29.haftaya girerken

8 Feb

28. haftamız bitmek üzere. Günler geçiyor hızla. Psikolojik olarak tam hazır değilim, bebek alışverişi de bitmedi ama çok rahatım. Belki de hayatımda hiç olmadığım kadar rahatım hatta. Bebeğim büyüyor, büyüdüğü hareketlerinin şiddetinden belli, ” ben burdayım anne, benimle ilgilen” diyor:))))

Sevgililer Günü’nü Abant’ta geçireceğiz. İki gün bile olsa iyi gelecek, sevgili eşime çooook teşekkür.

15 Responses to “29.haftaya girerken”

  1. Kirpikteki Gözyaşı February 8, 2010 at 4:30 pm #

    Maşallah! Maşallah! Begüşcüm geliyooor:) Şimdiden iyi tatiller!

  2. Esra Günüşen Ertuğrul February 8, 2010 at 5:43 pm #

    bugünlerin kıymetini bil.. bebeğin karnındayken hareketleri gerçekten çok özel.. bebeğin doğuncada ilk günler hep karnında hareket bekliyorsun, ama kanlı canlı yanında..

  3. MISSRED'S DIARY February 8, 2010 at 6:04 pm #

    K.G.; maşallah maşallah:)şaka maka geliyor cidden az kaldı:)Esra; beklenmez mi? insan çok alışıyor cidden, bu kıpırtıları çok özlicem ama kızım kanlı canlı yanımda olsun tabiki.

  4. tuguna February 8, 2010 at 6:43 pm #

    Simdiden iyi tatiller! Az kalmis cidden, ben de heyecanlandim seninle birlikte.

  5. Jojee February 8, 2010 at 7:45 pm #

    oyy maşallah diyorum:) ne güzel anne olmuşsun öpüyorum seni de bebişide:)

  6. Pelin Pelister Akyürek February 8, 2010 at 7:48 pm #

    Uuuu ne de güzel büyümüş karnışın. Minik kuş da içeride fır dönüyordur şimdi. Sağlıklı ve çok kolay bir doğum olmasını diliyorum canım. Sana Bir liste göndereceğim. Kızım goğduktan hemen sonra bir arkadaşım için hazırlamıştım. Eksiklerini kontrol edersin. Öpücükler.

  7. ♥sibelinsu♥ February 8, 2010 at 8:46 pm #

    küçükken büyüdüğümde hamile olursam nasıl gezerim ortalarda diye utanırdım..ama o hamilelik dönemim tanımadığım insanların güzel sözleri,sürekli koruma çabaları,sevgi gösterileriyle..kızımın minicik hareketleriyle hayatımdaki inanılmaz güzel bir döneme dönüşmüştü..bu günlerin kıymetini bil tatlım…

  8. MISSRED'S DIARY February 9, 2010 at 8:45 am #

    tuguna; çok teşekkürler, heyecan dorukta, hele son günlere doğru düşünemiyorum kendimi:)Jojee; biz de seni öpüyoruz:)Pelin; hem de nasıl dönüyor yaramaz:))Bu arada listeyi aldım, çok teşekkür ederim, çok işime yarayacakliste yapmadan olmuyor, insanın gözünde büyüyor. Liste sonrasında verdiğin bilgiler de çok faydalı, tekrar teşekkürler.Sibel; Bu kıpırtıların insanda yarattığı yoğun duygular gerçekten bir başka, hele bir de kollarıma alınca neler olacak düşünemiyorum:)

  9. Hesionka February 9, 2010 at 12:03 pm #

    ooyy süper canım yaa, artık mutlu sona yaklaşıyorsuuun! <3ooh abant karlı da olur şimdi, çok güzel bir sevgililer günü kutlaması!bu ara kuzen ceylo'dan sana selam var😀

  10. MISSRED'S DIARY February 9, 2010 at 1:32 pm #

    Hesi; ben de anlamadım zaman çok çabuk geçti. Abant umarım güzel olur, bol bol foto. çekerim bende. Bu arada Ceylo'ya benden de selam söle.

  11. sema February 9, 2010 at 2:13 pm #

    keyfinin yerinde olmasına ben de çok sevindim canım benim en çok hissetiğim şeylerden biri de kendime olan güvenim arttı ve önce ben diyebiliyorum artık hemileliğimde bu iki duyguyu daha iyi hisseder oldum benim de 62 günüm falan kaldı ben de oğlumu bekliyorum sabırsızlıkla bazen çbk geçsin zaman kavuşayım istiyorum bazen de hiç doğmasa hep içimde yanımda kalsa diyorum çok özel çok güzel duygular Allahım isteyen herkese yaşatsın inş.sen de inş. güzel begümüne sağlıkla ve zamanında kavuşursun canım bu arada abant bence de harika başbaşa son tatiller inş. keyifli geçer

  12. MISSRED'S DIARY February 9, 2010 at 4:20 pm #

    Sema; hamilelik gerçekten mucizevi bir şey, Allaha şükürler olsun ki sağlık problemi yaşamadan tadını çıkarabiliyorum, umarım sonuna kadar da böyle devam eder ve sağlıkla alırız bebekleri kucağımıza. Senin de çok az kalmış şurda en fazla 2 ay sonra minik oğlun yanında olacak. Tatil olayına gelince dediğin gibi 2 kişilik son günler, son gezmeler.

  13. gulcinkuju February 13, 2010 at 9:59 pm #

    Allah hayırlı doğum nasip etsin🙂 göbek çok şirin duruyor🙂 hissetmek de ne büyük keyiftir bize de nasip olur inş :)haftasonu tatili her zaman iyi gelir. aslında tatiller hep güzeldir dimi :)sevgiler.www.hayatmasali.com

  14. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ February 14, 2010 at 4:51 pm #

    Kıyamam size ben ya canım benim nice sevgi sağlık dolu günlere

  15. MISSRED'S DIARY February 15, 2010 at 7:47 am #

    Gulcinkuju; isteyen herkese nasip etsin allah. Gerçekten çok farklı bir duygu, insan o tekmelerle içindeki mucizeye her defasında şaşırıp kalıyor.Edacım; iyi dileklerin ve her zaman yorumlarla da olsa yanımızda olduğun için çoook sağol:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

