2009′ da bitti, tatil de bitti yine çalışıyoruz of:)

4 Jan
Bu fotoğrafları düzenleyip bir de üstüne yazı yazıyor olduğuma inanamıyorum:)) 3 günlük tatilin verdiği rehavetle bugün sabah uyanamadım, gerçi ” Missred sen ne zaman rehavette değilsin ki?” derseniz, evet haklısınız. Ben tembel, uykuyu seven, mümkünse evden hiç dışarı çıkmak istemeyen bir insanım, özellikle de kış aylarında. Bu özelliğimin doğacak bebekle beraber ister istemez törpüleneceğini bildiğimden şimdilik tadını çıkarıyorum Hem  neden gezmek istiyim ki? Her yer tıklım tıkış, her yer kalabalık, her yerde izdiham:)Zaten ben artık anladım, İstanbul’a her 5 km.’de 1 alışveriş merkezi olsa ancak yetecek bize. Sinemalara  30 dakika öncesinden bilet alma devri de kapandı artık. Otoparklarda dön dolaş yer bulamadığımız oluyor. Velhasıl ortalama 3 saatlik bir gezi sürecinin en az 1 saati boşuna geçiyor( yol, trafik, sıra vs.)
Neyse efendim gelelim yılbaşı gecesine. Saat 18:00 gibi son işlerimi de bitirip işten çıkarak evimize geldik. Bu sene yeni yıla evimizde arkadaşlarımızla girdik. Anne ve arkadaşların büyük desteğiyle hazırladığımız sofradan da görüleceği üzere yeni yıl konseptimiz YEMEK üzerine kuruluydu. Yemekler yendi, içkiler içildi ben içemedim tabi o ayrı, hayatımda ilk defa yılbaşında tombala oynadım, sonra hediyeler vs. Yeni yıl bahane arkadaşlarla beraber geçirilen akşam şahane şeklinde 2010′ a girdik. Yalnız ayaklarım öyle bir şişti ki görenler dehşete kapılmaktan kendilerini alamadılar:)) Şiş ama ağrı sızı olmadığından gayet rahat bir geceydi, bebişimiz de bol bol yemenin verdiği enerjiden olacak bütün gece dönüp durdu karnımda:)) En güzeli de 2010’a girerken “ben de sizlerleyim” dercesine attığı tekmelerdi zaten. Sonra Victoria’s Secret defilesini seyrettik ve takriben 2:30 gibi de hepimiz uyuduk:))))
Bu da benim son halim, şişmiş vücudum ve kocaman olmuş karnımla işte ben. Buarada dün 1 röportaj okudum, kadının adını hatırlamıyorum da Happily Ever After’in sahibi 3 çocuk sahibi bir kadındı, her doğumda 30 kilo almış ve 6 ay içinde hepsini vermiş, zaten tığ gibiydi kendisi. Çağla Şıkel’i örnek alacağıma kendime onu örnek almak nasıl işime geldi bilemezsiniz. Zaten Çağla Şıkel’le yarışmak için çoktan treni kaçırdım:)))))

21 Responses to “2009′ da bitti, tatil de bitti yine çalışıyoruz of:)”

  1. Lacin January 4, 2010 at 1:51 pm #

    Sen bakma Çağla' ya :)) öyle bir model yok bence, aman bebiş sağlıklı olsun da, gerisi boş değil mi…güzel bir yıl olsun, sevgiler.

  2. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 1:59 pm #

    Laçin ben Çağla'ya baksam bile metabolizmamın hiiç umrunda değil valla. Aynen dediğin gibi bebişin sağlığı en önemlisi, kilolar istedikten sonra her türlü verilir. Buarada sana da mutlu, huzurlu bir yıl dilerim.

  3. ''çokoprenses'' January 4, 2010 at 2:21 pm #

    hmm yemekler çok güzel gözüküyor!🙂 çok tehlikeli bir foto,canım her an birinden isteyebilir:)

  4. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 2:30 pm #

    Çokoprenses,iste hemen yapıp yollayayım. Blogta görüp canının çekmesi nedir çok iyi biliyorum çünkü:)))

  5. Z FASHION January 4, 2010 at 2:38 pm #

    O masa da çerkez tavuğu mu var ben mi yalnış görüyoruuum🙂 Düşünsene, 2011'i kutlarken bebeğinizle birlikte kutlayacaksınız bu çok güzel bir duygu olmalı… Birlikte mutlu sağlıklı nice yıllara!

