Haberler

26 Dec

Bugün kontrolümüz var, yine heyecan bastı beni, bebeğimi göreceğim diye. Doktor ultrasonla bakarken birden bir sessizlik oluyor, kötü bir şey söyleyecek diye ödüm kopuyor. Ben bu kadar heyecan yapınca tansiyonum  yüksek çıkıyor. Annelik nasıl bir şey allahım ya, insan nasıl bu kadar duyarlı olabiliyor??

 Geçen haftayı özetleyecek olursam; nispeten yoğun ve sorunlu bir hafta geçirdim işle ilgili, şimdilik sular duruldu. Bir de pek hoş olmayan bir haber aldım. Üniversiteden arkadaşım 7 aylık doğum yapmış , bebek 1.2 kg’mış. Şimdilik bir problem yok ama kim bilir ne üzüntüler yaşıyor. “Her yeni gün hayatta kalması için yeni bir umut benim için” dedi, nüfus cüzdanını çıkartmış, çok fena oldum telefonda bunları duyunca ama onun sesi iyi geliyordu, kendisi de iyi mi acaba gerçekten?? Anladım ki her an her şey olabilir, hazırlıklı olmak lazım ama bunu kafaya takıp hayatı cehenneme çevirmemek lazım.

Bugünlerde kızımla sürekli müzik dinliyoruz, duyuyor ya artık bizi, bütün gün onunla konuşuyorum. “İlla klasik müzik dinlemene gerek yok, seni rahatlatacak her şeyi dinletebilirsin” demişti doktor, o yüzden rock müzik dahil hepsini dinliyorum. Ve kitap okumaya başlayacağım minik kuşa bu hafta. Kızım çok kitap okusun istiyorum, kitap okuyan insanlar hayata çok daha geniş bir perspektiften bakabiliyorlar, çok daha iyi ifade edebiliyorlar kendilerini ve söylemek istediklerini.

Bu arada şu an da dahil olmak üzere felaket tekmeliyor bizim kuzu, yalnız babası elini koyunca bırakıyor tekmelemeyi, ehehe aramıza kimse giremez kızım:)))

.

5 Responses to “Haberler”

  1. Bir avuç hayat December 26, 2009 at 11:40 am #

    Bizimkide tam aksine babası elini koyunca,konuşunca daha çok tekmeliyor,bende onları kıskanıyorum :)…İnşallah bugün ve bundan sonra doktorunuzdan hep güzel şeyler duyarsınız.

  2. vintagepeony December 26, 2009 at 12:16 pm #

    ne kadar güzel yazmışsın…ruhumu okşandı resmen okurken..🙂

  3. tuguna December 26, 2009 at 2:40 pm #

    Arkadasina ve bebegine cok gecmis olsun. Bizim de burdan bi arkadasimiz 5.5 aylik dogum yapmisti. Bebek 700 gram miydi neydi. Daha yutkunmayi bile bilmediginden burnundan beslendi bir sure. Ben o sira hamileydim esim bebegin fotograflarini gormus ama bana gostermemisti. Cok cok kucukmus. Bebek simdi ara ara akciger sorunu yaisyor ama onun disinda cok cok iyi.Senin arkadasinki de iyi olur diye dusunuyorum.Umarim seninicn de her sey yolunda gider.

  4. evergreen December 28, 2009 at 12:31 am #

    Umarim her sey iyi olur bundan sonra da senin ve kizin icin Missred:) Muzik dinletmek ve kitap okumak harika fikirler. Arkadasina da cok gecmis olsun bu arada. Ben ve kardesim de 7 aylik doganlardaniz. Ben 30 yasindayim, kardesim de 28 yasinda su anda ve bu yasimiza kadar (bebekligimiz de dahil) hic ciddi bir saglik sorunu yasamadik. Su anda tip cok daha ilerlemis bir durumda. Umarim arkadasinin bebegi de bizim gibi hic bir problem yasamadan buyuyup gelisir.

  5. Pınar January 4, 2010 at 8:38 am #

    yaa sanki ben de hamileyim missred(ki yok öyle bişi :)))sen kızını anlatırken gözlerim dolu dolu okuyorum yaaa çok anaç bir karakterim var sanırım bu yüzden. ayy çok tatlısınız yaa🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

