Onlar UGG değil FİL:)

8 Jan

Daha önce Ugg’lara ne kadar sinir olduğumu yazmıştım, bunların da önü her ne kadar ugg tarzı olsa da dalga geçmeyin benle lütfen, çünkü benim mazeretim var, ayaklarımın ne kadar şiş olduğunu görseydiniz bana hak verirdiniz. Hem giyip çıkarması çok kolay olduğu hem de ayaklarım balondan hallice olduğunda bile beni rahatsız etmediği için böyle bir şey almak kaçınılmaz oldu.

Yarın Ankara’ya gidiyoruz, yeni doğan ikiz bebekler ve akraba ziyaretleri için  Bir türlü sevemediğim Ankara’da hafta sonu hava güneşli gözüküyor, ne kadar güneşli de olsa yine buz gibidir eminim.

Artık minik prenses 24 haftalık, bu aralar hızla büyüyor sanırım çünkü hareketleri çok net hissedilir oldu ve fazlalaştı. Benim ayaklarım da sabah uyandığımda bile şiş artık. Dün bankadaki müşteri temsilcisi “yüzünüz ne kadar şişmiş” dedi. Aman zaten güzel bir şey söylemeyin, hep moral bozun, hep negatif olun.  İnsanlar çok düşüncesiz, neyin peşindeler anlamıyorum.  Bol su içiyorum, tuz eklemiyorum yediklerime başka da yapacak bir şey yok sanırım.

Limango ve D&R’dan sipariş verdim. Hepsi bebekle ilgili. Bakalım bir an önce gelsinler, bu internet alışverişleri benim gibi sabırsız birine göre değil aslında. Limango kampanya bittikten sonra (11 inden sonra)  1 hafta içinde yollayacakmış, yolla işte hemen ne var sanki??? D&R’ın sipariş takibinde de “tedarik sürecinde” yazıyor kaç gündür, ne kitapmış be? 4 gün de tedarik edemediniz, PES!!!

Bugün kızıma Tanju Okan dinletiyorum, alkolik olmaz dimi??? :))))))))))))))

24 Responses to “Onlar UGG değil FİL:)”

  1. Pell-in January 8, 2010 at 1:41 pm #

    of sende bendensin. Seni strese sokmak istemem ama bende 3 gün önce D&R dan 3 kitap siparişi verdim. Daha önce hiç alışveriş yapmamıştım D&R'dan. Sipariş verdikten sonra "gidiyim nette bir yorumlarını okıyım" dedim. (tersliğe bak insan önce yorum okur sonra alır di mi?)baktım herkes full şikayet etmiş D&R'ın online alışveriş sistemini. Haftalarca tedarik sürecinde bekleyenler olmuş.Normalde 1-5 gün içinde elinize geçecektir deniyor. Ben dn aradım korkumdan daha 2. günde"pazartesi 5. gnde elinizde olur"dediler. Hadi işallahh. (ay çok uuzn yazdım ama gelmicekmiş gibi bir his var içimde)

  2. Anonymous January 8, 2010 at 2:09 pm #

    ankara 18 derece ve dondurucu soğuğu yok canım.Ama yine de eldivenlerini şapkanı al belli mi olur…

  3. MISSRED'S DIARY January 8, 2010 at 2:22 pm #

    Pell-in; D&R mağazasıyla arasında iki kitapta toplam 17 tl. fark vardı , o yüzden bu gecikmeyi göze aldım:)) bu benim 2. siparişim o zaman da 5. gün de gelmişti ama isteseler 2. gün elimizde olur. Pazartesi gelirse ne mutlu bize o zaman:)Adsız; hep çok soğuklarda gittiğimiz için benimkisi önyargı ama orasının İstanbul'dan soğuk olduğu kesin.

  4. Itır January 8, 2010 at 2:38 pm #

    Mazeretin kabul edildi:))))bu arada gayet iyi gidiyorsun,boşver sen o eleştirenleri:)

  5. MISSRED'S DIARY January 8, 2010 at 3:01 pm #

    Sağol:) takmakla takmamak arasında gidip geliyorum. Aslında böyle durumlarda suratımın şişliğini değil insanların saygısızlığını kaldıramıyorum.

