Hamile kıyafetleri

5 Jan
Benim gibi uzun boylu hamile arkadaşlar pantolon için Debenhams ve C&A’ya bakabilirler. Özellikle C&A hamile kıyafetine fazla para bayılmak istemeyenler için ideal. Üst giyim pek sorun olmuyor zaten, her yer göğüs altından sonra bollaşan bluz ve t-shirtlerle dolu. Yine uzun boylu anne adayları  E-BEBEK’ten  külotlu çorap ihtiyaçlarını karşılayabilirler. Hamile kıyafeti adına 1 siyah kumaş pantolon, yukarıda gördüğünüz pantolon ve bir de tayt aldım.  C&A’dan eşofman altı almıştım bir de, sonra eski eşofmanların belindeki lastikleri kesip uzatmak suretiyle ona da çözüm buldum.
 Hamile kıyafetleri gerçekten çok sıkıcı, allahtan sürekli şık ya da resmi giyinmek zorunda olduğum bir yerde çalışmıyorum. Gebe mağazasında nispeten şık kıyafetler var ama o da çok pahalı( bir etek 100 lira gibi) Bence Zara ve Mango’nun da maternity bölümleri olmalı, Topshop gibi sıradan hatta kıro şeklinde değil ama!!! Moda olan parçaları hamile kıyafetlerine uyarlamalılar ama tabi moda bizim neyimize şimdi?? Bütün hevesimi gelecek sezona saklıyorum şimdiden para biriktirmeye başlasam iyi olacak:)

13 Responses to “Hamile kıyafetleri”

  1. Syhn January 5, 2010 at 9:58 am #

    çok şeker olyuor ya hamile kıyafeteri!

  2. Haydins January 5, 2010 at 10:07 am #

    Zara 'nın var olması lazım..Hatta ablamla beli lastikli kotlarından gördük geçen , ne rahattır alsak mı filan dedik 🙂 Ben Moskova'daki zara'da daha çok hamile kıyafeti görüyordum gerçi ..

  3. MODA CADISI January 5, 2010 at 12:45 pm #

    Hhaah şimdi sana yorumda Topshop dediğime pişman oldum, halbuki benim gözüme hoş parçalar çarpmıştı :))

  4. Çiğdemmm January 5, 2010 at 1:34 pm #

    Sanki hamişlerin güsel olmak gibi bir hakkı yokmuş gibi:/ oysa ben normal halim gibi güsell giyinmek istiyorummm.Salmak isteyen kim ki böyle berbat şeyler üretiyorlar.. Dediğin gibi allahtan heryer üst konusunda bol t-shırtler, tuniklerle dolu da idare ediveriyoruz.. Yoksa o berbat kesim jile elbiselere kalacaktık :/ Çok şükür :)))Görüyorsun bu konuda çok DERTLİYİM !!

  5. MISSRED'S DIARY January 5, 2010 at 1:54 pm #

    Syhn; belki giyince hamileler şeker oluyordur ama mağazada bakarken pek bir sevimsiz gözüküyorlar.Haydins; görmedim ben Zara'da, en iyisi gittiğimde bir sorayım.Cadı; o yorumunu görmedim:) Belki benim baktığım Cevahir'de ben bulamadım bişiler:(Çiğdemm; napalım bebişleri kucağımıza aldıktan sonra birazda kiloları verince acısını çıkartırız bugünlerin:)

  6. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ January 5, 2010 at 5:06 pm #

    Süpersin sen ya ne şeker bir hamiş bu 🙂 Geçmiş yılın kutlu olsun tatlım ne güzelmiş bir önceki yazındaki fotolarda sevgiler

  7. Özlem Ş. January 5, 2010 at 8:31 pm #

    Zara nı maternity bölümü var. Ben hamileyken indirimde siyah bir pantalon ve kot almıştım.İstinye Park ve Bağdat caddesi mağazalarında var. Zaraya gidince mutlaka sor. Hele şimdi indirimdeyken. Bir de Ümraniye Carrefour Topshop ta maternity ürünleri görmüştüm. Çok güzel elbise ve pantalonlar kapanış sebebiylr 20 Tl civarı idi. Ama orası da 31 Aralıkta kapanmış. Sen yinede Mothercare ve Next e de bak. İndirim dönemlerinde iyi parçalar çıkabilir.

  8. MISSRED'S DIARY January 5, 2010 at 8:55 pm #

    Özlem benim dikkatimi çekmemiş Zaradaki, dur ben onu bir araştırayım ama Topshop'a üzüldüm bir türlü fırsat bulup kapanışa yetişemedim, peacocks'tan da alacaklarım vardı çünkü.Next'e baktım bulamadım, kargo pantolonlar vardı ama boyları kısa geldi:) Zaten alacağımı aldım ama bir elbise istiyorum, Mothercare'de yoktu bakalım Zara'da var mı?

  9. Minenin Takilari January 7, 2010 at 11:35 am #

    çok yakışmış aldıkların güle güle kullan cnm, mutlu yıllar 🙂

  10. KIRMIZI January 7, 2010 at 12:31 pm #

    missred, cok guzel gorunuyorsun… hamile birisinin gobegini acikta bırakan bi hirka giymesi ne kadar da sirin ve dogru bi secim… masallahi unutmayalim… sevgiler…

  11. MISSRED'S DIARY January 7, 2010 at 12:52 pm #

    Mine'nin Takıları; sana da mutlu yıllar, çok teşekkür ederim.Kırmızı; çok teşekkürler iltifatın için, mutlu yıllar.

  12. Tanya's January 7, 2010 at 12:59 pm #

    Zara'da maternity var..ben aldım ama daha giymedim..hamile kıyafetlerini son aya saklıyorum hehe..ve de birde sevgilinin pantalonları(hele varsa skinny) üzerinede kendi bolcana t shirtlerini giy..yıkılıyorsun o aman… Yogayı öğrenicem.Kucak.

  13. MISSRED'S DIARY January 7, 2010 at 1:20 pm #

    evet varmış Zara, bunu da öğrenmiş oldum, ben biraz hızlı kilo alıyorum nedenini de bilmiyorum, çok stres oldum bu yüzden:(( eşimin pantolonlarını bi deneyeyim, onlar da olmazmış falan, kafayı yerim herhalde:))

Leave a comment

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.