Image

Always Fashion

21 Aug

11 Responses to “Always Fashion”

  1. tweety August 31, 2009 at 8:30 pm #

    yazılarını özledim sensiz blogla keyifli değil :(((

  2. sibelinsu September 1, 2009 at 10:54 am #

    tweetye katılıyorum..nerelerdesin…

  3. Pınar September 3, 2009 at 8:15 am #

    uzak kaldık olmadı böyle 😦

  4. *STYLEBOOM* September 3, 2009 at 1:53 pm #

    bu habere bayıldım missredcim

  5. keLebek September 6, 2009 at 6:35 am #

    en sonuncu postunuzun ustunden 2 hafta gecmis bayan farkinda misiniz ?hm (:

  6. MISSRED'S DIARY September 7, 2009 at 6:39 am #

    Beni merak eden, yorumlardan ve maillerden ulaşan herkese çok teşekkürler. Bloga, blog dünyası için uzun ama normalde kısa bir ara veriyorum. Bunu sebepleriyle açıkladığım gün siz de bana hak vereceksiniz:)))) Ama herşey yolunda arkadaşlar sakın merak etmeyin.

  7. Elvan September 9, 2009 at 2:46 pm #

    Tamam bekliyoruz o zaman geri dönmeni.

  8. Z FASHION September 9, 2009 at 8:14 pm #

    Yoksa aileye yeni biri mi katılıyor :)Çok fazla merakta bırakma bizi, ama tabiki sen daha çok önemlisin. Bekliyoruz!

  9. * ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * September 11, 2009 at 5:02 am #

    email gelmiş bana da ama sen daha önce yazmışsın mailden bebek, yorumuna da cvp yazdım muck

  10. seda September 11, 2009 at 8:54 pm #

    merak ettim şimdi:) olsun buralarda olman güzel!

  11. Kirpikteki Gözyaşı September 28, 2009 at 6:54 am #

    Ben de çok özledim canım seni. Bu araa daha uzun sürmez umarım. İyi haftalar!Yorumun için çok ama çok tşk ederim!

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

