Ben geldim:)

15 Oct


“Bir süre ara vereceğim” derken bu kadar uzun bir ara olacağını ben de bilmiyordum. Blog camiası adına çoook uzun ama insanlık adına:)) kısa bu zaman aralığında size vereceğim çok önemli haberin dışında anlatacak bir sürü şey biriktirdim dersem bu kocaman bir yalan olur.

Merak edip bana mail gönderen halimi hatırımı soran ve hatta tahminlerinde yanılmayan bazı arkadaşların bir süre önce öğrendiği üzere BEN HAMİLEYİM:)))))) ve tahmin eden arkadaşlara da burdan “çakalsınız valla” demek istiyorum:)O zaman daha her şey çok yeni olduğu için blog ortamında paylaşmak belki doğru olmaz diye düşünmüştüm, şimdiki aklım olsa heyecanımı hemen sizlerle paylaşır, bütün gelişmeleri bir bir anlatırdım ama ne de olsa ben annemin kızıydım ve bir süre daha beklemeliydim.

Kendisinin var olduğunu öğrendiğimizde 5 haftalık olan bebişimiz şimdi tam 12 haftalık ve şimdilik her şey yolunda. Genel olarak aşırı bir yorgunluk ve uyku hali dışında çok fazla sıkıntı yaşamadım ara ara gelen mide bulantılarını saymazsak, o da bu aralar iyice azaldı. Yalnız hamile kalmadan önce aşırıya kaçarak yaptığım ne varsa şu an hiçbirisini yapamıyorum, görmeye bile tahammül edemiyorum. Bunlar ceviz ve balık yemek, kahve içmek başta olmak üzere yemekle aram hiç yok gibi bir şey, canım hiçbir şey yemek istemiyor ama sanırım hareketsizlikten kiloları alıyorum sinir bozucu birşekilde. Yine bünyeme isyan modundayım, iki dakika kendi haline bırakmaya gelmiyor, böyle yemeden kilo alıyorsam sanırım bu hamileliği 100 kiloyla kapatırım ben:))) Artık bunu da çok fazla düşünüp takıntı haline getiremiyeceğim çünkü zaten yemiyorum daha ne yapabilirim ki??

Neyse esas ilginç olan şey şu ; alışveriş yapmaktan ve alışveriş merkezlerinden acaip soğudum. Hamilelikte böyle bir sendrom benimle literatüre geçebilir:))) AVM’nin içine girdiğim anda bana afakanlar basıyor, başım dönüyor, midem bulanmaya başlıyor. Bir mağazaya bakıp bir kıyafet falan almak şu aralar benim için imkansız. Hamile kaldığımı öğrendiğimden beri yani 7 haftadır bir toka bile almadım kendime. İleriki dönemlerde halk arasında “Missred Sendromu” olarak anılacak bu sendrom kişiye mutsuzluk,rahatsızlık, belirsizlik gibi duygular kazandırırken eşine ise huzur ve rahatlık veriyor. Allah kimsenin başına vermesin valla, çekmeyen anlamaz:)))

Şu aralar moda, alışveriş ilgi alanımın epey bir dışında en büyük hobim uyumak. Düşünün ki Aşk-ı Memnu’nun yarısında uyuyakalıyorum o derece durumum vahim. Bakalım artık bu yazıyla şeytanın bacağını kırmayı ve eski formuma ulaşamayacağımı bilsem de yazılarıma devam etmeyi düşünüyorum, artık zaman gösterecek.

Buarada kızlar, aramızda kalsın bebek %95 ihtimal KIZ:) kesin sonuç 1 ay sonra belli olacak. Sakın kimseye söylemeyin:)))))))

resim: french vogue

36 Responses to “Ben geldim:)”

  1. Lacin October 15, 2009 at 10:36 am #

    Ay ay çok sevindim, tebrikler…Allah hayırlısıyla devamını erdirsin, kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin. Benim de çok yakın bir arkadaşım 5 haftalık olduğunu öğrendi geçen gün ve onunla baya sevinçten ağladık. Bebek isteyenler çok ama artık hemen olmuyor isteyenlerin. O yüzden bebek haberlerini alınca çok seviniyorum…

  2. MISSRED'S DIARY October 15, 2009 at 10:44 am #

    :)))) Şimdi senin bloguna bakıyordum, saçları ne güzel olmuş diyordum, sonra bi baktım yorum yazmışsın.Laçincim Allah her isteyene nasip etsin, hamile bayanlara da sabır ve kolaylık versin.

