Missred hamile ve kumral:)))

23 Oct

Dün izleyenlerin dikkatini çekti mi bilmem, Aşk-ı Memnu’da Firdevs Hanım, hamile fakat incecik kızı Peyker için ” annesinin kızı işte, kiloları gram gram alıyoooo” dedi. Şimdi ben soruyorum “Ben kimin kızıyım kardeşim?” Bunu derhal biri bana açıklasın. Annem de ne bir çatlak, ne bir selülit var, yaşına göre zaten kilosu gayet iyi. Babam deseniz sanırım 40 yıldır aynı kiloda:))) Bir ara sigarayı bırakınca kilo almıştı, onu da çoktan verdi. İştahına düşkünlük, hemen kilo alıp hiç verememek, selülit, çatlak hepsi ben de. Eeee o zaman ben kimin kızıyım???? Şaka bir yana dünkü o laf bana çok koydu, sanırım ben kilolardan korktukça onları üzerime mıknatıs gibi çekiyorum. Neyse bu konuyu burda bırakalım, yapacak bir şey yok. Bir an önce yürüyüşe başlamam lazım, yoksa çok bir şey yediğim yok.

Aslında “ne giydim” postu yapmak oldukça uzaktı bana , çünkü hamile kaldığım ilk günlerden beri hep en bol t-shirt- bluz- pantolon ne varsa onları giyiyordum, paspal ama rahat dolaşıyordum anlayacağınız. Bu benim günlerdir giydiğim en düzgün kıyafet diyim siz anlayın işte.

Bir diğer mevzu da gördüğünüz üzere saçlarımı kendi rengine boyattım. İlk başlarda boyatıp boyatmamak konusunda çok kararsız kalmıştım ama doktor 10.-11. haftadan sonra boyatmana engel yok diyince ben de organik boya ile sarıları kapattırdım. Yaklaşık 13 senedir ilk defa saçlarım kendi rengine yeniden kavuştu.Buarada oldukça da hızlı uzuyorlar şu dönemde ve bir o kadar da dökülüyorlar. Sanırım doğuma kadar 2 tel saçım kalacak, neyse boyatma kestirme derdinden kurtulmuş olurum:))))

NOT: Fotoğrafları nasıl büyüteceğimi öğreten Moda Cadısı’na teşekkürler.

22 Responses to “Missred hamile ve kumral:)))”

  1. Haydins October 23, 2009 at 3:53 pm #

    Bence gayet zayıf görünüyorsun takıntı haline getirme lütfen..Göbeğin olduğuna en sevineceğin zamanların tadını çıkar 🙂

  2. Antigone October 23, 2009 at 3:57 pm #

    çok şeker görünüyorsun canım, hamilelik yakışmış ;D bu arada kilolar nerde ben pek göremedim?

  3. tuguna October 23, 2009 at 4:43 pm #

    Missredcim saclarinin rengi cok guzel ve modern gorunuyor, cok begendim. Bi de karnin cok sirin olmus:) Kilolari dert etme ya nasil dogum yapmayi dusunuyorsun bilmiyorum ama normal dogumda hastaneden cikinca zaten yarisi gitmis oluyor. Emzirmeyle zaten uc ay sonra eski kilosuna donuyor insan. Hatta ben su an eski kilomdan daha zayifim, bebek hareketlenince onun arkasinda kosmaktan kilo filan durmuyor vucutta!! Yuruyuse baslama planin cok iyi, dogumu cok kolaylastiriyor yuruyus yapmak, yuzmek.

  4. tuguna October 23, 2009 at 4:43 pm #

    Aa bi de ekleyecektim unuttum, fotograflarin nasil buyutulecegini ben de ogrenmek istiyorum:)

  5. Itır October 23, 2009 at 4:49 pm #

    Çok hos:)bence kıyafet postu yap,esinlendir.ciddiyim.

