1 numaralı Vogue benim:)

25 Feb

Sağolsun Vogue ekibi dün benim için 1 numaralı Vogue’u almıştı. Dün akşam da bizzat evime gelerek dergiyi getirdiler.  Ayrıntıları bu akşam haberlerinde izlersiniz zaten:))))))) Vogue Türkiye herkese, vatana, millete hayırlı olsun:)))

Şaka bir yana dergiyi daha inceleyemedim ama sayfalarına şöyle bir bakmak bile keyif verdi bana. Şimdi elmalı tarçınlı çayımı alıp iş saatlerinden çalarak okumaya başlıyorum.

8 Responses to “1 numaralı Vogue benim:)”

  1. MODA CADISI February 25, 2010 at 10:05 am #

    Hahaha bana da bana da 🙂

  2. MISSRED'S DIARY February 25, 2010 at 10:40 am #

    Tamam cadı fazladan bir tane daha var 1 numaralı Vogue'dan dur onu da sana vereyim hahaha:)))

  3. Koray Caner February 25, 2010 at 11:39 am #

    Mwhaha çok eğlendim :))

  4. MISSRED'S DIARY February 25, 2010 at 3:36 pm #

    Napalım biz de hile ile sahip olduk:)))

  5. Antigone February 25, 2010 at 6:54 pm #

    alemsin valla ;D

  6. *STYLEBOOM* March 9, 2010 at 8:43 am #

    :)))

  7. MISSRED'S DIARY March 10, 2010 at 8:56 am #

    :))))))))) yalandan kim ölmüş???

  8. pelin March 11, 2010 at 1:47 pm #

    aaa benim favorim dergilerimdendir. 🙂 kıskandım valla.. kapakta ki saç modelini de denemek istiyorum bu aralar. 🙂 mavi'nin bi yarışmasına katılıcaktım bi de. isterseniz siz de bakabilirsiniz; http://missredsdiary.blogspot.com/2010/02/1-numaral-vogue-benim.html

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

