%100 GIRL

9 Nov

Cumartesi  kontrol için doktora gittik, her şey yolunda ve kız olacağı da kesinleşti. Zaten herkes “inşallah kız olur ” diyordu ben de annelik psikolojisiyle sağlıklı olsun da kız, erkek farketmez diyor ama nedense erkek hissediyordum, rüyamda da erkek görmüştüm zaten. Doktor “büyük ihtimal kız” dediğinden beri kendimi  iyice alıştırmıştım kız olacağına ve artık gelecekle ilgili hayaller de hep kız olacağı doğrultusundaydı. Eğer cumartesi kontrolde erkek olacak deseydi sanırım ufak çapta bir şok yaşardım ama doktorun tahmini doğru çıktı ve şu anda 16 haftalık olmuş bir kızımız var. Artık isim düşünmeye başlayabiliriz ve bu konuda çok zorlanacağımızı hissediyorum çünkü U. ile hiçbir isimde hem fikir olamıyoruz sadece ikimizde çok ilginç, hiç duyulmamış isimler istemiyoruz bakalım daha 5 ay var, isimsiz kalan bebekse hiç duymadım:)))

Buarada yavaş yavaş bebek mağazalarına da girip çıkmaya başladık, cumartesi İstinye Park’ta mağazalara girerken hem bizimkini de bir test edeyim dedim, bakalım bebek mağazalarına girerken de tıpkı ben Mango’ya, Zara’ya girerken sıkıldığı gibi sıkılıyor mu diye:) Valla gayet mutluydu kendisi, zaten minik elbiseleri, şapkaları, taçları, babetleri görmelisiniz hepsi çok tatlıydı, sadece meraklı gözlerle şunu sordu. ” Şimdi bebişin herşeyi pembe mi olacak, bütün ev pespembe mi olacak?” hahahaha:))) Ne kadar pembeyi çok sevmesemde  kız bebek diyince insanın eli hep pembelere, lilalara, beyazlara yani açık renklere gidiyor.  Biz cinsiyeti kesin belli olunca bebeğe bir hediye alırız demiştik ama şimdi herşey kışlık olduğundan ve bizimki nisan-mayıs gibi doğacağından bir şey almadık. Zaten bebek alışverişi nasıl yapılacak, ilk etapta ne alınmalı hiçbir fikrim yok, bir liste yapmak lazım daha çok erken alışverişe başlamak için, hele bir 5,5- 6 aylık falan olsun diyorum.

Kendime gelince en rahat ne bulursam onu giyiyorum,gerçekten sıkı kıyafetlere hiç gelemiyorum, şimdilik evdekilerle idare ediyorum ama muhtemelen 1 ay sonra onlar da olmayacak, o zaman alışverişe çıkmak da benim için kaçınılmaz olacak.

Buarada hamilelikte domuz gribi aşısıyla ilgili doktoruma danıştım. “Adjuvan” maddesi içermeyen grip aşısını olabileceğimi söyledi ama yine de illa aşı olmalısın demiyorum çünkü bunlar fasafiso dedi:))))Evet aynen böyle dedi. Bizim doktorun bu rahatlığına da bayılıyorum, bir yandan da katılıyorum. Eşim ilaç firmasında çalışıyor olmasına rağmen, 25 milyon aşı onların firması tarafından getirilmesine rağmen ( ama onlarınki adjuvanlı) ben aşı olmayacağım, çünkü domuz gribinin gündemi değiştirmek için abartıldığını ve o kadar da mühim birşey olmadığını düşünüyorum.

Bazı arkadaşlar doktorumu sormuştu, gebelik.org  sitesinden kendisine ulaşabilirsiniz hem hamile bayanlar için de oldukça faydalı bir site.

25 Responses to “%100 GIRL”

  1. özge November 9, 2009 at 11:16 am #

    alllah sağlıkla,kolaylıkla kızını kucağına almayı nasip etsin canim.Aşı da olma her gün kivi ye nar suyu iç yeter,istinye parka falan da gitme allah korusun her yer virüs:)

  2. Itır November 9, 2009 at 11:18 am #

    minik bir kız ha:))Güzel haber:)ay ben de sevmiyorum öyle garip isimleri.Bi de ben isimlerin karakterleri oluşturduğuna inananlardanım!!Ondan isim gerçekten önemli..İnsan olarak değerli olmadığımız şu dünyada minik kızının şansı bol olsun,şekerim.Sevgiler…