  6. ♥sibelinsu♥ January 8, 2010 at 4:04 pm #

    Sıkı giyin bebiş…Ben kasımda gidip donmuştum..üşüme üşütme..:)Müşteri temsilcisine de – puan..görmemiş mi bebişli göbüşü…:)bide çok tatlı olmuşsun yaw….:)yakışmış hamişlik..

  7. ''çokoprenses'' January 8, 2010 at 4:19 pm #

    off o eleştirilerle ilgili ben de bi post yazıcam zaten,millet çok düşüncesiz yaa.

  8. kocasını seven kadın January 9, 2010 at 11:22 am #

    uggları ben de bekledim bekledim,almayacam dedim ama aldım ve çok memnunum çünkü sıcak ve rahatlar….hamileleikle ilgili eleştirileri de boşver ,zaten kocaman hayatımızda 1 ya da 2 kere hamile kalınıyor .Tadını çıkar🙂

  9. MISSRED'S DIARY January 10, 2010 at 6:35 pm #

    Sibelinsu; gittim geldim, neyseki hava gayet güzeldi hatta evler çok sıcaktı. Buarada iltifatın için sağol:))))Çokoprens; valla yaz canım dökelim içimizi ohhh:)K.S.K; allahtan çevremde bu tarz insan sayısı az, zaten psikolojimin en karmaşık olduğu dönemde tabi insanlar empati yapamıyor malesef.

  10. Pell-in January 10, 2010 at 6:50 pm #

    Ay bugun cok sukur kargoya verilmişler benimkiler. Bakalım yarın geleck mi:)

  11. MISSRED'S DIARY January 10, 2010 at 7:39 pm #

    benimkini de 9 ocakta vermişler, yarın veya salı gelir herhalde. Bugün kargoya veremezler aslında pazar günü kargolar kapalı bildiğim kadarıyla o yüzden salı gelebilir seninki.

  12. Pell-in January 10, 2010 at 8:04 pm #

    Ben günleri karıştırmışım :(Benimkinide dün vermişler kargoya. Ben bugünü ayın 9'u sanıyorum. Meğer dünmüş (:

  13. istek January 10, 2010 at 11:55 pm #

    çok tatlı görünüyorsun, ben blogunu ilk kez gördüm resmin altındaki yazıları okumasaydım hamile olduğunu anlamamıştım :)))

  14. MISSRED'S DIARY January 11, 2010 at 10:09 am #

    İstek; çok tatlısın valla moralim yerine geldi sayende senin de günün çok güzel geçsin, sevgiler:))))

  15. Elvan January 11, 2010 at 12:41 pm #

    Canım sana bloğumda bir ödül var. Sevgiler…

  16. Anonymous January 11, 2010 at 2:32 pm #

    ne kadar hoş olmuşsun botların da çok yakışmış bazı vucutlar ne yaparsan yap o şişiliği tutuyor hamilelikte sen boşverben de sinir oluyorum insanlara bana da çoğu kişi çok iyi gidiyorsun derken bazı kişilerin ayy popon çok genişlemiş inş. doğumdan sonra öyle kalmaz yok bacakların kalınlaşmış bugün çok renksizsin yüzünden bayağı belli oluyo hamile olduğun (e normal hamileyim)tarzı sözleri beni deli ediyorben negatif insanlardan nefret ediyorum bunlar hamilelere söylenecek sözler mi ya ben o sözleri çok kafama takıp yemesem ve bebeğime bi şey olsa çok mu önemlidir kilo ya da benim moralimi neden bozup bebeğimi de üzüyosun ben kendimdeki değişiklikleri farkedemeyecek kadar salak mıyım off göbeğim çok çıktı dediğimde eşimin söylediği şey o göbek değil bebek bizim bebeğimiz keşke daha büyk olsa da alıp sevsek demesi her şeye bedel gerisi hiç önemli değilsen de benim gördüğüm en güzel en şık hamilelerden birisin Sema

