Cool girl style

29 Jan

Şu 4 hatunu da çok severim,  Diane Kruger ve Olivia Palermo hanım hanımcık cool hatunlardan hadi araya Leighton Meester’ı da sıkıştıralım ama Alexa Chung  hepsinden asi her zaman. Yanlarına bir Sienna Miller eksik, nerde ki o??? Film çevirsin, bir şeyler yapsın özledim kendisini. Bu arada Aggy’de yok ortalarda, onu eskisi kadar sevmiyorum ama.

NET A PORTER

4 Responses to “Cool girl style”

  1. Z FASHION January 29, 2010 at 2:09 pm #

    Olivianın stiline bayılıyorum, bu 4lü arasında en çok onu beğeniyorum sanırım ama Alexa Chung, Kate Mossu geçmek üzere, ayrı bir beğeniyorum onu da. Asıl Mira eksik Miraaa :))Birde Siennada güzelliğiyle etkiliyor beni daha çok🙂

  2. MODA CADISI January 30, 2010 at 8:49 pm #

    Hepsi birbirinden cool ama Alexa 1, Diane 2, Olivia 3, Leighton 4 benim için, sonuncusu bazen oldukca garip giyiniyor beğenemiyorum. Sienna hep güzel ama bugünlerde giyimiyle pek ilgi çekmiyor, bir jean bir hırka atıyor kendini sokaklara, ee o da her zaman ilgi çekici değil :))

  3. MISSRED'S DIARY January 31, 2010 at 7:24 pm #

    Z; Kate Moss artık gerçekten yaşlandı, geçen gün eski bir fotosuyla yeni fotosunu yanyana koymuşlar, hiç öyle yıllara meydan okuyor falan değildi. O da kendini çekti bu aralar.Cadı; aynen sıralamaya katılıyorum. Eski Sienna yok tabi, bir rüzgardı geldi geçti:)))

  4. *STYLEBOOM* March 9, 2010 at 8:44 am #

    Diane ve Olivia ikisine de ayrı ayrı hayranım, Diane kırmızı halıda da bence bir numara. ikisinin günlük stili de birbirinen güzel, özellikle Olivia sokaktaysa Sartorialist'in de gozunden hiic kacmiyor!

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