  6. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 2:43 pm #

    Z evet doğru görüyorsun canım:)Gerçi bu senede bebeğimizle girdik, bir farkla o zaman içimdeydi, 2011'de dışarıda olacak kısmetse:)Z'cim sana da sevdiklerinle nice mutlu, sağlıklı yıllar:)

  7. DENiZ January 4, 2010 at 3:42 pm #

    Harika bir 2010 diliyorum Aslicim sana ve bebisine! Umarim hersey gonlunce olur..

  8. MISSRED'S DIARY January 4, 2010 at 3:49 pm #

    Umarım senin de herşey istediğin gibi olur Denizcim, mutlu yıllar:)

  9. Sevgi TUNCER DALGIÇ January 4, 2010 at 4:53 pm #

    Hamilelik sürecinizi ve bloğunuzu yakından takip ediyorum,çoğu zaman yorum yazmaya bile vaktim olmuyor yoğun işim sebebiyle,ama sessiz takipçinizim:)çok şirin görünüyorsunuz:)sevgiler…

  10. Kirpikteki Gözyaşı January 4, 2010 at 5:03 pm #

    Canım çok tatlısın ve de daha da güzelleşmişsin sanki:))) Çok bir kilo görmedim ben göbek dışında:) Öptüm kocaman:) İyi seneler!!!

  11. özge January 4, 2010 at 6:07 pm #

    hepimiz meleklerle girmişiz yeni yıla,belki seneye biz de melek oluruz.163 Boyum olabilir miyim acaba:)

  12. zeynep January 4, 2010 at 7:58 pm #

    bebeğin güzel haberlerini dört gözle bekliyorum, güzel bir yıl diliyorum sana..

  13. Özlem Ş. January 4, 2010 at 9:24 pm #

    Missred,herşeyden önemlisi bebeğinin ve senin sağlıklı olmanız. Kiloları düşünme artık. Ben 22 kilo aldım ve şu an bebeğim 3 aylık. 18 kilosunu spor yapmadan ve emzirdiğim için rejim bile yapmadan verdim. Emzirme gerçekten kilo verdiriyor. Sen kilo olayını takma artık ben çok takıp hamileliğimin tadını çıkaramadım. Gene de bir sürü kilo aldım. Son ay 6 kilo almışım. Düşün artık.Ama sen zevkini çıkar. Gerçekten insan hamilelik günlerini özlüyor. Harika bir tecrübe.

  14. Çiğdemmm January 5, 2010 at 7:28 am #

    Harika gözüküyorsun bence🙂 ve benden daha zayıf :pp unutma ki hafta farkımız da bayaaa bi varr !!He he bu benzetme hoşuna gitti mi? bilemiyorum, belki hiç Çağla kadar zayıf olmadım ama ben de fana değildim hani :PPYeni yıla süperr girmişsiniz gibi gözüküyor fotoda, bence bebişlerimizle de öyle geçecek :)) inş tabii

  15. Anonymous January 5, 2010 at 7:58 am #

    valla ben de masadanın fotosuna bakmak istemiyorum hepsinden canım çekiyor:(ben de tvde çağlayı bilirkişi gibi konuşturmalarına çok kızıyorum sanki çok mu normal bi şey bir insanın 40 haftada 6 kilo alması ben şu masaya otursam o akşam alırım zaten 6 kiloyu:)) boşuna bizim canımızı sıkıyorlar benim doktorum en az 12 kilo en fazla 16 kilo almalısın diyor yoksa erken doğum ve düşük riski olurmuş sen canını sıkma yemene içmene bak canım önemli olan bebeklerimizin sağlığıbenim de ablam ilk hamilelğinde doğumdan sonra eve geldiğinde 85 kiloydu 60 kiloyla hamile kalmıştı şimdi iki tane dünya güzeli ve sağlıklı( maşallah) kızı var ablam 53 kilo evlenirken bile o kadar zayıf değildi.sana ve tüm sevdiklerine çok güzel bir yıl dilerim inş. bebeklerimizi rahat ve sağlıkla dünyaya getiriz SEMA

