraflar da sen de çok güzelsiniz:)

  2. Elvan August 12, 2009 at 10:41 am #

    Tatilde kıyafet sorunu yaşamamak ne güzel bişi olsa gerek. Ben bi ton kıyafetle gidip yine de ahh şunuda getirseymişim diyenlerdenim:)Ben 2.fotograftaki kıyafetini sevdim, babrbi bebek gibi olmuşsun..

  3. sibelinsu August 12, 2009 at 10:45 am #

    İyi geçmiş anlaşılan..yorgunluklar atılmıştır umarım..ben de her kıyafetimi altına giyilecek ayakkabıları ve takılarımı bile ayarlayıp gün gün ayırıyorum hatta ayakkabı sayısını en aza indirmek için ortak kombinler yapıyorum ama yine de bir büyük bavul sırf benim eşyalarım oluyor..:)tulumun da çok yakışmış..

  4. demet August 12, 2009 at 11:17 am #

    Miss'cim çeşme ile ilgili yazdıklarına google dan ulaştım. Kaldıgın oteli begendım arayıp fıyat aldım cidden uygun bende tatilhazırlıgındayım yazdıkların referans oluyor bana. Beach girişleri hakkında fiyat belirtebilirmiisin . Tatil bütcesi cıkarıyorum. Anladıgım kadarıyla normal girilcek yer yok çeşmede hep beachler. Sola mere nekadara patlar 2kişi ?sevgilerimi gönderiyorum

  5. MISSRED'S DIARY August 12, 2009 at 11:21 am #

    zeynepcim; o senin güzelliğin, sağol iltifatların için.Elvan; sanırım elimize ne gelirse koyduğumuzdan oluyor, ben daha önceden ayarladığım için hiç sorun olmadı ama nerelere gideceğini de az çok kestirmek lazım, bir kaç şık bir kaç spor kıyafet oldu bitti işte:)sibelinsu; valla attım yorgunlukları gelir gelmez işlerin yoğunluğu bile koymadı daha:)

  6. Z FASHION August 12, 2009 at 11:36 am #

    Hoşgeldiin :)Bende 2 ve 6. resmi sevdim!

  7. MISSRED'S DIARY August 12, 2009 at 12:05 pm #

    Demet; Sadece beach yok. Ilıca'da Sheraton'un yanında Ilıca Plajı var, Dalyan'da Dalyan Plaza'nın yanında Kocakarı Plajı var, Altınkum'a giderken FunBeach'e alternatif Pırlanta Plajı var. Bu plajlarda ister hasırını serip bir lira bile ödemiyorsun,ister şezlong ve şemsiye için 7,5 lira ödüyorsun kişi başı. Bir tek Aya Yorgi koyu'nda halk plajı yok. Orda da Sole Mare, Shayna, Paparazzi ve Granada var. Sole Mare'ye giriş 20 lira otopark 10 lira bir içecek bedava. Babylon'da ise giriş 20 lira, bedava içecek yok. Beachlerdeki yemekler 10-20 lira arası, alkolsüz içecekler 3-10 arası falan. Bir gün tekne turu yapmanızı öneririm, o da Lady Bente adlı tekne 25 liraydı öğle yemeği dahil. Yalnız erken gidip yukarıda yer kapmak gerekiyor haberin olsun. Buarada bana mail atabilirsen sana otel fiyatıyla ilgili bir tüyo vereyim, ne kadara anlaştınız bilmiyorum ama buarada başka birşey olursa sorabilirsin.Z'cim hoşbulduk sen de hoşgeldin:)))

  8. demet August 12, 2009 at 12:35 pm #

    Çok naziksin cok işime yarayacak sölediklerin ,45 dedi otel fiyatına . Ben haftasonu düşünüyorum cuma giriş pazar cıkış gibi. AKsam eşimle konusup ayarlıycam son durumdan haberdar ederim seni.sevgiler

  9. MISSRED'S DIARY August 12, 2009 at 12:42 pm #

    demetcim 45 diyorlar ama değil :))))sen bana mail at ben sana açıklama yapayım şekerim:)

  10. tuku August 12, 2009 at 1:10 pm #

    Bende mail atıyorum banada banada 😛 misss:)

  11. DENiZ August 12, 2009 at 4:10 pm #

    saclarini topladiginda ve actiginda 2 bambaska insan mi oluyorsun? bana mi oyle geldi Missred'cim ;)http://www.denizbaran.com/

  12. MISSRED'S DIARY August 12, 2009 at 4:37 pm #

    valla Deniz kimse şimdiye kadar söylemedi ama sanırım haklısın, her fotoğrafta farklı çıkıyorum bir de , çekilirken farketmediğim ve sonrasında kendimi tanıyamadığım fotoğraflarım bile oluyor bazen:)))Makyaj da beni çok değiştiriyor ayrıca.

  13. KIRMIZI August 13, 2009 at 8:07 am #

    oh, oh, harika fotolar, guzel bi tatil… bence de gayet basarili yerinde secimler olmus… ben de genelde fazla fazla gotururum, ya suraya da gidersek, ya onun yerine sunu yaparsak derken, bi bakmisim bavul dolmus bile… bastan kucuk bi bavul secip o kadar doldurmak en iyisi… ay sonu gibi gidicez biz de, boyle dolu dolu bi tatilin de darisi benim basima diyorum… hala tam bi deniz tatili yapamadik nitekim… sevgiler…

  14. nefes August 13, 2009 at 9:07 am #

    canım her fotoğrafta farklı bi şıklık olmuş. kombin seçimlerini beğendim. mutlu bi tatil yapmana sevindim. inşallah bende bayramda gideceğim. yıllık iznim olmadığı için bayrama kaldım.otelin sitesine girdim yorumları okudum herkes memnun dönmüş ne güzel. kişi başı fiyat 45 mi.

  15. * ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * August 13, 2009 at 2:13 pm #

    Vay kuzu ne güzelmişsin sen ya, canım da rakı çekti iyi mi 🙂 Bu arada az eşyada haklısın birde önerim olacak her kıyafetiniz sararsan havlu gibi rulo yaparsan kırışmaz ve daha çok alır bilesin.

  16. MISSRED'S DIARY August 13, 2009 at 2:53 pm #

    S.D; aynen benimde çekti şimdi:)) buarada teşekkür ederim o senin güzelliğin, bahsettiğin öneriyi de deneyeceğim artık seneye:((((

  17. Alışveriş Cini August 15, 2009 at 6:34 pm #

    İlk resim süper, Berna Laçin'e benziyorsun sanki biraz 🙂 Ben de tatile giderken her akşam ne giyeceğimi düşünüp ona göre bavul hazırlıyorum. Çok işe yarıyor.

  18. www.lacintenel.com August 17, 2009 at 6:58 am #

    En iyisi az kıyafet almak, daha doğrusu her güne belirleyip öyle kıyafet almak. Ama işte zaman istiyor, son dakika programları için biraz zor :))

  19. MODA CADISI August 17, 2009 at 12:27 pm #

    Sen sıranı güzelce savdın,sıra ben de 28 Ağustos'ta benim de istikamet Çeşme :))

  20. MISSRED'S DIARY August 19, 2009 at 8:52 am #

    Alışveriş Cini; teşekkürler, bilmem hiç benzeten olmadı şimdiye kadar, benim yüzüm daha uzun ama.Laçin; az alınca dönüşte boşaltması da kolay oluyor, her bakımdan avantajlıCadı; ooh ne güzel, en son tatile çıkmak en güzeli, hepimizin dönerken sen daha gidiceksin:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

