Yeni yıl yazısı ( bilgisayarımdaki hain virüse rağmen)

31 Dec

Bir yeni yıl yazısı yazmalıyım diye kaç gündür blogu açıyorum, aklıma yazacak bir şey gelmiyor kapatıyorum. Yeni yılın ilk yarısı gayet sıradan geçti, aynı iş, aynı tempo, değişen hiçbir şey olmadı hayatımda. İkinci yarısı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, bebiş haberini aldığımızdan beri bütün ilgimizi ona yönelttik, şimdiye kadar her şey sorunsuz devam ettiği için de şükrettik ve tatlı bir heyecanla bir koca yılı daha bitirdik.

Esas konumuz; 2010.
Yaklaşık 10 senedir aynı iş yerinde çalışan ve 6.5 senedir aynı adamla beraber olan biri olarak uzun yıllardır hayatımda çok büyük değişiklikler, dönüm noktaları vs yaşamadım. Çok zor günler yaşadım dersem doğru söylememiş olurum, büyük maceralara yelken açtım dersem yalan olur  ve ne mutlu bana ki hep turp gibiydim, sevdiklerim de öyle. Genel olarak bir  seneden diğerine geçerken büyük beklentilerim olmadı, işim de vardı mutlu bir birlikteliğim de. 2010 yılı ise ilk defa ne olacağını bilemediğim hayatımı yönlendirecek bir sürü olaya gebe bir yıl olacak. Kızımız ne zaman doğacak? her şey yolunda gidecek mi? ben normal doğum yapabilecek miyim? iş hayatım(ız) nasıl şekillenecek? kendi evimize taşınabilecek miyiz? nasıl bir anne-baba olacağız? bu işi de kıvırabilecek miyiz? kızımız kime benzeyecek? ve kafamda daha binlerce soruyla  2010
beni bekliyor.

Daha söylenecek çok fazla şey var ama bilgisayarımdaki virüs nedeniyle resim bile koyamadığım postu sonlandırmak zorundayım. Çünkü bilgisayar o kadar yavaş ki sanırım devam edersem 2010 yılında ancak biter bu yazı.

Blogumu takip eden herkesin ve bütün bloggerların mutlu, huzurlu bir yıl  geçirmeleri dileğiyle…

.

12 Responses to “Yeni yıl yazısı ( bilgisayarımdaki hain virüse rağmen)”

  1. Haydins December 31, 2009 at 12:46 pm #

    Umarım tüm soruların mutlu cevaplarla sonlanır..mutlu yıllaaarr..

  2. ♥sibelinsu♥ December 31, 2009 at 12:49 pm #

    Tüm o sorulara en güzel cevapları alabileceğin mükemmel bir 2010 diliyorum canım…:))

  3. MISSRED'S DIARY December 31, 2009 at 12:52 pm #

    Haydins ve Sibelinsu; ben de sizlere ailelerinizle mutlu,sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum ve bol alışverişli:)))

  4. Mrs. Baros December 31, 2009 at 2:27 pm #

    her şey gönlünce olsun.iyi seneler

  5. Kitap Kurduyum Ben December 31, 2009 at 6:26 pm #

    Mutlu yıllar dilerim!Umarım bebeişine sağlıkla kavuşur,bir sonraki yılı onunla kutlarsın!

  6. MISSRED'S DIARY January 2, 2010 at 4:56 pm #

    Mrs.Baros ve Kitap Kurdu; sizlere mutlu yıllar:)

  7. Hesionka January 3, 2010 at 2:24 pm #

    canım benim herşeyin yolunda gideceğinden eminim. diğer soruların cevaplarını beklemek de tatlı heyecanlar :Dsana ailene ve minik kızına sağlık ve mutluluk diliyorum! mucx ^_^

  8. MISSRED'S DIARY January 3, 2010 at 10:35 pm #

    sağol hesican:))) yeni yılı mutlu, huzurlu, sağlıklı, bol diy projeli geçirmen dileğiyle:)

  9. Pınar January 4, 2010 at 8:40 am #

    2010da güzel çekirdek ailenizin hep mutlu olmasını diliyorum missredcim 🙂

  10. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 11:43 am #

    Pınarcım çok teşekkür ederim, ben de aynı şekilde mutluluk, huzur ve bol para diliyorum:)

  11. MODA CADISI January 4, 2010 at 12:06 pm #

    Her şey hepimiz için çok güzel olur umarım ama 2010'un senin için çok özel olduğu kesin :)) x

  12. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 1:40 pm #

    umarım cadı hepimiz için beklentilerin gerçekleştiği, sağlıklı bir yıl olur.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