  16. MISSRED'S DIARY January 5, 2010 at 8:50 am #

    Sevgi; yoğunluk konusunda seni çok iyi anlıyorum, yorum yazmasan da takip ettiğini bilmek yeter bana:)K.G.; çok teşekkür ederim, o kadar kilo aldım ama evet herkes belli olmuyor diyor, tartı da kiloları görsem de belli olmaması da güzel birşey tabi:)Özge; valla benim boyum 180 ama yine de ı-ıh diyorum, biz insanız onlar başka bir şey:)))Zeynep; çok teşekkürler, sana da mutlu, huzurlu bir yıl dileğiyle.Özlem Ş.; Canım sürekli telkin ediyorum kendime "takma kafana" diye, biliyorum kilolar bir şekil gidecek ama işte bazen insanın siniri bozuluyor. Ama çok haklısın insan böyle olunca tadını çıkaramıyor valla hamileliğin.Çiğdem; ben de oldukça zayıftım hatta yazın başında Çağla'yla da yarışırdım o kadar zayıftım yani. Dün bir yerde okudum hamilelikte metabolizma yavaşlıyormuş, benimkisi zaten yavaştı hepten durdu anlayacağın:)Çiğdemcim sen de gayet iyi gözüküyorsun, umarım normal doğum yapabilir ve emzirerek aldığımız kiloları kolayca veririz.SEMA; evet ben de o akşam almışım zaten 6 kiloyu hahahaaa:)))Bir de Çağla herşeyden yemiş dediğine göre kaşık kaşık çikolata yemiş, bu da ayrıca sinir bozucu. Yalnız sana katılıyorum normal bir kadın en az 12 kg almalı ve 6 kilo çok çok az, ben herşeyi yedim diyor valla ben inanmıyorum. Sonuç olarak önemli olan tabiki bebişlerimizin sağlığı, kilolar verilir. Doktorum da onu söylüyor durup dururken 10 kg almakla hamilelikte 10 kg almak aynı şey değil,çünkü 10 kg sırf yağ değil, şu an yağ olarak aldığımız kilolar bile emzirirken işe yarıyormuş, herşeyin bir sebebi var işte:))) Sana da kolaylıklar diliyorum Semacım, umarım herşey yolunda gider.

  17. nesrin January 5, 2010 at 9:29 am #

    aslıcım yeni yılın kutlu olsun. Çağlayı sakın örnek alma. boş boş konuşuyorlar. mesleğimiz mankenlik değil ya. kilonu problem etme. sen güzel bi kadınsın. çokda güzel bi anne olacaksın. keyfini çıkar. sonra bugünlerini çok arayacaksın. bebeğe bakmaktan kendine vakit bile kalmayacak. kardeşimin tecrübesidir. üstelik yanında ne annem nede başkası vardı. herşeyi tek başına yaptı. 80 kiloydu doğumda şimdi 55 kilo.1,5 yılda toparladı. çok öpüyorum canım.

  18. MISSRED'S DIARY January 5, 2010 at 9:46 am #

    Nesrincim, Çağla'yı örnek almak için çok geç zaten:)))Kiloyu problem etmemin tek sebebi ben minyon tipli biri değilim biliyosun, 80 kiloyken bile herkes iyisin diyordu ama ben 44 bedene giremiyordum, sorun bu yani. Ama seninde dediğin gibi hepsi bir şekil gidecek hiç olmadı yine diyetisyen yolları gözükür bana:)))

  19. nesrin January 5, 2010 at 12:53 pm #

    canım ben anne olmadan 42-44 arası giyiyorum şu an. anne olunca kim bilir ne olacağım ama hiç umursamıyorum. eski kıyafetlerim 34-36 olsada mutluyum :))

  20. MISSRED'S DIARY January 5, 2010 at 1:59 pm #

    valla ne mutlu sana ben de böyle barışık olabilmeyi isterdim kendimle ama değilim napalım:)

  21. tweety January 26, 2010 at 6:57 pm #

    resim harika :))) ama yemekler ve muhabbette harikaydı. kilo deme artık çünkü bence sen okadar çok kilo almadın.zaten dal gibi incecikken hamile kaldın ve bence şuan kız bebek doğuran en güzel annesin :))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