  3. sevgituncer October 15, 2009 at 12:10 pm #

    Merhaba blogunu bende sessiz sedasız takip edenlerdenim.Hayırlı olsun hamileliğin:)Ben hamile tişörtleri boyuyorum ve tasarlıyorum ilgilenirsin diye yazmak istedim istenen her resimi tişört üzerine boyuyorum.İlgilenirsen mail atabilirsin bana.Sevgiler….

  4. MODA CADISI October 15, 2009 at 12:38 pm #

    :)) Her şey yolunda demek, pek güzel, kız olacak olma ihtimali daha da güzel :))

  5. Z FASHION October 15, 2009 at 12:48 pm #

    Çok şekersiiin, nasıl mutlu oldum anlatamam… Ara vericeğini açıkladığın yazının başlığını görür germez aklıma gelmişti, senin adına çok sevindim! Sağlıklı şekilde kavuşursunuz inşallah bebeğinize. Sana da kolaylıklar diliyorum, bizimle yaşadıklarını paylaşman beni çok mutlu eder, illa moda hakkında yazman gerekmiyor öyle değil mi? Hem eminim bu geçici bir durumdur, daha çocuk modası var önünde😀

  6. Anonymous October 15, 2009 at 12:50 pm #

    sağlıkla sıhatle kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi. çok güzel bir duygu olmalı. mide bulantısını falan boşver bol bol naza çek kendini. 9 ay sonra herşey bitmiş olacak zira. zaten 3 ayıda gitmiş. bebiş gelipte senin pabuçlar dama atılmadan önce keyfini sür şu günlerin:)tebrik ederim tekrar.nazik

  7. pommeler October 15, 2009 at 1:20 pm #

    hayırlı olsunsaglıkla tamamına inşallahcok sevindim senin adına

  8. MISSRED'S DIARY October 15, 2009 at 1:24 pm #

    Sevgituncer; çok teşekkür ederim yorumun için , ileriki dönemlerde neden olmasın ulaşırım tabi sana o zman.Cadıcım; hehe sende bütün kız arkadaşlarım gibi kız isteyenlerdendin, sanırım dilekler kabul oldu.Z fashion; evet sen de o çakal tahmin edenlerdensin:)))Bakalım moda, hayat, bebiş ve ben ortaya karışık bişiler yapıcam ama sadece hamilelik ve bebek blogu olmayacak benimki.Adsız; hehe :)bütün bayanlar aynı şeyi sölüyor, kendini naza çek. Merak etme çekiyorum, bizimki duymasın:))))iyi dileklerin için çook teşekkürler.

  9. zui October 15, 2009 at 1:25 pm #

    :D:D:Dtebrikler!!!!artık yazılarına devam et ama hem kız olursa da geçer ona da belki moda tutkun:D

  10. Zeynep A. October 15, 2009 at 1:52 pm #

    bir süredir takip ediyordum seni ve sonra birden kayboldun. neyseki mutlu bir haberle dönmüssün. Allah tamamina erdirsin. % 95 Kiz deyince nedense yüzümde sapsal bir gülümseme olustu:) Saglikla kucagina alman dilegiyle!

  11. Kirpikteki Gözyaşı October 15, 2009 at 3:09 pm #

    Çok ama çok sevindim:))))) Hele kız olmasına daha çok sevindim!!!!Herşeyin yolunda olması da çok güzel! Kocamaaan bir maşallah!!! Artık bizi yalnız bırakma ama olur mu:))) Öptüm:))))

  12. Siu October 15, 2009 at 3:12 pm #

    Çığlık atabilirmiyimmm!!!!! Tebrikler tatlımmmm!!! ne denir bilemedim şimdi.. sen kendine iyi bak yeter bize. canım ya..

