M&M’S krizi ve diğer olaylar

19 Dec

Bugün kendime tatil verip işe gitmeyecektim ama son anda işim çıkınca yine bir cumartesi günüm daha ofiste geçiyor. İşe gelirken arabanın termometresinde hava 2 dereceyi gösteriyordu, bugün hava çok soğuk, hani tam kar havası deriz ya aynen öyle, zaten bazı arabaların üstü de beyazdı, sanırım Beylikdüzü tarafına dün gece epey bir yağmış. Soğuğu bir çok kadın gibi ben de sevmem ama bu sefer derdim başka, hastalanmaktan çok korkuyorum, her sabah hasta uyanacakmışım gibi geliyor ve uyandığımda kendimi dinleyip ” oh be, bugün de iyiyim” diyorum.

Geçen pazartesi günü büyük heyecanla beklediğimiz detaylı ultrason sonucunda bebeğimiz için her şeyin yolunda olduğunu öğrendik, bu yüzden içimiz oldukça rahatladı. Bu arada bebişin kıpırtılarını hissetmek ayrı bir heyecan, bizimki bu yüzden çok kıskanıyor beni:)))) Perşembe günü Stil Direktörü’nün bu postu yüzünden M&M’S krizine girdim ve normalde her yerde gördüğüm ama hiç bir zaman canımın çekmediği M&M’Sler birden yok oldular,  yaklaşık 1 saatlik aramalarımız sonucunda anca bulabildik. 3 küçük paket aldık ve hepsini yedim, yedikten sonra da gördüm ki bir paketi 262 kaloriymiş. O vicdan azabıyla Aşk-ı Memnu’yu seyrederken 1 saat 10 dak. koşu bandında yürüdüm, alete göre 150 kalori yaktım, şaka gibi dimi? 10 dakikada ufacık bonibonları sil süpür, 1 saat 10 dakika yürüyüp 1 paketin kalori değeri kadar bile yakama, gıcık:((((( Böyle ufak şeylerin bu kadar kalorili olmasına sinir oluyorum:)))

Dün iş yerime yakın Kale Center AVM’ye uğradık öğle arasında, uzun zamandır Batik’e bakmamıştım. Her zaman söyledim yine söylüyorum, Batik süper bir mağaza!!! Uzun hırkalar, uzun kazaklar, uzun şifon elbiseler, kürk yeleklerin her rengi ve çeşidi, tunikler, pul payetli üstler, pançolar vs. bu sezon ayrı bir güzel geldi bana Batik. Biz hamileler için de bir sürü alternatif vardı, ayrıca bir hamile bölümü yok ama şık üst veya elbise arıyorsanız mutlaka bakın derim. Şu anda da ikinci ürüne %50 indirim var haberiniz olsun. Koleksiyon için tıklayınız.

Buarada Çokoprenses’ten aldığım bilgilere göre Chicco ve Mothercare’de indirimler başlamış, ilgililere duyurulur.

Herkese iyi haftasonları:)

8 Responses to “M&M’S krizi ve diğer olaylar”

  1. ''çokoprenses'' December 19, 2009 at 10:07 am #

    evet beylikdüzünde kar var ama kimse durduramaz beni bugün:))bende de toblerone krizi yaşanıyor.kaç bin kalori olduguna bakmak bile istemiyorum:/indirim seçili ürünlerdeymiş mothercare'de.postumda yazdıgım gibi body'leri tavsiye ederim.ayrıca kanz,wenice,LCW gibi yerlerde de var indirim.

  2. Nil December 19, 2009 at 10:28 am #

    Kendimize dikkat etmek lazım cidden ben de sürekli hasta olucakmış gibi hissediyorum kendimi. Ayrıca ben de bir m&m delisiyim ama fındıklı olanının. O da malesef çok az yerde bulunuyor uzun zamandır aklımda ben de gidip bi kaç bin kalori alıyım bari 😛

  3. Siu December 19, 2009 at 4:44 pm #

    kıyamam sana ben.. söyleseydin ben hemen bulur getirirdim sana:)

  4. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 8:57 am #

    çokoprenses; seçili ürünlerde değil hiçbir üründe indirim yoktu:))) benim de gözüm body ve nevresim takımlarında, bir indirime girseler talan edicem ama ?????Nil; ben hastalandım bile:)m&m'ler çok fena:)Siu; canım benim çok teşekkür ederim valla biz zor bulduk, halbuki ben her yerde görüyordum birden kayboldular ben istiyorum ya:)

  5. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ December 22, 2009 at 12:27 pm #

    ay bens eni yerim ya balım aman sakın hasta falan olma bak yerim seni ham ham mucx

  6. Pınar December 22, 2009 at 1:55 pm #

    Batik konusunda kesinlikle sana katılıyorum, daha 1 hafta alışveriş yaptım ve aldığım şeye bayıldım :)Bu arada yukarıdaki yazını da okudum çok geçmiş olsun ki çok şükür geçmiş bile 🙂

  7. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 3:39 pm #

    Eda; sen de artık sürekli yemek koymasan diyorum bloguna, burda hamile ve kilo alan bayanlar var, sen yemeye çok düşkün olmayabilirsin ama biz açız:))) ıslak hamburger olsun, m&m olsun hahahaaaa

  8. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 3:43 pm #

    Sağol Pınarcım valla ucuz atlattım galiba, grip beni teğet geçti:)) Batik alışverişlerine devam:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