  6. seda October 23, 2009 at 5:26 pm #

    canım, hamile olduğunu bilmiyordum atlamışım böle önemli bir şeyi. çooookkkkk tebrik ederim! :))))sevgiler

  7. Salıncakta iki Kişi October 23, 2009 at 5:39 pm #

    aaa ben yeni ogrendim bu haberi, tebrik ederim, hayirli olsun… cok tatli gorunuyorsun :)dun aksamki o diyalog benimde dikkatimden kacmadi 🙂 Firdevs Hanim biz Turk bayanlarini komplekse sokmaya kararli 🙂

  8. Pelin Pelister Akyürek October 23, 2009 at 7:35 pm #

    Canım, hamileliğin çok güzel ve sorunsuz geçer umarım. Çatlakmış kiloymuş hiç takma. Bebiş doğduktan sonra hepsi gidiyor eğer emzirebilirsen. Ben doğumdan sonraki iki ayda doğum kilomdan 20 kilo verdim. Hamile kaldığım kilodan da 9 kilo azdı bu. Bebiş gelişiyle her şeyi daha da güzelleştirecek. Şu anda sadece onun ve senin mutluluğunuz önemli. kiloyu falan boşver bol bol ye. Hayatının hiç düşünmeden yemek yiyebileceğin en rahat zamanını iyi değerlendir 😀

  9. Mrs. Baros October 23, 2009 at 9:50 pm #

    pek güzel olmuşsunuz(:

  10. MISSRED'S DIARY October 24, 2009 at 7:02 am #

    Haydins; hamile kaldığımda zayıftım o yüzden belli olmuyor ama haklısın tadını çıkarmalıyım yoksa 6 ay geçmez:)Antigone; kilolar basen ve karın bölgesinde:))))) sanırım hamile kaldığımda zayıf olduğum için şimdilik kaldırıyor vücudum bakalım artık yarım dünyada olsam fazla takmayacağım.Tuguna; ben normal doğum yapmak istiyorum hatta sezeryandan korkuyorum ama şimdi Türkiye'de bir eğilim var herkes sezeryan yapıyor sanırım bu doktorların yönlendirmesiyle oluyor. Umarım normal doğum yapabilirim.Buarada resimleri büyütmek için kumanda panelinde ayarlara tıklıyosun, biraz aşağıda yayın düzenleyicisi var, orda eski düzenleyici seçili onu güncellenmiş düzenleyici olarak değiştiriyorsun. Sonra zaten resim yükleme esnasında farklı seçenekler çıkıyor ordan büyütebilirsin.Itır; bakalım yapıcaz bişiler, hem bana da doğru düzgün giyinmek için sebep olur:)Seda; çook teşekkür ederim :)))Salıncakta İki Kişi; çok teşekkür ederim. Firdevs Hanım'ın başka işi gücü yok ki:)) En büyük derdi bugün ne giysem, hangi mücevherimi taksam:))))Pelin; söylediklerin nasıl moralimi yerine getirdi bilemezsin,umarım ben de senin gibi olabilirim. Dediğin doğru şu an en önemlisi bizim sağlığımız gerisi teferruat.Mrs. Baros; teşekkür ederim, buarada ben de senin gibi hasta Cimbomluyum, bu vesileyle takımımıza da yarınki maçta iyi şanslar.

  11. Nil October 24, 2009 at 10:37 am #

    Ay canım tebrik ederim çok sevindim :))) Bence gayet stylish bi anne olucaksın ayrıca saçının tonunu da çok sevdim ben. Kiloyu takma kafana rahat ol nası olsa sonraki koşturmalardan vericeksin hemen hepsini 😉 sağlıkla mutlulukla büyütün bebeğinizi Missred'cim

  12. MISSRED'S DIARY October 24, 2009 at 6:07 pm #

    Nilcim çok teşekkür ederim, yorumlarınız bana moral veriyor:)

  13. kocasını seven kadın October 24, 2009 at 8:23 pm #

    hayırlı olsun …bu ara herşeyi geç görüyorum ….

