Yine mi bamya???

7 Dec

Fotoğrafta soldaki kız IKEA reklamlarındaki “yine mi bamya?” diyen kıza benziyor, ne alaka derseniz vardır işte benim böyle saçma benzetmelerim zaman zaman:)))) Kızların saç renkleri çok güzel ve bir kaç gündür ben de bir uzun saç sevdası var, upuzun saçlı hatunlara hayranlıkla bakarken bu fotoğraf da  cuk oturdu. Dün Hadise’nin saçları beni benden aldı hem rengi, hem gürlüğü, hem uzunluğu hem de kesimi acaba kaynak mı diye düşündüm ama değil herhalde. Bir zamanlar benim de saçlarım öyleydi aslında banyodan çıktıktan sonra taramak tam bir kabustu, saç kremi falan kar etmiyordu. Şimdi yeniden o boylara gelir mi, o kadar gür gözükür mü bilmiyorum çünkü hamilelik dolayısıyla mı artık nedense saçlarım aşırı dökülüyor, Bioxcin kullanıyoruz zaten ailecek biraz dökülmesi azaldı gibi, yine de dökülüyor.

Bir de 2 tane beyaz tel gördüm geçen gün, çok üzüldüm, daha saçımda beyaz tel görmeye hazır değildim, ailede de erken beyazlamaz çünkü:((( Velhasıl yaşlanıyorum arkadaşlar bu karnımdaki cadı yüzünden dişlerimde  acaip ağrıyor, o kadar da fırçalıyorum. Aslında bebekler kalsiyum ihtiyaçlarını dişlerimizden değil pelvis kemiğimizden karşılıyormuş, hatta bu yüzden kemik  doğum esnasında daha da esniyormuş ve bu da doğumu kolaylaştırıyormuş. Diş çürümesi ise hamilelikte tükürükteki asit oranının artmasından kaynaklanıyormuş, yani bu dönemde dişlerin ekstra bakıma ihtiyacı var, günde 1 defa veya 2 defa fırçalamak yetmiyor, her yediğimiz şeyden sonra fırçalayıp, diş ipi vs. kullanmamız lazım.

Bu arada dün 2012 adlı filme gittik, yurdum insanı kendini sinemalara atmış, sinemalar hınca hınç doluydu, 2 saat öncesinden gitmemize rağmen zor yer bulduk. Bu Mayalar bilmem kaç bin yıl öncesinden 2012’de kıyamet kopacağını nasıl bildiler bilmiyorum ama umarım yanılıyorlardır çünkü filmdeki deprem, tsunami sahneleri felaketti ve o şekilde yok olmak istemem açıkçası,farklı şekiller düşünüyorum kendi adıma:))))))

Son olarak 3 lü test sonucumuz da iyi çıktı, artık sıra ayın 14’ünde  ki detaylı ultrasonda. Heyecanla onu bekliyoruz. Kızımızın ismine de karar verdik, minik prensesin ismi Begüm olacak.
Şarkısı bile var kızımızın, bknz;:))))))))))))

Not: bu postu yazarken kızım da karnımda hareket halinde, artık hissediyorum yuppi:)

fotoğraf: altamirancy

14 Responses to “Yine mi bamya???”

  1. MODA CADISI December 7, 2009 at 12:45 pm #

    Bir yorum yazdım ama uçtu, ulaşmamış olabilir bir daha yazayım. Ben de çıtçıtlarımı taktırıp su yandan örgüyü yaptıracağım yani bu saçlar uzamıyor, uzasa da öyle tok bir orgü elde edebilmek imkansız bkz yazın şeytanlı tişörtle yaptığım model 🙂 Çıtçıtlar daha kızıl ama diğer boyayla saçımı ona daha yaklaştırırsak sorun kalmayacak,yetti canıma :p :)) yalnız bu kızcağızlarda Rapunzel mübarek, zaten muhtemelen şovlardakilerde ek :))

  2. Haydins December 7, 2009 at 2:10 pm #

    Kızdı dimi senin bebek 🙂 dün pasajda bir bebek elbisesi gördüm kızlar için bayıldım aşık oldum..Dur linkini bulup yollayayım sana..

  3. MISSRED'S DIARY December 7, 2009 at 2:44 pm #

    Cadı; herhalde benim de sonum çıtçıt olacak, artık o kadar uzatacak sabır yok ben de , bunlar da dediğin gibi rapunzelle kezban arası kesin ektir:))) Haydins; ay çok tatlı gerçekten, nasıl da sevimli durur ama 2-3 yaş içinmiş, kızlar için muhteşem şeyler var mağazalarda, kaydettim ben bunu en azından anneme ördürtürüm böyle birşeyler bizimki büyüyünce.

