27.HAFTA

27 Jan

Bugün ayın 27’si, bebeğim tam 27 haftalık oldu, ayrıca öngörülen doğum tarihimiz 27 Nisan’a tam 3 ay kaldı.( tabi söylenen tarihte doğurma ihtimalim %5 o ayrı)  Cumartesi kontrolümüz vardı, kar kıyamet olmasına rağmen ilk defa randevu saatimizden önce ordaydık. Çok şükür her şey yolunda, bebek çok iyi. Şekerime bakıldı sonucu bugün yarın belli olur, bir de idrar testi yapıldı genel kontrol için. Kimse kan vermek istemez ben de idrar testine gıcığım. Bu arada yine tansiyonum yüksek çıktı, niye bu kadar heyecanlanıyorum anlamış değilim.  Begüm Hanım’da epey bir büyümüş,  37 cm. 1150 gr. olmuş minik kuş. O da annesi gibi minik kuş olacak belli, rakamlar normalin üstünde çünkü:))

Bir – iki derken epey de bir şey almışız bebek için, şimdi en önemli sorun bebek arabası. Aslında ne kadar basit değil mi sokakta içinde bebekleri- çocukları  görürken. Hiç öyle değil, bunun ağırı var hafifi var, türlü çeşit ayarlanabileni var, puseti var ana kucağı var ( hehe ben de bilmiyordum ama öğrendim mecburen ne olduklarını) var da var. Yalnız biz istediğimiz bütün özelliklerin bir arada olduğu bir araba henüz bulamadık hanımefendiye, bilmiyorum fiyat aralıkları da oldukça farklı, 400TL ile 2000 TL arası desem ve en olmazsa olmaz özelliğin 2000 lirada olmayıp 400 lira olanın da olduğunu ama onda da başka özelliklerin olmadığını söylesem sanırım anlarsınız ne kadar karışık bir şey olduğunu. Lütfen dalga geçmeyin, önceden ben de araba dediğin nedir ki derdim, biz de basit 4 tekerlekli arabalarda büyümedik mi derdim ama öyle değilmiş.
Bunlardan bahsederken içim sıkıldı, kim diyorsa ki bebek alışverişi yapmak zevkli ben ona katılmıyorum, bir tek kıyafet almak zevkli o kadar, kimse kimseyi kandırmasın lütfen.

Nihayet bugün İstinye’de IMAX 3D Avatar’a gidiyoruz, cumartesi günü gittiğimizde ancak çarşambaya yer bulabildik, biz de aldık hemen biletleri. Ayrıca Inglot’tan bir gel eyeliner aldım, yıllardır makyajımda ne eksik diyordum işte buymuş eksik olan, fırçasını da aldım, bir koşu eve geldim tatbikat yapıldı, sonuç başarılı, sürebiliyorum:)))

Bir anımı da sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim, hamilelik insanı şımarık yapıyor onu söyliyim:)))Sevgili kocam geçen hafta iş dolayısıyla Antalya’daydı. Biz telefonda konuşurken nerden aklıma geldiyse “canım künefe istiyor” dedim. Bizimki “tamam yolluyorum burdan şimdi” dedi. Telefonu kapattıktan 15 dak. sonra bir arkadaşım elinde künefeyle geldi, meğer bizimki söylemiş, o da sağolsun hemen almış gelmiş. Herkes ağzımdan çıkan  “canım ……. istedi”  lafına bakıyor. Toplumca hamileleri yedirmek içirmek konusunda oldukça hassasız.  Yine kocam Antalya’dayken anneme akşam “canım tatlı bişiler istedi” dedim, öylesine ama olmasa da olurdu yani. Bir baktım evde yok diye giyinmiş, pastaneye gidiyor. Ne söylediysem durduramadım, gitti ve aldı kadıncağız.

Farkındayım bu post biraz daldan dala oldu, bunu benim ruh halime verin arkadaşlar!