  3. tuguna November 9, 2009 at 11:31 am #

    Hayirli olsun minik kizinz o zaman:) Bana da herkes erkek olacak diyordu ve aynen doktor kiz deseydi kesin inanmazdim:) Bence bebise cok alisveris yapmayin, zaten tonla hediye geliyor. Bir de ilk aylarda iki gun once giydigi sey bir anda kucuk gelebiliyor, asiri hizli buyuyorlar. Tavsiyem 50-56 beden yani 1 aylik kiyafetleri olabildigince az tut ve bol bol alt ust pijamavari seyler ve tek parca tulumlar al. Tabi ki tonla alman gereken alttan citcitli ic atletleri de var. Malesef cok cisli bu sipalar ve ilk aylarda hep disa cikiyor. Gerci kiz bebeklerde pek bezin disina cikmiyormus, erkek bebeklerin pipisi bir saga bir sola yerinde durmuyor malesef:P Zaten bebek magazalarinda yeni dogmus bebek setleri var, onun icinde ihtiyacin olan her sey bulunuyor. Iki uc tane o setten aldiginda bir ay idare eder. Sonra dedigim gibi kuculmus oluyor. 62 beden yani 2-4 aylik kiyafetler nispeten uzun gidiyor. Bebegin de gozu acilip biraz ele avuca gelir boyutta oldugundan artik pijamasal kiyafetlerden kurutulup cici etekler elbiseler giyebilir mini mini:) Zaten bu evreden sonra kiyafet sorunu cozulmus oluyor, oturuyor her sey yerine. Cok guzel telaslar bunlar, kolay gelsin:)

  4. mugemmell November 9, 2009 at 11:31 am #

    ne güzeeelll… çok çok mutlu olun birlikte umarım… o minik elbiseler ve babetler muhteşem!!! çok çok tebrik ederim seni🙂

  5. MISSRED'S DIARY November 9, 2009 at 11:46 am #

    Özge; gitmiyorum zaten pek ama dediğin doğru kalabalığa fazla karışmamak lazım. Itır; isim önemli valla napıcaz bilmiyorum, çocuk sonra küfretmesin bize:))Mugemmell; çok teşekkür ederim :)))Tuguna; detaylı yorumun için çok teşekkürler, önerilerini dikkate alıcam:)) Büyüklerimiz çocuğun yediği helal, giydiği haram diye boşuna dememişler. Kesinlikle bir sürü kıyafet alıp giyilme sırası gelmeden küçülmesini istemiyorum zaten. Bir de bebeğin ihtiyacı olduğunda gider alıveririz artık herşey elimizin altında boşuna herşeyi istiflemenin bir anlamı yok.

  6. Hesionka November 9, 2009 at 12:00 pm #

    heyoooo!ben de kız diyenlerdendim hihiih :Dçok sevindim tatlım, hadi bakalım çabucak geçsin aylar😀

  7. kelebek diyeti November 9, 2009 at 12:16 pm #

    miss red cim çok sevindim. hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli doğsun bebişin. hamilelikte beslenme ile ilgili sorularını içtenlikle cevaplarım :)sevgiler.

  8. Anne ve kızları November 9, 2009 at 12:59 pm #

    Missredcim ne güzel ne mutlu sana!Demek bir kızın olacak!Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin!Ben de önümüzdeki aylarda bebek sahibi olmak istediğimden yazılarını merakla takip ediyorum.Sevgiler…

  9. çokoprenses November 9, 2009 at 4:27 pm #

    ayy hayırlı olsun,benimki de kız:)

  10. Lacin November 9, 2009 at 5:43 pm #

    Ay ne güzel minik prenses geliyor :=))domuz gribine ben de katılıyorum ama yine de çok dikkat et kendine, sevgiler…

  11. http://www.denizbaran.com/ November 9, 2009 at 6:49 pm #

    Caniiiim kesinlesti demek!!Inan cok mutluyum senin adina😉 Saglikla kavusmayi nasip etsin Allah! Amin!

  12. tweety November 9, 2009 at 7:34 pm #

    canım benim ben sevinçten uçtum zaten🙂 mini mini bisürü şey alıcam ben yeğenime🙂

  13. Kirpikteki Gözyaşı November 9, 2009 at 8:48 pm #

    Çok sevindim doğrusu:)))) Kız bebek harika!!!!Sağlıkla gelsin inşallah! Kendine çok dikkat et! Öptüm canım sizi:)

  14. MISSRED'S DIARY November 10, 2009 at 8:20 am #

    Hesi; valla insan haftaları saydığı için pek geçmiyor, öğrendiğimden beri aylar geçmiş gibi ama sadece 2 ay oldu daha.Kelebek diyeti; zaten yakınlarda sana bir mail atmayı düşünüyodum, bir kaç sorum var çünkü, ilgin için teşekkürler.Anne ve kızları; ben de elimden geldiğince daha sık yazmaya gayret edicem hamilelikle ilgili.Çokoprenses; allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin kızlarımıza:))Laçincim; çok teşekkür ederim, valla dikkat etmeye çalışıyorum, zaten sürekli vitamin takviyeleri falan alıyorum fazla da evham yapmıyorum. Ne demişler sakınan göze çöp batarmış.Denizcim; teşekkürler, darısı tüm isteyenlerin başına.tweety; ben nedense bizimkini pek mini hayal edemiyorum doğar doğmaz 1 metre olabilir bizimki:)))))))K.G; ben de şimdi yeni postlarına baktım "son gün" postundan artık bıkmıştım:)))) yaptıkların harika gözüküyor, sana da kolaylıklar diliyorum.

