Kar yağsın, her yer bembeyaz olsun, lütfeeeen:)

20 Jan

Nihayet biz de dün akşam az da olsa kar görebildik. Aynı şehirde başka bir semtten ” burası bembeyaz” haberleri gelince sinir oluyorum.  Çocukken de bu böyleydi, okullar tatil olurdu, burda sadece atıştırırdı. Hala kar yağınca çocuk gibi seviniyorum, kocim de öyle. Dün akşam Antalya’dan bana kar soruyor, yağıyor deyince de acaip üzüldü kaçırdığı için. Allahım ya biz büyüdük de bebeğimiz mi olacak, yoksa 3 bebek birbirimizi mi büyüteceğiz hala bilemiyorum?????

Begüm şekeri içimde 2 gündür felaket dönüyor, babası yok diye beni mi eyliyor aklınca bilmiyorum ki. Yalnız şuna çok eminim kesinlikle benim ruh halimden çok iyi anlıyor, kitaplarda da bebeklerin hislerinin çok kuvvetli olduğunu okuyorum ama bunu okumaya gerek yok resmen şahit oluyor insan içindeyken. Mesela dün iş yerinde kötü bir gün geçirdim, bazı tartışmaların ardından sinirim öyle bozuktu ki o anlarda bebeğin farklı şekilde kıpırdamalarını hissettim, sanki “bak ben de üzülüyorum” dermişcesine beni uyarıyordu ve inanın bu insana öyle bir güç veriyor ki, normalde ben bu yaşadığım olayı abartır da abartır o günü kendime zindan ederdim ama bebeği hissedince öyle olmuyor, genel bir rahatlık ve boş vermişlik bir takmamazlık geliyor insana. Umarım o doğduktan sonra da her şey böyle devam eder çünkü yeni vurdumduymaz Missred’i ben çok sevdim, eski karamsar Missred’ten bolca nasibini alan kocim de.

Bu arada son 3 aya girmiş bulunuyorum. Artık bebek alışverişi konusunda biraz daha ciddi olmanın zamanı geldi, ıvır zıvırlar kolay artık bebek yatağıydı, arabasıydı bunları daha derine inerek araştırsam iyi olacak. Aynı şekilde hastaneyi de daha belirlemedik, normal doğum düşündüğüm için iyi olması kadar yakın olması da önemli.  Ya bir de en sinir olduğum kısım bebek çikolatası, kapı süsü, hastane odası süslemesi vs. olayı var. 3-4 sene önce yoktu böyle şeyler, show amaçlı  ve aslında insana iş çıkarmaktan başka bir işe yaramıyor. Bakalım son ay ki durumuma bağlı, kendimde o gücü hissedersem kafamda bir şeyler var, olmazsa da no problem, ayrıca fikirlere de açığım.

Fotoğraf: Barbaros Karagülmez / Fotokritik

5 Responses to “Kar yağsın, her yer bembeyaz olsun, lütfeeeen:)”

  1. Çiğdemmm January 20, 2010 at 12:51 pm #

    Missred's burası bembeyazz ama :/Hissettiklerine eminim bebişlerimizin.. Ne güsell kısın seni babası yokken yalnız bırakmamış annesi :)Şeker olayını, süsü püsü seviyorum ben. Hava olsun diye değil tabii ama burcumdan mı, huyumdan mı onlarla oynaşmak hoşuma gidiyoo. Ben hazır almak istemiyorum, kendim yapmak istiyorum. Bakalım ne kadar becerebileceğim :oobir de yaptığın araştırmalarda sonuca varınca bizimle de paylaş da nasiplenelim emi :)Okuduğum bu tür faydalı bilgileri mutlaka not alıyorum ben, 1-2 tane böyle notum var aktarayım sana belki faydası olur cnm; Nereden yazdığımı not etmemişim ama meme başı yaraları için iyi bir krem – purelan-, bebek arabasında -bebe confor loola up- ya da -concard neo- ve son olarak da hastane tipi süt sağma pompaları için -piyon emzirme çözümleri- en azından bir fikir çalışması olur :))öpüyoruss

  2. MISSRED'S DIARY January 21, 2010 at 8:58 am #

    Çiğdem; ben de kendim yapıcam, hatta bir arkadaşla birlikte yapıcaz belki ama ben de bir o kadar sevmem böyle şeylerle uğraşmayı. Yani işin ar-ge bölümünü sevmem, karar verdikten sonra malzemeleri tamamlayıp yapmak zevkli geliyor o ayrı. Ben de göğüs kremi olarak lansinoh'u çok duyuyorum. Bebek arabası için de deneyimliler hiç öyle heves edip bol teferruatlı ya da çok pahalı arabalara bakmayın, taşıması en kolay ve hafif arabalara bakın diyorlar. Elektrikli süt sağma için de philips avent'i duydum ben. Seninkilere de bir göz atayım.

  3. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ January 25, 2010 at 5:00 am #

    Çok haklısın canım show konusunda ama içine sinen güzel bir şey yap bence anı olur hem haydi yolun açık olsun tatlım meleğine bir an önce sağlıkla kavuşasın

  4. DENiZ January 25, 2010 at 6:03 pm #

    Kolay gelsin canim! Cok az kalmis ne cabuk gecti zaman. O yaptigimiz mail alisverisinin ustunden demek 6 ay gecti 😉 Sanirim anladin sen onu??

  5. MISSRED'S DIARY January 26, 2010 at 10:33 am #

    Edacım yapıcaz artık bişiler, daha sıra gelmedi onlara:))Deniz; sen öyle diyince düşündüm de gerçekten ne çabuk geçti zaman, kaldı 3 ay. Bakalım o da geçsin, bebişimi alayım kucağıma:)) yine söylüyorum darısı senin de başına:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

