Ordan burdan şurdan

22 Dec

Eskiler “bir şeyi 40 kere söylersen olur” derlerdi, biz şimdi “evrene negatif  mesajlar verdiğimiz sürece negatif şeyler olur” diyoruz.  Olayın aslı  nedir bilmiyorum ama pazar akşamı boğazım ağrımaya başladı ve dün günlerdir olmasından korktuğum şekilde uyandım, boğazım şişmiş, halsiz ve öksürerek. Dolayısıyla dün işe gitmedim, bütün gün yattım,  kocam da yanımda kaldı bana çoook iyi baktı, bütün gün besledi beni, nar suları, portakal suları, havuç suları, ıhlamurlar vs. midem 2 dakika boş kalmadı sağolsun:)) Sonra doktoru aradık, doktor ateşim 37,2’lerde  seyrettiği için çok önemli değil  ama  minoset alabilirsin dedi, ben de almadım, ateşim de çıkmadı zaten, o yüzden ilaç kullanmadan atlattım çok şükür.

Yalnız hafta içi evde olmak çok sıkıcı, TV’de sabah kuşağı kadın programları tam bir fiyasko. İnsanlarımızın ne kadar cahil olduğunu görmek istiyorsanız sabahları TV seyredin.  Neden insanları bilinçlendirmeye, eğitmeye yönelik kaliteli programlar yapılmıyor da böyle izdivaç, benim kocam bir melek  tarzı yayınlar var, neden katilleri Müge Anlı denen magazinci bulmaya çalışıyor, bu ülkenin polisleri nerede??  Aklım sırrım ermiyor, eriyor da kabullenmek istemiyorum, çok cahiliz çok, işin kötüsü bu cahil kesim sürekli doğurup kendileri gibi cahil çocuklar yetiştiriyorlar ve biz bilinçli insanlar 1 doğururken onlar 5 doğuruyor, ileride bizim çocuklarımız bizden daha çok etkilenecekler bu durumdan ve bu yüzden de endişe içindeyim tüm insanlık ve çocuklarımız adına.

Buarada bu günlerde  siz de takdir edersiniz ki algılarım modadan çok bebek, bebek bakımı, hamilelik ve annelik gibi konular için açık. Faydacı bir bakış açısıyla takip ediyorum blogları ve bahsettiğim konularda yararlanabileceğim bir sürü blog ve site keşfettim. Onlardan da bir ara bahsedeceğim.

Neyse 1 gün işe gelmedim ya, hemen işler birikmiş, ben onlara döneyim en iyisi.

.

13 Responses to “Ordan burdan şurdan”

  1. Elvan December 22, 2009 at 11:40 am #

    Tatlım neyse ki atlatmışsın hastalığı, umarım doğuma kadar bi daha hiç hasta olmazsın. TV programları konusunda sana sonuna kadar katılıyorum, bazen halkımızın cahil kalmasının sebebinin de bu aptal programlar olduğunu düşünüyorum ben.

  2. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 11:50 am #

    Umarım hastalanmam ben de çok dikkat ediyorum aslında ama neyse geldi geçti çok şükür daha çok dikkat etmek lazım demek ki. Buarada programlar içler acısı, bütün kanallar adam gibi program yapsa halk bilinçlense olmaz tabi, bizim derdimiz kimin eli kimin cebinde:)))

  3. ''çokoprenses'' December 22, 2009 at 12:04 pm #

    geçmiş olsun:( ben de ayakta atlattım ama hala arada öksürük geliyo:(

  4. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ December 22, 2009 at 12:27 pm #

    ah sorma balım ya sadece müzik dinlerim o yüzden balım iyiki laç alamdın aman diyorum hep 40 defa süper olacak herşey de emi, hadi kolay gelsin sana mucx

  5. kocasını seven kadın December 22, 2009 at 1:18 pm #

    çok güzel yazmışsın ve gözlemlemişsin …tebrikler ve geçmiş olsun 🙂

  6. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 1:42 pm #

    Çokoprensese; aynen öksürüğe devam bende de, geçmiş olsun ikimize de:)Eda; müzik dinleyeni hiç duymamıştım, ben de kendimi müziğe vereyim bari.K.S.K; ehehe yarışa mı girsek napsak onlarla, onlar 5 çocuk yaparsa biz 6 mı yapsak??? nüfus patlaması olsa her yer bebek düşünsene:)

  7. Kitap Kurduyum Ben December 22, 2009 at 3:41 pm #

    Canım geçmiş olsun!Neyse ki çabuk atlatmışsın!Dikkat et kendine!

  8. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 3:44 pm #

    Kitap Kurdu; çok sağol, grip beni teğet geçti sanırım.

  9. Haydins December 22, 2009 at 5:24 pm #

    Ben hiiç açmıyorum televizyonu vakit kaybı, akşamdan akşama açılıyor ancak..Geçmiş olsun iyi bak bebişe de kendine de..

  10. MISSRED'S DIARY December 22, 2009 at 7:07 pm #

    Haydins; gündüz açılacak gibi değil gerçekten insanın morali bozuluyor:(

  11. ♥sibelinsu♥ December 22, 2009 at 8:51 pm #

    çok geçmiş olsun bebiş…tv olayını da ne güzel özetlemişşin..

  12. Siu December 23, 2009 at 8:35 am #

    gerçektende türk kanallarındaki programlar için söylecek sözüm kalmıyor gündüz.. sende çok yorma kendini dikkat et dinlen..

  13. MISSRED'S DIARY December 26, 2009 at 7:25 pm #

    sibelinsu, valla çalışmak istemiyorum ama bir yandan da çalışmasam tv karşısında çıldırırım diyorum.Siu; programlar kötü, gittikçe de kötüleşiyor. Dikkat ediyorum bakalım,sağlıklı beslenmekte işe yarıyor sanırım.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

