Alexa Chung Must-haves for Fall

19 Aug








Tarzını beğenerek takip ettiğim Alexa Chung, Marie Claire’e bir must-have listesi yapmış sonbahar için, yeni sezon için fikriniz olsun.

Fotoğrafların dışında;

“Topshop’un skinny jeanleri,
American Apparel jarse mini etekleri,
Vintage t-shirtler,
J.Crew blazer, şort ve montları,
GAP’ten basit elbise ve üstler
H&M elbiseler ” de Alexa C.’ın bu sezon için dolabına katmak istedikleri arasında.

8 Responses to “Alexa Chung Must-haves for Fall”

  1. Itır August 19, 2009 at 9:36 am #

    Ben de çok seviyorum bu kadının tarzını.

  2. Fashioncholic Girl August 19, 2009 at 9:54 am #

    bu kadını çok seviyorum // gülüşü ve doğallığı onu sevdiren şeyler arasında 🙂

  3. sibelinsu August 19, 2009 at 11:08 am #

    Dkny'nin 2009/10 kış zonunun yüzü olmasına şaşmamak lazım..çok tatlı

  4. MODA CADISI August 20, 2009 at 7:25 am #

    Seviyorum, abartısız sıklığı ve uzun ince silueti,kıyafetlerine kendince bir şeyler katmasıyla favorilerimden 🙂

  5. kocasını seven kadın August 20, 2009 at 12:08 pm #

    çok hoş ,ben de çok beğeniyorum …

  6. Style by T August 22, 2009 at 8:06 am #

    Çok tatlı kadın ya..2. ve 3. resimler favorim!

  7. Alışveriş Cini August 25, 2009 at 8:19 pm #

    O zımbalı mini elbiseden istiyorum, hem de çok… 😦

  8. seda September 11, 2009 at 8:57 pm #

    ben de seviyorum, kemik yapısında uyumlu, rahat, eklektik bi tarzı var

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

