Sanırım biraz duygusal oldu!!!

1 Mar

Sanırım havalardan ben böyle oldum, halet-i ruhiyem yine error veriyor.  Geçen hafta böyle değildim, sabahları kalkmak ölümdü belki ama en azından kalktıktan sonra kendime geliyordum. Bu haftayı  ise oldukça karışık duygularla karşıladım. Anlamsız bir tedirginlik, stres, sanki bedenim burda ben başka bir alemdeyim.  Doğuma az kaldı, hem bir an önce kavuşmak istiyorum hem de bunu ilk defa yaşayacak olmanın verdiği bilinmezlik beni tedirgin ediyor.

Açıkçası hayatım boyunca hiç büyük gelecek planları yapmadım, hep önce anı yaşamak vardı benim için,bugün vardı, sürprizli bir hayatım olmadı. Gelecekte beni neyin beklediği yaşanarak görülecekti ve bunu düşünmek şu an için gerekli değildi.  İlk defa durum biraz farklı, en geç 2 aya kadar hayatımıza yeni bir insan katılacak ve  bu yeni minik insan şu an  benim içimde  hayata başlamak için hazırlık yapıyor, büyüyor, hareket ediyor, bizi duyuyor, hatta  sesimi ayırtedebiliyor, o içeride hazırlanadursun  biz de dışarıda hazırlıklarımızı sürdürüyoruz, her şey onun için şu anda.

Bir an  “evet,artık ben hazırım anne ” diyecek ve bizim yanımıza gelecek. İşte o bizim yanımıza geldiği, minicik bedeninin bize muhtaç olduğu anları şu an hayal bile edemiyorum. O doğacak ve benim kucağıma verecekler,bu kadar az kalmışken gelmesine aslında o kadar uzak ki düşündüğümde. Her şey oyun gibiydi bir kaç güne kadar, ta ki beşik gelip de biz onu kurana kadar. Beşik geldiği günden beri benim kafama yeni dank etti( evet yeni anladım:))  Begüm diye bir kız geliyor hayatımıza damgasını vurmaya, evimizin üçüncü hatta birinci kişisi olmaya.  Hem heyecanlı, hem çok mutluyum bir o kadar da korkuyorum, biliyorum üstesinden geleceğim ama ben yine de ya canını acıtırsam , ya doyuramaz, onun neden ağladığını anlayamazsam diye korkuyorum, işte böyle garip, tarifsiz haller içindeyim. Bir an önce bu paranoyalardan kurtulup, cesur Missred’e dönmek dileğiyle.

15 Responses to “Sanırım biraz duygusal oldu!!!”

  1. Pelin Pelister Akyürek March 1, 2010 at 12:02 pm #

    Çok iyi bir anne olacaksın tatlım 🙂

  2. pelin March 1, 2010 at 12:48 pm #

    canım benim seni o kadar iyi anlıyorumki. bende senin gibiydim. daha doğrusu tüm normaller bizim gibi merak etme sakın 🙂 elbette endişen olacak panikleyeceksin ama bir süre sonra inan sen herkesden daha iyi bakacak hale geleceksin. sevdinmi herşeyin üstesinden geliyosun. haberlerini eksik etme. sormak istediğin birşey olursada emrine amadeyim 🙂

  3. tuguna March 1, 2010 at 2:30 pm #

    Missredcim seni o kadar iyi anliyorum ki! Belki korktugun seyleri ilk birkac gun yasarsin, neden agladigini anlamazsin, onunla birlikte aglarsin -ki umarim olmaz- ama daha sonra kimse sikintisini anlamazken sen sip diye bileceksin. Ben hamileyken surekli ya banyo yaptirirken dusurursem ya canini acitirsam diyordum ama inan ki hic olmuyor. Sanki yillardir yanindaymis gibi bir rahatliga burunuyorsun. Her sey yoluna girer ve eminim bebegine cok cok iyi bakan bir anne olursun.

  4. MISSRED'S DIARY March 1, 2010 at 4:48 pm #

    Pelin, Pelin ve Tuguna; yorumlarınızla yanımda olduğunuz ve moral verdiğiniz için teşekkürler. Sonuçta ne ilk doğuran ne de son doğuranım ama sizin de beni çok iyi anladığınız üzere daha önceden yaşamamış olmak insanı geriyor işte, yine de içim bir kere daha rahatladı:))

  5. meleklerinhediyesi March 1, 2010 at 5:20 pm #

    bende hep erken gelecek hissiyle hareket ediyordum ama gelmediumarım Begüm bebekde vaktini bekler ve sağlıkla gelir canım…Duygusallık hepimizde mevcutbir de lohusalık dönemi böyle geçecek sonra ancak normale döneriz sanırım :))

  6. MISSRED'S DIARY March 2, 2010 at 8:36 am #

    Meleklerin hediyesi; demek ki bu her hamilede olabilecek bir his. Şimdi kıpırtıları falan daha hissedilir oldu ya insan sanırım o yüzden bu hisse kapılıyor birazda. Lohusalık dönemi de umarım sorunsuz geçer, allahtan bu dönemde çok fazla müdahale edip sinirimi bozabilecek insan olmayacak çevremde, eşim desen o zaten çoktan peygamberlik mertebesine erişti:)))))

  7. meleklerinhediyesi March 2, 2010 at 11:49 am #

    ne güzel şanslısın canım :))

  8. bir güzel çift March 2, 2010 at 7:20 pm #

    ne kadar güzel bir fotoğraf…yazınızı okumakta bir o kadar keyifli,emeğinize sağlık…

  9. MISSRED'S DIARY March 3, 2010 at 9:15 am #

    bir güzel çift; çok teşekkürler:)

  10. ALIŞVERİŞ CİNİ March 6, 2010 at 6:06 pm #

    En güzel anne Missred. Her şey dilediğince olacak canım, pozitif düşün ki pozitif olsun 🙂

  11. MISSRED'S DIARY March 6, 2010 at 6:58 pm #

    İnşallah Alışveriş Cini, olumlu düşüncelerin için çok sağol:)

  12. Keyfi Pasta by S & G March 8, 2010 at 1:31 pm #

    Merhaba.. Yazdıklarınızı biraz duygulanarak birazda tebessümle okuyorum bunları daha önce yaşamış biri olarak. İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız..İlk etapta panik olmayın siz anneliğe o dünyaya alışmaya çalışacak..Deneyimli anneleri, büyükleri dinleyin derim.. Umarım herşey üçünüz içinde çok güzel olur..Sevgiler…

  13. MISSRED'S DIARY March 9, 2010 at 7:48 am #

    Keyfi pasta; İlk defa anne olacak bütün kadınların aynı hisler içinde olduğuna eminim, insan doğru cevabı da bilse kendini düşünmekten alıkoyamıyor. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler:)))

  14. *STYLEBOOM* March 9, 2010 at 8:42 am #

    ay çok güzel yazmışsın, çok heyecanlı. çoook güzel bir doğum, çok güzel bi bebeiş, çok güzel bir anne olacak yakındaaa!

  15. MISSRED'S DIARY March 10, 2010 at 8:55 am #

    styleboom; çok teşekkür ederim, umarım dediğin gibi her şey yolunda sağlıklı ve sıhhatli olur:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