  17. MISSRED'S DIARY January 11, 2010 at 2:59 pm #

    Ah Semacım demek ki bütün hamileler aynı dertten muzdarip. Benim de aldığım kiloları normal karşılayan ve bana bu konuda moral veren bir eşim var. Ki eşine baskı yapan kocalarda varmış kilo konusunda, insan dışarıdaki alakasız insandan duyunca sinir oluyor herhalde eşimden bu konuda eleştiri almak bana çok koyardı. En iyisi kafaya takmamak, zaten ömrümüz boyunca kaç defa geçireceğiz ki böyle bir dönem, keyfimizi bozanlara inat keyfini çıkarmalıyız.

  18. Pınar January 12, 2010 at 8:24 am #

    Yaaaaa :)hatta birlikte o kadar dalga geçtik dimi ugglarla :))) şaka şaka bu istisnai bir durum kesinlikle. online alışveriş yapıyorsan kitap konusunda idefixe i öneririm. sadece online alışveriş sitesi olduğu için iyiler. d&r tarzı acemilikleri yok. ben de her ikisini denedikten sonra bu kanıya vardım.ayrıca istek'e katılıyorum hamile olduğunu bildiğim halde sadece sağdaki fotoyu koysaydın eğer aa eski foto koymuş derdim😉

  19. MISSRED'S DIARY January 12, 2010 at 8:45 am #

    Pınar valla tükürdüğümü yaladım gibi bişey oldu ama şu durumda pek de umursamıyorum yine de severek giydiğimi söyleyemem sadece şiş ayaklarım içlerinde çok rahat o kadar. Aslında ben de ideefix'i tercih ediyorum ama sepete ekledim kitapları bir gün sonra sipariş vermek üzere. O gün %40 indirim vardı, benim sipariş vereceğim gün bir de baktım %15'e düşmüş indirim oranı ve gıcık oldum o yüzden D&r'a verdim sipariş, kitaplar da dün geldi:)

  20. nefes January 13, 2010 at 8:42 am #

    yaa ta Ankaraya kadar geldin ama biz görüşemedik :((( çok üzüldüm.

  21. sürüden ayrılan koyun January 13, 2010 at 8:50 pm #

    klasik müzik dinletmiyorsun değil mi?herkes klasik müzik dinletiyor sen farklı bir şey yap, fasıl dinlet alkolik olacağını zannetmiyorum.

  22. MISSRED'S DIARY January 14, 2010 at 7:59 am #

    Nefes; maalesef öyle oldu ama çok sıkıştırılmış bir programdı, sen İstanbul'a gelince inşallah.Sürüden ayrılan koyun; ben ne dinliyorsam o da onu dinliyor, nadir olmakla birlikte klasik müzik de dinliyoruz:)

  23. alis January 19, 2010 at 4:21 pm #

    İnsan regl olmadan önce azıcık şişse bile ne kadar rahatsızlık veriyor, hamileler bir de bu rahatsızlığın üzerine kendinde yorum yapma hakkı görenlerin saçmalıklarına sabrediyor. Yüz de şişer tabi ama bu bence senin için olumsuz birşey olmamalı çünkü Geena Davis'e inanılmaz benzemişsin bu şekilde, ki ben çok beğenirim kendisini.

  24. MISSRED'S DIARY January 20, 2010 at 7:46 am #

    İşte insanların içlerinde beslediği iyilik ve kötülükler yorumlarına yansıyor maalesef. Kimisi hamileliğin beni güzelleştirdiğini düşünürken kimisi de abuk sabuk yorumlar yapabiliyor. Yukarıda bahsettiğim bankacı arkadaş 2 doğum yapmış, kilolu bir bayandı üstelik. Ne yazık ki kompleksli insanlar başkalarının açıklarını kollarlar sürekli kendilerine bakmadan yapacak bir şey yok. Buarada benzetme için teşekkür ederim:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