  13. tuguna October 15, 2009 at 3:26 pm #

    Aa ne guzel haberler:) Cok sevindim umarim her sey yolunda gider. Yeni bebek haberi alinca heyecanlaniyorum:) Gelismelerden haberdar et bizi:) Tekrar hayirli olsun esine de sana da!

  14. tuguna October 15, 2009 at 3:26 pm #

    Aa ne guzel haberler:) Cok sevindim umarim her sey yolunda gider. Yeni bebek haberi alinca heyecanlaniyorum:) Gelismelerden haberdar et bizi:) Tekrar hayirli olsun esine de sana da!

  15. Haydins October 15, 2009 at 3:33 pm #

    Tebrik ederim , vaktinde sağlıkla gelsin inşallah %95 ihtimal kızımız :)Ama ben senin evli olduğunu bile bilmiyordum valla nasıl okuyorsam yazıları artık :)Bugün 2 oldu hamile blogger haberi, çok sevindim..

  16. joy October 15, 2009 at 3:49 pm #

    Maşallah ya🙂 çok çok güzel bir sey bence hamilelik, 24 yaşındayım ama neredeyse 14 yasımdan beri her hamile gördüğümde ayyy ne tatlı derim :)tebrik ederim çok çok

  17. keLebek October 15, 2009 at 4:53 pm #

    canim tekrar hosgeldin aramiza .ve tekrar tekrar tebrikler..saglikla sihatle gelsin bebisoptum

  18. Antigone October 15, 2009 at 5:58 pm #

    Çok sevindim canım, tebrik ederim! Umarım çok sağlıklı ve keyifli geçer hamileliğin😉

  19. esrara October 15, 2009 at 6:45 pm #

    aramıza tekrar hoşgeldin. hergün bloğunu açıp bakıyodum bugün yazın varmı diye.ayrıca senin adına çok sevindim. kendine çok iyi bak.

  20. R.Ordulu October 15, 2009 at 8:19 pm #

    Ben de geçen gün bloğuna girdim, yine yoktun,seni merak ettim bir mesaj yazmayı düşünüyordum,baktım gelmişsin, hoşgeldin güzel anne..Ben senin hamile olduğunu taaa folik asit olayından bahsettiğinde hissetmiştim,sana hamilelik çok yakışmıştır eminim..

  21. MISSRED'S DIARY October 16, 2009 at 6:45 am #

    sabah bilgisayarı açtım, bi baktım sizin güzel yorumlarınız ve dilekleriniz, hamileliğin de verdiği duygusallıkla gözlerim doldu, hepiniz çoook tatlısınız, iyiki varsınız, çok özlemişim herkesi. Unutulmadığımı bilmek güzel ama zaten her zaman söylüyorum bu blog arkadaşlığı başka bir şey:)))

  22. Lilee October 16, 2009 at 10:20 am #

    great header and pic! love lily!

  23. Anne ve kızları October 16, 2009 at 4:31 pm #

    Ayyyy!Tebrik ederim!Ne güzel bir haber bu!Allah hayırlısıyla doğurmayı ve sağlıklı bir evlat sahip olmayı nasip etsin!Ne güzel yaa!Özendim şimdi ben de:))

  24. PrettyPinky October 16, 2009 at 7:53 pm #

    çok çok sevindimm:) inşallah hamileleğini güzel güzel tamamlayıp eşin sen bebeğin mutlu bir ömür geçirirsiniz.. oyuncak sektöründe olduğum için bebek ve çocuklarla çok içli dışlıyım..inan dünyanın en tatlı en sevimlii şeyleri onlar:) tebrik ediyorum seni canım tekrar..hoşgeldin ..

