I-ıh beğenmiyorum, gözüm de alışmıyor:)

19 Nov

İdil ve Melis’in blogundan aldığım bu resme çok güldüm ve yazısını da mutlaka okuyun:)))) Bir Ugg’dan daha kötü bir şey varsa o da içine eşofman paçası sokulmuş Ugg’dır. hahaaaa:)))

18 Responses to “I-ıh beğenmiyorum, gözüm de alışmıyor:)”

  1. Lacin November 19, 2009 at 10:52 am #

    :)) aynen katılıyorum…Eşofman kısmına bir daha katılıyorum…

  2. MISSRED'S DIARY November 19, 2009 at 11:24 am #

    Belki çok rahattır ama kesinlikle şık değil.

  3. Aphraell November 19, 2009 at 12:01 pm #

    saghdjahgdsagdagsdjasda çok güldüm bunun afişini bastırıp assınlar sağa sola bence :)))))) tamamen katılıyorum, no ugg!!

  4. Pınar November 19, 2009 at 12:50 pm #

    kesinlikle aynı fikirdeyim :))) ben çıktı alıp afiş olarak asmaya başlıyorum 😉

  5. MISSRED'S DIARY November 19, 2009 at 2:15 pm #

    hehe:))) ugg bağımlıları kızacak bize:)

  6. vintagepeony November 19, 2009 at 3:40 pm #

    ben de bir türlü alışamadım işte bu kaba saba şeylere görmeye bile dayanamıyorum artık :))

  7. atelier-mia November 19, 2009 at 4:47 pm #

    süpermiş bu yaaa:))ehuheueuheuehu.ugg mı? uğğğğg mı?ya neresini beğendiklerini ben hala anlayamadımmm.kızacaklar kesinlikle ama napalım bizce böyle

  8. Pınar November 20, 2009 at 8:08 am #

    Ama en azından yakışmayan giymesin yani canım sonra midilliler gibi dolanıyorlar ortalıkta 🙂 bağımlılara sesleniyorum; ayaklarınız küçük veya bacaklarınız uzunsa nema problema 😉

  9. Hesionka November 20, 2009 at 10:44 am #

    ahahha harikaaa!of burayı bir görmeniz lazım. özel bir üniversite ve m²'ye 5 ugg düşüyor. Her modeli ve rengi ve görebilmek mümkün.hatta bu sabah yanyana duran 3 kızda da dizaltı ve gri olanı vardı ahhaha… bakakaldım 😄

  10. MISSRED'S DIARY November 20, 2009 at 2:02 pm #

    OFF Hesi ya, bir an gözümde canlandırdım da üniversite ortamını, gerçekten feci:)))

  11. idil&melis November 21, 2009 at 12:54 am #

    eylemlerimiz devam edecek=)

  12. MISSRED'S DIARY November 23, 2009 at 7:20 am #

    evet evet devam etsin bazı arkadaşlar güzel değil komik duruma düştüklerini anlasınlar:))

  13. Çilek Reçeli November 23, 2009 at 1:32 pm #

    Bu başlığı görünce okumadan geçemedim, benimle aynı fikirde birileri olduğunu bilmek güzel, bu botların ne rahatlığı ne sıcaklığı görüntüsündeki garipliği bastıramıyor. Bencede Ugg son zamanların en kötü modası.

  14. MODA CADISI November 23, 2009 at 2:38 pm #

    Nıhahhaahhhaha…

  15. MISSRED'S DIARY November 23, 2009 at 2:42 pm #

    Ç.R.; ben de ilk başta gözüm alışır sanmıştım ama yok son kararım, no ugg:)Cadı:)))))))))

  16. Siu November 25, 2009 at 10:52 pm #

    bunu gördüm zaten koptum.. sözün bittiği yer 🙂

  17. Alışveriş Cini November 25, 2009 at 11:23 pm #

    Hahahah ben de çok güldüm. Bir tek ben varım hala Ugg giymeyen zannediyordum 🙂 Aslında ilk çıktığında beğenmiştim ben bunları. Ama o kadar çok kişi giyiyor ki artık çok sıkıcı geliyor.

  18. ♥sibelinsu♥ December 10, 2009 at 9:20 am #

    hahah süper..az kalsın ben de alıyodum..:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