  15. LoLLa November 10, 2009 at 1:30 pm #

    ahhhhhh inan butun tuylerim diken diken su an sevincimden yemin ederim cokkkk sevindimmmm ayyyyyy telefonun olsa arayip ciglik aticam yaaaa :)Allah anali babali bol sevdicekli saglikli huzurlu neseli bol sansli bol kahkahali yasamlar versinnnnnnn hhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii opucukkkkkler sana kocamannnnnnn

  16. MISSRED'S DIARY November 10, 2009 at 1:49 pm #

    Lolla çok tatlısın ya valla biz de öğrendiğimizde tepkilerimiz seninkisi gibi olmuştu:))))bütün güzel dileklerinin aynıları senin içinde gerçekleşsin, teşekkürler.

  17. Siu November 11, 2009 at 8:20 am #

    tebrik ederim tatlım.. minik bebeğimizi merakla bekliyoruzz🙂

  18. Minenin Takilari November 11, 2009 at 2:02 pm #

    hayırlı olssun, tebrik ediyorum🙂

  19. www.capricemoda.com November 13, 2009 at 1:11 am #

    ne guzel yaa bugunlerde bende de neden bilmem anne olma istegi var daha yapmam gereken bir kariyer var onumde oyuzden bir an once gecer ins yoksa karsi koyamayabilirim bu istege🙂 allah saglikli bir sekilde eline almak nasip etsin canim

  20. MISSRED'S DIARY November 13, 2009 at 10:07 am #

    Siucum, Minenin Takıları çook çook teşekkürler.Capricemoda; doğru zamanda yapmak en iyisi ama bu olayı türlü sebeplerle geciktiren herkes keşke daha önceden yapsaydım diyor buna ben de dahilim haberin olsun. Aslında bir sürelik ara vermek kariyerine engel değil çünkü ben de şu an çalışıyorum zaten bir aksilik olmazsa doğuma kadar çalışacağım sonrasında ise 4 ay izin kullanmak gibi bir şansım yok en fazla 3 hafta sonra yine işe döneceğim. Burda çalışma döneminden uzak olacağım dönem maksimum 2 ay, 2-3 ayda kariyerine ne engel olacak ki?

  21. Styleseeking Zurich November 13, 2009 at 7:47 pm #

    Hayirli olsun Miss Red, bende pembeyi cok sevmem ama minik kizlara en cok yakisan renkte bu olsa gerek! Umarim hersey yolunda gidiyordur ve o magzalari dolu posetlerle zengin ediyorsundur! :)Nesli

  22. MODA CADISI November 17, 2009 at 1:00 pm #

    Heeey, ben demiştim :)) Tatlı, minik bir kız, dünyanın ihtiyacı olan bir şey, her şeyin çok güzel olması dileklerimle🙂

  23. MISSRED'S DIARY November 17, 2009 at 1:40 pm #

    Nesli; çok teşekkürler, şu aralar tam geçiş dönemindeyim eski kıyafetlerin olmadığı yenilerinin için ise erken olduğu o yüzden evdeki bol kıyafetlerle idare ediyorum,kendime pek alışveriş yapmak istemiyorum, kendimi o bol kıyafetlere alıştırmak istemiyorum:))) bebek için ise yavaş yavaş başladık aslında erken ama insan dayanamıyor.Cadı; evet sen inşallah kız olur demiştin, eskiden bilmezdim ama kız bebekler için çoook güzel kıyafetler var:)

  24. pelin November 18, 2009 at 11:08 am #

    yeni yeni gerçek dünyayla irtibata geçiyorum ve harika br süprizle karşılaşıyorum. çoook tebrik ederim cnm. oğlan anaları kusuruma bakmasın ama hakkaten kız analığı bambambaşka bişi. müthiş bi macera yaşayacaksın minik kızınla. umarım herşey istediğin gibi gelişir ve mutlu haberlerini tez zamanda alırız. bu arada şu kilo işine fazlada takma. inan emzirirsen 1 ayda eski haline geliveriyosun. tecrübe konuşuyo🙂 öpüyoruz seni ve yeni mini bloggerı🙂

  25. MISSRED'S DIARY November 23, 2009 at 7:24 am #

    kilo işine takmıyorum dersem yalan olur ama takmamaya çalışıyorum, beni sinir eden çok yemememe karşın yine de kilo almam. Neyse daha önce de 15 kilo vermiştim, şimdi de 20 kilo veririm farketmez, bebeğin tadını çıkarmak herşeyden önemli. Sana da kolaylıklar eminim çok yoruluyosundur.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