9 Responses to “27.HAFTA”

  1. Kirpikteki Gözyaşı January 27, 2010 at 9:35 am #

    Demek Begüm:)) Çok sevdiğim bir dostumun adıdır. Çok severim. Anlamı da çok güzel:)) Maşallah bu arada:)))

  2. MISSRED'S DIARY January 27, 2010 at 10:05 am #

    K.G.;Evet canım Begüm koymaya karar verdik, genelde beğenmiyorlar Begüm ismini ama biz ısındık nedense.

  3. YELIZ January 27, 2010 at 9:27 pm #

    Bebek arabası için çok acele etmeyin bence..Doğduktan sonra da alabilirsiniz. Biz acele ettik, şu an fazla kullanmadığımız bir bebek arabamız var. Pahalı olanlara bakma sen, hafif ,kolay katlanabilen, mümkünse çift yönlü kullanılabilen bişey tercih et derim ben. 3 tekerlilerdense 4 tekerliler daha pratik kullanım açısından. Ama bu yine de benim fikrim.Senin gönlünden kızın için ne geçiyorsa onu al. Böyle şeyler hayatta bir kez oluyor.Bu arada tansiyonuna dikkat et derim ben. Özellikle son ayda gerekirse 24 saat idrar testi yaptır.benim öyle belli olmuştu..tabi bu sende yüksek tansiyon var anlamında değil sadece tavsiye.Resim de bekliyoruz ..:))

  4. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 8:31 am #

    Yeliz bu yorum için biraz geç çünkü dün aldık arabayı ama en azından söylediğin bütün özelliklere sahip:)))tansiyon konusu önemli haklısın, bakalım şu şeker testi, idrar tahlili sonuçlarımı bir öğreneyim o konu üstüne de eğiliriz tekrar, çünkü doktor sabah aç karnına ölçtüğündeki tansiyon önemli demişti, ben sabahları ölçüyorum, gayet normal.

  5. özge January 28, 2010 at 2:39 pm #

    ayyy allahhhım maşalllaaaaah darısı başıma daha 20 hafta varrr senin gibi olmama kaç kilo aldım ben çok korkuyorum:)

  6. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 2:52 pm #

    Özge; inanmıyorum ya demek sen de hamilesin, çok sevindim şekerim. İlk 3 ay zaman hiç geçmedi bana, adaptasyon süreci, mide bulantıları falan yine de iyi geçirdim. İkinci 3 ay nasıl geçti hiç anlamadım ve şimdi son 3 ay bakalım beni neler bekliyor??? Sana tavsiyem beslenmene dikkat et, hamilelikte metabolizma daha da yavaşlıyormuş, canının istediği herşeyi ye ama az ye. Ben daha 3 ay kalmasına rağmen 15 kg aldım ve hamile kalmadan önce yediğimden çok daha az yiyerek. Bir de mutlaka yürüyüş yap, bol su iç hamilelikte ikisi de çok önemli. Ay hemen akıl veren teyzelere döndüm iki günde:))))

  7. Sevgi TUNCER DALGIÇ February 3, 2010 at 1:37 pm #

    Hmmm demek begüm bebek geliyor:)Begüm is coming soon:)))Sağlıkla biter inşallah 3 ayysevgilerr

  8. ASLI February 3, 2010 at 2:33 pm #

    ben künefe hikayesine bayıldım..Canımda çekti şimdi yada un helvası olsaydı şölee mmm 🙂 Şımarık olduğumuz galiba doğru ama çok güzel günler bunlar 😀 Begüm bebek hayırlısıyla doğsun gayette güzel bir isim sevgiler cnm bnm 🙂

  9. MISSRED'S DIARY February 3, 2010 at 3:43 pm #

    Sevgi; aynen begüm is coming soon ve geldiğinde de esas film o zaman başlayacak:)))Aslı; un helvası benim de canım istiyor bu aralar ama kimseye söylemiyorum sırf un, yağ, şeker olmaması gereken ne varsa var içinde:) İsmi beğenmene sevindim çünkü pek beğenilmiyor:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