  25. KIRMIZI October 16, 2009 at 9:27 pm #

    hosgeldin seker… ozlemistik, biliyorsun… sana yazmadim ama ben de kiz diye dusunmustum…

  26. MISSRED'S DIARY October 17, 2009 at 6:56 am #

    lilee; thank you:))anne ve kızları: amin inşallah, güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.PrettyPink; biz de daha doğmadan büyüdüğünü, oyuncaklar aldığımızı, oyunlar oynadığımızı hayal ediyoruz keşke o günlerde bir an önce gelse:)Kırmızı; herkes hep kız dedi ve kız olmasını istedi, bizim için farketmezdi tabi ister kız ister erkek olsun ama duyunca bizimki benden çok sevindi tabi doktor herkese yaymayın kesin sonuç 1 ay sonra demişti, bundan büyük yayma mı olur bilemiyorum:))))

  27. nesrin October 17, 2009 at 11:21 am #

    Canım hoşgeldin. ben senden bu kadar uzun süre kopmadım. haberi çok öncedende almıştım. arkadaşım olduğun için çok mutluyum. hamileliğini gün gün takip ediyorum heyecanını seninle paylaşıyorum🙂 bana bu şansı verdiğin için teşekkür ederim. Sağlıkla bebeğini kucağına almanı diliyorum. çok çok öpüyorum.Burayada dönmene çok sevindim. yazılarını okumak çok keyifli.

  28. Hesionka October 18, 2009 at 9:46 pm #

    canım çooook sevindim!!! :Dumarım sonuna kadar çok rahat ve güzel bir hamilelik geçirirsin ve sağlıklı bebişini kucağına alırsın! <3darısı tüm isteyenlerin başına!

  29. http://www.denizbaran.com/ October 19, 2009 at 3:36 pm #

    Hosgeldin😉 Duygularimi daha onceden seninle paylasmistim Aslicim inan senin adina cok mutluyum! Hele simdi kiz olacagini ogrendim yaa cok coook sevindim!! Allah sansli kullarina kiz evladi verirmis😉 Cok sanslisin coook! En buyuk hayalim😉 Allah saglikla, huzurla kucagina almayi nasip etsin AMiN!

  30. MISSRED'S DIARY October 20, 2009 at 8:14 am #

    nesrincim; söylediğin herşey için teşekkür ederim, darısı senin başına umarım en yakın sürede senin de haberlerini alırız.hesicim; umarım dediğin gibi olur, şimdilik herşey yolunda, önümüzde 6 ay var. aynen darısı tüm isteyenlerin başına.denizcim; doktor yayma herkese %95 ihtimal demişti tabi ben duramadım, insan hamile kalınca içinde taşıdığı şeyin belirsizliğinden ötürü önce sağlık diliyor tabiki ama kız çocuk başka birşey tabi bakalım net sonuç 3 hafta sonra:)

  31. Alışveriş Cini October 21, 2009 at 9:41 pm #

    Missredcim yzını yeni gördüm, çok çok tebrik ederim. Tabi en önemlisi sağlıklı doğması ama büyük ihtimal kız olmasına da çok sevindim🙂 Ayy hamileyken de ne giydim yap ne olur, ben bayılıyorum o resimlere, çok tatlı oluyor. Tabi yine sen bilirsin🙂 Bu arada Mssred sendromu sayesinde hamileliğin sırasında para biriktirirsin işte fena mı?🙂

  32. MISSRED'S DIARY October 22, 2009 at 7:46 pm #

    A.C.; çooook teşekkür ederim canım. Yapacağım inşallah ne giydim ama bu aralar o kadar düz giyiniyorum ki sanırım bir yere, bir davete falan gitmemiz gerekecek ne giydim postu yapmam için:)

  33. Pınar October 23, 2009 at 11:59 am #

    Missred çok güzel bir haber bu🙂 hayırlı olsun.ben de şaşırmayanlardanım çünkü tahmin etmiştim😉 Allah sizi nazarlardan korusun. Doğuma kadar umarım bebeğin ve sen sorunsuz ve rahat bir süreç geçirirsiniz. Çok şanslısın🙂

  34. MISSRED'S DIARY October 23, 2009 at 3:08 pm #

    Pınarcım; iyi dileklerin için çok teşekkür ederim, darısı tüm anne olmak isteyenlerin başına:)

  35. tweety October 27, 2009 at 6:11 pm #

    teyze oluyorum yuppi :)kızlar size birşey daha söyliyim inanılmaz bir güzellik geldi missred'e resmen yüzüne nur yağdı cnm arkadaşım benim

  36. MISSRED'S DIARY October 29, 2009 at 8:35 am #

    Tweety; ben de olucam teyze inşallah en yakın zamanda:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