  4. tuguna December 8, 2009 at 8:26 am #

    Iki tel beyaz hicbisey missredcim uzulme. Belki moralin duzelir diye soyluyorum, benim 18 yasimda vardi 2 tel beyaz, kopardigim icin mi yoksa dogal akisindan mi su an 30 tane en az. Eskiden sacimi hep boyardim, simdi boyamiyorum da, bit ayiklar gibi gordukce dipten kesiyorum cok sinir bozucu olsa da.Detayli ultrason super bi sey, eminim cok heyecanlisindir. Nerdeyse dogacagindaki goruntusunu gorebiliyor insan bebeginin.

  5. Hesionka December 8, 2009 at 10:06 am #

    ahhah ya gerçekten de doğru, çok benziyor 😀 ben de bu akşam falan izlerim 2012'yi muhtemelen…saç konusunda da ne diim bilmiorum, ben pixie crop'tan saç uzatmaya geçmiş bir insanım…bir sene sürer herhalde örülme kıvamına gelmesi ehehheherşeyin yolunda gitmesine çok sevindim şekercim, isim de çok cici 🙂

  6. MISSRED'S DIARY December 8, 2009 at 11:00 am #

    doorstepping; yorumun uçtu maalesef:( herkes aynı şeyi söylüyor, valla genel olarak bir çok hamile bayandan stressiz geçiriyorum herhalde en azından çalışan hamilelerden çünkü işler yoğun değil, genel olarak bilgisayar başındayım, bi koşuşturmacam yok, bakalım görücez bebişi ben anneme çok çektirmişim annem dayanamamış işi bırakmış benim yüzümden:)))tuguna; zaten 4-5 telden sonra artık saymayı bırakırım herhalde, ilk 2 tane olduğu için çok gözüme battılar:) Detaylı ultrason konusunda da gerçekten heyecanlıyız, umarım her şey yolunda gider.Hesi; izle mutlaka oldukça heyecanlıydı, tabi tipik amerikan filmiydi o ayrı. Biz kadınlar böyleyiz işte Hesicim, herkes saçların muhteşem de dese kısaysa uzun, uzunsa kısa istiyoruz:)

  7. aychulus December 8, 2009 at 2:15 pm #

    fotograftakı kızların saclarının ek oldugunu altamira kendısıde yazmıstı sıtesınde ayrıca hadısenınkılerde ek hatta tvdekı herkesın ek ama artık sokakta saclarında bu kdr cok ek olan kızların oldugunu bılmek benı daha cok sasırtıyor….

  8. MISSRED'S DIARY December 8, 2009 at 4:35 pm #

    Aychulus annemlerin zamanında da peruk varmış, esas ben ona şaşırıyorum, gece dışarı çıkılırken hep peruk takılırmış, ek en azından daha makul bir şey peruktan, yalnız kendini aşırı belli eden ekler de insana basit bir hava veriyor orası bir gerçek, ama hadisenin ekleri oldukça doğal duruyor.

  9. MISSRED'S DIARY December 9, 2009 at 7:31 am #

    SİBELİNSU; YORUMUN UÇTU MAALESEF, BİR SORUN VAR AMA BEN ANLAMADIM. ÇITÇIT KULLANMAK ZORSA HİÇ BANA GELMEZ O ZMAN, UĞRAŞAMAM BİR KÖŞEDE DURUR ÖYLE:)

  10. çokoprenses December 9, 2009 at 2:39 pm #

    begüm ismine ba-yı-lı-yo-rum!ama malesef kuzenimin adı Begüm.o yüzden koyamıyoruz.

  11. MISSRED'S DIARY December 9, 2009 at 3:16 pm #

    ben de eskiden beri defne ismini çok severdim, sonra hamileliğin ilk 3 ayında defne yaprağı-balık ikilisinden tiksinince o isimden de soğudum:))))))

  12. çokoprenses December 9, 2009 at 5:00 pm #

    heheh o da güzel:) herkes defne,duru,ege,efe :/

  13. Esra Günüşen Ertuğrul December 13, 2009 at 6:48 pm #

    BEBEĞİN BİRAZ DAHA BÜYÜYÜNCE HAREKETLERİNİ DAHA NET HİSSETMEK İNAN ,SÜPER… BEGÜM İSMİ DE ÇOK TATLI.. İSMİ GİBİ TATLI BİR KIZIN İNŞALLAH…SEVGİLER

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

