Son durum raporu

16 Jan

Yine bir cumartesi günü,  yine iş yerindeyim ve yine yorgun hissediyorum.

Geçen haftayı özetleyecek olursak;

Ankara’da o kapı senin bu kapı benim gezerken öyle bir yorulmuşum ki ancak perşembe günü kendime gelebildim o da çarşamba günü işe gitmeyip bütün bir gün evde dinlenerek.

Pazartesi D&R, dün ise Limango siparişim ulaştı. Hatta Ayşe Öner’in kitabını okudum, bitirdim bile. Kitapta sürekli sponsor ürünün reklamının yapılması, bebek mobilyası için bile adres verilmesi benim çok hoşuma gitmedi açıkçası.  Ayşe Öner’in konusunda uzmanlığının tabi ki hakkını vermek lazım ama kitap bana çok ticari geldi. Yine de hamilelik ve sonrası egzersizleri, bebek masajlarıyla ilgili resimler benim için faydalı olacak gibi görünüyor.

 Şimdi sıra Tracy Hogg’da ( Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler).  O kitap -adını boş verin- biraz daha gerçekçi gibi geldi bana. Zaten bu kitapları bebek bakımı hakkında  bana fikir vermesi ve bebekle ilgili bir çok konuda cahilliğimi köreltmesi için okuyorum. Toplumumuzun büyük bölümünün sahip olduğu ” bilgi sahibi olmadan düşünce sahibi olmak” yetisinin!!!! bizi ne gibi yanlışlara sürüklediğini her zaman görüyoruz.  Niyetim kitaplara bağlı çocuk yetiştirmek değil ama Ayşe Teyze’yle Fatma Abla’nın geçmişten günümüze gelmiş yanlış bilgileriyle yetiştirmek hiç değil.

25. haftayı da geride bırakmak üzereyiz, haftaya cumartesi kontrol var ve bu sefer şekerime bakılacak.  Zaman hızla akıp gidiyor. Daha bebek alışverişine dair pek bir yol katedemedim.  İlk 3 ayda yaşadığım “alışveriş merkezlerinden nefret etme sendromu” yine üzerimde.  2 pantolon, 1 taytla hayat geçmiyor, hep aynı şeyleri giymek oldukça sıkıcı. Bu aralar yediklerime çok dikkat ediyorum, keşke ilk zamanlarda da yemek konusunda bu kadar bilinçli olabilseydim, yürüyüş ve bol su içmeye devam tabi. Yürüyüş ve su içmek her zaman önemli ama hamilelikte daha çok önemli.

Yarın sevgili İstanbul dışına gidiyor iş için, ben de anneme. Kesin alışveriş yaparız annemle bebeğe.  Annem bebeğe neler neler aldı, benim de bu rahatlığım sırtımı yine ona yaslamamdan herhalde. Zara’dan eşofman takımı, mama önlüğü falan almış en son, o benden daha meraklı. Anneler çok mucizevi varlıklar başka da bir şey demiyorum.

Yukarıdaki fotoğrafı bu kasvetli, gri İstanbul havasında içimi ısıttığı için koydum. Hamileliğimi ayağımda terlikler, bol elbiseler, temiz hava, doğa, deniz gibi rahatlatıcı unsurlar eşliğinde bütün gün kitap okuyup, müzik dinleyerek geçirmeyi çok isterdim artık ikinci bebeğe kısmet. Yine de kendi şartlarıma şükrediyorum ve en çok da anlayışlı eşime. İyi ki var:)))

Herkese iyi hafta sonları:))))))

fotograf: sartorialist

3 Responses to “Son durum raporu”

  1. kocasını seven kadın January 16, 2010 at 4:08 pm #

    kitap okumak ,bilinçlenmek çok önemli ama bebek gelince o kendi yolunu çiziyor …Biraz bebeğe göre şekillenecek herşey :))

  2. Çiğdemmm January 17, 2010 at 4:47 pm #

    Kitap konusunda E.Arar Hamilelik Günlüğünü okudum, çok fazla beğenmedim. Ama yazıldığı yılı düşünürsek eminim bir çok kişiye ışık tutmuştur.Şimdi herşey nette elimizin altında ..Ayşe Öner için iyi diyorlar alayım diyorum.. Ama daha T.Hogg'da ilk bölümde olunca, başka alma bunu bitir diyorum.. Bebek doğmadan okumak da zor oluyor.. Bilemedim yani :\Nedense bende bir türlü bebek alışverişine başlayamadım. Nasıl ağırdan alıyorum öyle böyle değil. Bizim bebeler donsuz kalacak ha ha :)Ama bugün artık başlayayım bir ucundan dedim ve bisürüüüü bişeyler aldım :))Çok keyifli ya onlara bakıp, geleceği günü düşünmek.. hayallere dalmak :))İNAN BANA SON PARAGRAFA SONUNA KADAR KATILIYORUMM .. HELE BU ARALAR ..

  3. MISSRED'S DIARY January 17, 2010 at 5:15 pm #

    K.S.K; haklısın, ben de fikir edinmek için okuyorum.Çiğdemcim; Ayşe Öner'i çok tavsiye etmiyorum, zaten kursa da gidiyorsun, o bilgileri fazlasıyla verirler. Tracy'e de yeni başladım altlarını çizicem sonra dönüp bakmak için. Alışveriş olayına gelince ben de bugün kendime gecelik aldım,Marks&Spencer'dan mutlaka bak pembe çiçekli, kolsuz,beyaz tam lohusa geceliği, fiyatı da uygundu:))) bebeğe de chiccodan emzik ile biberon aldık.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: