NO SUGAR!!!

28 Jan

Biraz önce doktor aradı, yapılan testler sonucunda şekerim yüksekmiş:(((( 140 sınır seviyeyken benimki 165 çıkmış. Bu test sonucu düşük çıksaydı başka tetkik yapılmayacaktı ama bu yüksek çıktığı için tekrar farklı bir teste tabi tutulacağım. Bu teste aç karnına 100 gr glikoz verilerek 1. 2. ve 3. saatlerde kan alınarak bakılacak. Doktor bunda bir şey çıkmazsa ilk testi unutacağız dedi. İlk testi unutalım istiyorum ama içimden bir ses öyle olmayacak diyor.

Bu sevimsiz konuyu kapatıp, dünden bahsetmek istiyorum. Bir kere dün Avatar dolayısıyla İstinye Park’a gitmişken içimize dert olan bebek arabası olayını hallettik. Günlerdir karar veremeyip bir kerede kolayca beğenip almak biraz komik oldu ama internette yaptığımız araştırmaların çabuk karar vermemizde etkisi büyüktü.

Avatar’a gelince harikaydı,  daha önce 3D bir film seyretmediğim için hayranlıkla seyrettim diyebilirim, tam bir görsel şölendi zaten.  Yalnız filmde ara olmaması, 3 saat boyunca koltukta çakılı kalmamız yüzünden epey zor anlar yaşadım. Bir de sinema yine çok sıcaktı, bir ara boğazlı kazağımı  çıkartıp içimdeki atletle oturmayı bile düşündüm:))) ya da botlarımı ve çoraplarımı çıkarmayı:))) Ve yine bir Missred klasiği, bir ara içim geçmiş, bir 5 dakika falan uyudum. Hiç huyum değildir sinemada uyumak ama hamilelik böyle komik bir şey işte:)

19 Responses to “NO SUGAR!!!”

  1. Elvan January 28, 2010 at 12:55 pm #

    Canım umarım bişeyin çıkmaz ve geçici bir yükselmedir sadece.Avatar'ı hala izleyemedim yaaa…:( Kendimi kınıyorum.Bu arada bebek arabasını yayınlasana, merak ettim şimdi.

  2. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 1:15 pm #

    Umarım çıkmaz, gerçi çıksa bile çok çok büyük bir sorun değil ama ne gerek var, diyetler belki insülin iğnelerine.Bu arada sipariş verdik,orda bir tek teşhir ürünü vardı ama şurdan bakabilirsin.PUSET;http://www.joker.com.tr/urun.aspx?stkID=17742ANA KUCAĞI;http://www.joker.com.tr/urun.aspx?stkID=17755

  3. sema January 28, 2010 at 2:13 pm #

    canım benim sakın sıkıntı yapma hiç önemli değil biraz siyet yapman gerekebilir en kötü ihtimallebenim de tam tersi olması gerekenin bayağı altında çıktı doktorda canın ne zaman tatlı çekiyosa mutlaka ye atlama geceleri sütlü tatlı ye yat dedi herhalde bir hamilenin duymayı en çok isteyeceği şeydir ama bi de kilo aldırmasa elimden düşürmem :))pusetin hayırlı olsun iyi günlerde bebeğinle gez inş.bu arada sana iki site tavsiyem olucak belki bakmak istersin ben bakıp bi şeyler sipariş ettim hemen dışarıdan çok uygun fiyatlar civil bebe ve penguen bebee-bebek ve jokerle karşılaştırdım çok farklı fiyatlar

  4. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 2:26 pm #

    sema; teşekkür ederim moral verdiğin için, biraz önce okudum moralinin iyi olup olmaması bile etkiliyormuş şekeri. Ben şimdiden stres yapmıyım en iyisi, doktor arayıpta bunu söylediğinden beri bebek acaip tekmeliyor, bebekte anladı üzüldüğümü. Cumartesi sonuç iyi çıkarsa zaten bir problem kalmayacak, öyle bile olsa diyet yaparım sorun değil, zaten çok kilo aldım ve tatlı stoğumu da şimdiye kadar doldurdum:))) Buarada siteler için teşekkürler, civil bebe'yi görmüştüm ama incelememiştim, iyice bir bakayım söylediğin sitelere, teşekkürler.

  5. gizemel January 28, 2010 at 2:37 pm #

    inş yüksek çıkmaz,ama çıksa bile çoğu zaman sadece dietler düzene giriyor hamilelikte.avatara bend egittim ara vermişlerdi bizde,3d gerçekten gzl bir olay

  6. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 2:42 pm #

    gizemel; inşallah canım ama dediğin gibi çözümü var en azından, çok kafaya takılacak bir durum değil. Keşke bizde de 5 dak. bile olsa ara verilseydi, bir ara çığlık atmak geldi içimden o kadar bunaldım yani:)

  7. Kirpikteki Gözyaşı January 28, 2010 at 3:14 pm #

    İnşallah düşük çıkar canım. Stres yapmamaya çalış lütfen! Kötü düşünme! Öptüm kcoaman:)

  8. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 3:20 pm #

    K.G.; yok yapmıcam söz verdim kendime, stres yapınca bebekte anlıyor hemen başlıyor kıpır kıpır hareketlere.

  9. ilknur malcı January 28, 2010 at 3:24 pm #

    bende merak ettim bebek arabasını :)şekere gelince insanın şekeri hep aynı seviyede durmaz biliyorum belki seninkide oyle bir yukselişe geçmiştir.meyve felan yemekten 🙂

  10. MISSRED'S DIARY January 28, 2010 at 3:41 pm #

    İlknur; Elvan'ın yorumunun altına bebek arabasının linklerini yazdım, ordan bakabilirsin. Bu arada inşallah dediğin gibidir, meyve yemekten değil de künefe ve çikolatadan olmasın:)))))

  11. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ January 28, 2010 at 10:03 pm #

    Canım teyzeme de oldu korkma ne olur dualarım seninle iyi uyu dinlen emi

  12. ilknur bodur January 29, 2010 at 6:54 am #

    ahhh evet çok iyi bir ara biraz tuzlu birazda diğer arbalara gore agır. senin aldıgın en son modeli.nisanda dogum yaparsan rahatlıkla ana kucagıyla dolastırırsın bebişi.ben araba alırken en cok hafif olmasına dikkat etmiştim.ama şöyle ana kucagıyla kullanılabşlenlerde içimde kalmadı değil.

  13. Çiğdemmm January 29, 2010 at 8:58 am #

    Umarım ikinci test yüksek çıkmaz. 2.teste yalnız gitme sakın 100 gr glikoz birass kafa yapıyormuşş :)başın dönebilirmiş hem sıkılırsın 3-4 saat bebek arabası için bakaağım verdiğin linke yakında bizimde bu işlere girişmemiz lazım zira Hafta sonu kuzenime gideceğim, avatar'a gidelim ama 3 saat dayanabilir misin dedi?, he he söz vermiyorum darlanırsam ya da acil wc için çıkabilirim olmadı siz kalırsınız dedim :/ molasız film mi olur beeeeee hamiş olmayanın bile çişi gelir !öpüyoruss anne ve bebeki 😉

  14. MISSRED'S DIARY January 29, 2010 at 10:08 am #

    Edacım; çok teşekkür ederim desteğin için, moralimi bozmamaya çalışıyorum bir şey çıkmaz, çıkarsa da atlatırız diye umut ediyorum.İlknur; Aslında diğer arabalara göre ağır değil, hatta bizim de seçmemizde o etkili oldu, pusetiyle 10 kg, diğerleri 15'e kadar çıkıyor baston modeller daha hafif tabi. Bir de tuzlular arasında yine en uygunu buydu ve senin de dediğin gibi yaz ayını ana kucağıyla geçiricez ben de ona epey bir özenmiştim.

  15. MISSRED'S DIARY January 29, 2010 at 10:13 am #

    Çiğdemcim evet eşimle gidicez orda 3-4 saat sıkıntıdan patlarız, artık laptop, kitap, gazete falan alıcaz yanımıza.Sinemaya gelince en azından köşelerde çıkışa yakın otur , çünkü biz en ortada oturuyorduk çıkmam imkansızdı, gerçekten çok bunaldım bir de üstüm de çok kalındı, en azından üstünde ince bir şeyler olsun, daralırsan çıkarırsın benim gibi fenalaşmazsın:)))

  16. MODA CADISI January 30, 2010 at 8:45 pm #

    Umarım bir şey çıkmaz. Nee ara yok mu oldum, bu h.sonu gidelim dedik hala dolu Avatar.

  17. MISSRED'S DIARY January 31, 2010 at 7:27 pm #

    Cadıcım bekliyoruz sonucu yarın belli olacak. Avatar'ı da mybilet.com'dan alabilirsiniz öncesinden buarada bazı sinemalarda ara veriliyormuş galiba ama İstinye'de ara yoktu.

  18. Oyuncak October 3, 2011 at 2:09 pm #

    Bu güzel yazı için çok teşekkür ederim.

  19. MISSRED October 7, 2011 at 1:20 pm #

    Esas ben teşekkür ederim, zaman ayırıp okuduğunuz için:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