  14. özge October 25, 2009 at 8:44 am #

    çok güzelsin bu güzel güünlerinde bence böyle şeyleri hiiiiiiç takma kafana,o film film:)

  15. sema October 26, 2009 at 12:56 pm #

    BEN DE 16 HAFTALIK HAMİLEYİM ALDIĞIM VİTAMİNLER NASIL İŞTAHIMI AÇTI HAFTAYA KONTROLÜM VAR KESİN KİLOLAR GELDİ BENİM SADECE BASENLERİM GENİŞLİYOR HİÇ KARNIM YOK KİMSE ANLAMIYOR HAMİLE OLDUĞUMU BEN DE SADECE KARIN OLSUN BASENLER BACAKLAR KİLO ALMASIN DİYORUM AMA OLMUYOR MALESEF OLSUN ÖNEMLİ OLAN BEBEKLERİMİZİN SAĞLIĞI ÇOK HOŞ BİR HAMİLE OLMUŞSUNUZ UZUN BOYLU OLMAK DA BÖYLE BİR ZAMANDA AVANTAJ BENCE BOL BOL GİYİNELİM BU DÖNEM ÇÜNKÜ ŞİŞMAN OLMAK İÇİN TEK HAKKIMIZ BU DÖNEM:)))

  16. MISSRED'S DIARY October 26, 2009 at 5:19 pm #

    K.S.K; teşekkür ederim :)Özge; evet ya ben ne takıyorum o kadını ve kızlarını, yaşasın yemek yemek hahaha:))Sema; benim iştahım eskiden daha açıktı aslında, vitaminler de hayret ki iştahımı açmadı, normal yiyorum ama özellikle 12 hafta bitene kadar mutfağa giremedim ve o yüzden hep dışarıda yedik ve özellikle de midemi bastsanırırdığı için normalde çok aram olmamasına rağmen sürekli ekmek-peynir, tost, sandviç falan yedim, birazda bu yüzden aldım kiloları, bakalım ben bi 20 kg alıcam galiba:))) Buarada sana da hayırlı olsun, zaman çabucak geçsin alalım bebişleri kucağımıza:))

  17. MODA CADISI October 27, 2009 at 11:41 am #

    Kilo bebekle paket program halinde gelmiyor mu? :)) Neyse, biraz daha keyfin yerine gelmiş sanırım,kumral da güzel olmustur eminim 🙂 Ayrıca rica ederim 🙂

  18. gly October 29, 2009 at 1:09 am #

    gecen yil bebek yapmaya karar verdik diye yazdiginizda size yorum yapmistim. fazla beklemeden bu haberle hayatinizin neselenmesine cok sevindim. saglikli, huzurlu bir hamilelik gecirirsiniz umarim.darisi cesaret edemeyenlerin basina..

  19. MISSRED'S DIARY October 29, 2009 at 8:34 am #

    Cadı; aynen öyle, kilo verme de emzirmeyle paket program şeklindeymiş anladığım kadarıyla:)))Gly; aslında biz de "tamam artık yapalım" diye karar vermemiştik, sadece biraz serbest davrandık galiba:)) Hamile olduğumu öğrendiğimde ilk birkaç gün şoktan çıkamadım bu yüzden, ama şimdi çok mutluyum iyiki de oldu:)

  20. ♥sibelinsu♥ November 2, 2009 at 7:51 pm #

    Blog alemine döndüğüne çok sevindim demek için uğradım..çifte süpriz yapmışsın gönlüne göre olsun canım…saçların da çok güzel olmuş.. ben de hamilelik döneminde saçımı kahveye boyatmıştım…bakımsız kalmaktan da boyamakla kötü mü yapıyorum derdinden de kurtuluyorsun…kilolara gelince gayet hoş gözüküyorsun…aman canım kilolu olsan nolcak hamilesin sen bebiş geliyo bebiş…sonra zaten geldikleri gibi gidiyo o kilolar..hiç takılma hamileliğinin tadını çıkar..

  21. MISSRED'S DIARY November 3, 2009 at 8:29 am #

    sibelinsu haklısın, kilolar ne ki bebiş sağlıklı olsun da ben bişekil veririm kiloları.:))

  22. valeriesrainbow November 20, 2009 at 6:03 pm #

    hamilelik döneminin sorunsuz geçmesini ve bebeğinin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini diliyorum.kilo konusunda ki endişeler bence rafa kaldırılmalı.zaten iyi gözüküyorsun , ayrıca kumral renkte yakışmış ,e bebeğin de yolda o yüzden boşver gerisini :)Sevgiler.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

