Yes şeker:))))))))))

2 Feb

C.tesi günü şeker yükleme testi için saat 8:45 gibi aç karnına evden çıktım.  Yanımda kocam, laptop, biri bebek bakımı biri roman olmak üzere 2 kitapla saat 9:15 gibi doktorun yanındaydık. Önce aç karnına ilk kanımı verdim, sonra 100 gr. glikozdan oluşan aşırı derecede iç bayan şekerli suyu içtim, bundan sonraki 1 saat çok zor geçti. Kitap falan okuyamadım başım döndüğü için, internete bağlanamadık, bir yerlerde uyuduğunda değerlerin değiştiğine dair bir şey okuduğum için uyuyamadım da( ama kanımı alan hemşire uyuyabilirsin dedi ben yine de uyumadım) . Derken bir saat doldu ve ikinci kanı da verdim, üçüncü ve dördüncü safha çabuk geldi geçti ve herhangi bir sağlık problemi yaşamadan doktordan çıktık. İstinye’ye doğru sipariş ettiğimiz bebek arabasını almaya giderken yolda fenalaştım, ellerim titreyip gözlerim kararmaya başladı, saat 14:00 ‘ü biraz geçiyordu sanırım ve ben 16 saattir açtım. Kendimizi İstinye Park’a zor attık, yemek yedikten ancak 1 saat sonra kendime gelebildim. Bu yüzden böyle bir tecrübe yaşayacaklara ilk önerim yanlarında  yemek için  bir küçük sandviç bulundursunlar, öyle ziyafet hayalleri kurup benim gibi kendilerinden geçmesinler sonra:)))) Neyse bir süre sonra her şey eski haline döndü, ben kendime geldim, gezdik, alışveriş yaptık falan filan.

Dün akşam saat 19:00 gibi de doktor aradı. Sonuçlar; açlık kan şekeri normal, 1. saat normal, 2. saat normalden biraz yüksek, 3. saat normal çıkmış. Gebelik şekerinin olması için en az ikisinin yüksek çıkması gerekiyordu ben de çıkmadı, ama yine de bir tanesi yüksek çıktığı için kontrol altında olacağım. Bebeğin içinde bulunduğu sıvının miktarı  ve bebeğin kilosu önemliymiş bu noktada. Bunlarla ilgili bir problem de olmadığı için şimdilik sorun yok.  Yine de her ihtimali göze alarak şekerli, unlu gıdaları fazla tüketmemeye karar verdim, zaten bunların bebeğe hiçbir faydası yok.

Bu mevzuyu da böylece atlattık,  iyi dileklerini ve dualarını gönderen bütün arkadaşlara kocaman öpücükler Missred ve Begüm’den:)))))

17 Responses to “Yes şeker:))))))))))”

  1. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ February 2, 2010 at 10:23 am #

    Oh süper haber cicim öperim sizi o zaman maşallah da de emi

  2. Doorstepping February 2, 2010 at 10:26 am #

    Hadi geçmiş olsun, çok sevindim🙂

  3. MODA CADISI February 2, 2010 at 11:06 am #

    Heey :))

  4. tuguna February 2, 2010 at 11:26 am #

    Cok gecmis olsun, insallah sorunsuz devam eder. Ne kadar nefretlik bi seydi o seker yuklemesi, ben sinirden aglamistim aciktim diye. Acliga hic dayanamam da hehe:)

  5. MISSRED'S DIARY February 2, 2010 at 11:54 am #

    Edacım çok sağol desteğin için, maşallah maşallah:)Doorstepping; ben de çok sevindim, çünkü tatlısız bir hayat düşünemiyorum:)Cadı; heyooo:)))tuguna; ben de neredeyse bayıldım açlıktan, aynen ben de dayanamam:)

  6. Pınar February 2, 2010 at 12:06 pm #

    Maşallah o zaman Begümcükle sana🙂 hep böyle güzel haberler ver e mi😉

  7. keLebek February 2, 2010 at 12:45 pm #

    oh aman aman : )cok sevindim pek sevindmbiliyorduk ama..değil mii (:

  8. MISSRED'S DIARY February 2, 2010 at 12:49 pm #

    Pınar; inşallah güzel haberler vermek dileğiyle.Kelebek; tabi canım biliyorduk sadece acaba mı dedik.:))))

  9. özge February 2, 2010 at 1:04 pm #

    missred cim bu her hamileye yapılıyor mu kaçıncı ayda bir de,senin için çok sevindim,kendim için korktum 14 saat aç kalmak deyince:)

  10. MISSRED'S DIARY February 2, 2010 at 1:48 pm #

    Özgecim 24-28. haftalar arasında yapılıyor ve her hamileye mutlaka yapılıyor ancak ilk önce yapılan başka bir test. Aç veya tok karnına şekerli su veriliyor, 1 saat sonra kan alınıyor, eğer bunun sonucu yüksek çıkarsa doktor seni bu bahsettiğim şeker yükleme testi için çağırıyor benim sonucum yüksek çıkmıştı o yüzden bu testte yapıldı. 16 saat dediysem sonuçta en son gece 10 da yemek yemiştim, yani bunun büyük bölümü uykuda geçti. Öyle korkacak bir şey yok, test biter bitmez bişiler atıştırsaydım böyle olmayacaktım.

  11. Burcu February 2, 2010 at 2:47 pm #

    geçmiş olsun sonuçlar rahatlatmıştır. bizde 2 hafta önce eşime yaptırık yükleme testi o bekleme aşaması gerçekten çok sıkıcı ve sinir bozucu gerçekten

  12. tweety February 3, 2010 at 3:14 pm #

    Allah kimseyi aclikla terbiye etmesin🙂

  13. MISSRED'S DIARY February 3, 2010 at 3:40 pm #

    Burcu; gerçekten öyle elin kolun bağlı oturup bekliyosun, umarım sizin sonuçlarınız da iyidir.Tweety; Amin:)

  14. deYda February 3, 2010 at 3:44 pm #

    çok geçmiş olsun missred, çok sevindim sonucnun iyi çıkmasına, seninle nerdeyse aynı günlerdeyiz, hep iyi haberlerimizi duyarız inşallah🙂

  15. a. gizem February 3, 2010 at 9:14 pm #

    çok sevindim bu habere🙂 begüme ve sana kocaman sevgiler🙂

  16. MISSRED'S DIARY February 15, 2010 at 7:48 am #

    deyda; amin, allah herkese sorunsuz hamilelik nasip etsin.A.gizem; biz de seni öpüyoruz kocaman:)

  17. pelin February 25, 2010 at 11:50 am #

    benim şeker konusunu okumuşundur tam bi kabustu. ama sayesinde azıcık kilo aldım ve çoook rahat geçen bir sezeryen yaşadım. büyük ihtimalle doktorun 37. yada 38. haftada hadi gün belirleyelim diyiverir hazırlıklı ol🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

