Şurda ne kaldı hayatımın buluşmasına?

25 Mar

Önce Çokoprenses ardından Blogcu Anne dün de Annesinin Bebiki‘nin doğum haberini alınca beni de bir telaş aldı tabi. Sanki hep burdan hamileliklerimizi anlatacaktık, bebekler hiç doğmayacaktı, biz hep hamile kalacaktık. Herkes sırasını savınca yavaş yavaş beni de sardı korkular, gelecek günler:)))

Korku demeyelim aslında meçhule doğru yol almanın verdiği rahatsızlık diyelim. İnsan her şeye alışacağını, bu günlerin geçeceğini, bir süre sonra bebeği konusunda bilir kişi olacağını bilse de tırsıyor işte. Hamilelikten de öyle tırsmamış mıydım?

Dün 35+0 olduk. Geçen cumartesi de kontrol vardı, her şey yolunda, bebek olmuş 2562 gr. Bu sefer bebeğin kilosu tam gününde çıktı ben de artık anlamıyorum. Sadece onun normal doğumla tehlikeye girmeyeceği bir kiloda doğmasını istiyorum. Doktor zaten üstü kapalı bir şekilde sezaryen yanlısı olduğunu belli etti. Sürekli normal doğum söylemlerime antitez üretip duruyor. Ne kadar yanlış bir yaklaşım içinde olduğunun, nasıl psikolojimi bozduğunun farkında değil. Halbuki çok iyi bir doktor, bu konular gündeme gelene kadar içim çok rahattı, güvenim tamdı. 3 Nisan’da ki randevumuzda çatı muayenesi yapılacak, o zaman zaten her şey çıkacak ortaya. “Çatın dar, normal doğum yapamazsın” derse de başka doktora gideceğim teyit almak için.

Bütün bunların dışında ayaklarım çok şiş, mide yanmaları falan biraz azaldı, şimdi bel ağrılarım başladı, onlar da çok mühim değil.  Sürekli bahsedilen şu hazırlık kasılmaları ben de olmuyor sanırım, oluyorsa da hissetmiyorum. Bu arada çalışmaya devam ediyorum, çalışmam için bir engel yok çünkü. İşte her an her şey olabilir diye tetikteyim, sanırım 10-15 gün kaldığında heyecan tavan yapacak, tabi miniş o zamana kadar beklerse????

17 Responses to “Şurda ne kaldı hayatımın buluşmasına?”

  1. Haydins March 25, 2010 at 10:53 am #

    Doktorlara rahat geliyor sanırım randevu usulü doğurtmak öbür türlü , gece filan hastaneye koşması gerek..Çok duydum bu tarz doktorlar..

  2. fotograf penceresinden March 25, 2010 at 11:19 am #

    hadi hayırlısı sağlıkla kucagına almak nasip olsun 🙂

  3. fotograf penceresinden March 25, 2010 at 11:24 am #

    sayfanda maıl adresını bulamadım o yüzden buradan yazıyorumdoğum çekimi düşünüyormusun yada boyle bırılerıyle anlastın mı bılemıyorum ama istanbuldaysan ve düşünürsen bana mail atabılırsın 🙂

  4. Nil March 25, 2010 at 11:24 am #

    Ben bile heyecanlandım okurken 🙂 umarım her şey istediğin gibi gider sağlıklı huzurlu bir bebek getirirsin dünyaya canım

  5. Itır March 25, 2010 at 1:59 pm #

    az kalmış, vala.:)sağlıkla doğsun, sen de sağlıklı ol,gerisi kolay zaten…

  6. özge March 25, 2010 at 2:32 pm #

    ya işte ben ondan çok korkuyorum ya benim doktorum da sezeryancıysa,sormak istiyorum yoklamak istiyorum ama daha çok erken,doğuma çok yaklaşınca doktor değiştirmek de sinir bozucu offf ne biliyim miss redcim napıcaz ya:)

  7. MISSRED'S DIARY March 25, 2010 at 2:59 pm #

    Özge; bazı insanlar baştan tavrını koyuyorlar, ilk başlarda hiç konusu açılmadığı için insan söyleyemiyor doktora zaten hiçbi doktor da "kusura bakma ben normal doğum yapmıyorum" demez,zamanı gelince bakarız daha bunu konuşmak için çok erken der ama bence eğer böyle söylüyorsa da sezaryen yanlısı demektir. İşin özü bir sorun olmadıkça kendi doğum şeklini seçmek en doğal hakkın, bu yüzden de şimdiden ağzını yokla bence bir şekil. Itır; az kaldı bir de 30 gün sonra da gelebilir yarın da gelebilir,bu da insanı tedirgin ediyor.fotoğraf penceresinden; iyi dileklerin için teşekkürler, fotoğraflarımızı bir arkadaşım çekecek.Nil; iyi dileklerin için sağol canım.Haydins; artık normal doğum yanlısı doktorlar parmakla gösteriliyor, ülke olarak herşeyin b.kunu çıkarttığımız gibi sezaryenin de b.kunu çıkartmışız işte. Doktorların ameliyat günleri bile belli, mesela bizimkinin çarşamba, o yüzden nisanın 7 sinde,14ünde veya 21inde gelebilir bizimki:)))))))

  8. nar March 25, 2010 at 3:04 pm #

    Bütün bu endişeler bitecek, yerine yeni endişeler gelecek; artık hayatında hep bir endişe olacak ama sen o endişelerle daha da güzelleşecek, daha da yüceleceksin. Hiç dert etme kendine birşeyi, merak ta etme, sen biliçli olduktan sonra doğru seni buluyor:)

  9. MISSRED'S DIARY March 25, 2010 at 3:22 pm #

    Nar; yine harika ve tam yerinde teşhisler:))) Nar sen anne misin?? valla ben şüpheliyim bu konuda, görmüş geçirmiş anneler gibi konuşuyorsun:)))

  10. DENiZ March 25, 2010 at 5:00 pm #

    Canim canim canim! Normal dogumda diretmen taraftariyim ben de, simdiye kadar duydugum tum hikayeler normal dogumu gosteriyor bana, kendim icin de hayalim bu engel bir problem olmadigi surece tabii bu! Hayirlisi, en kolayi, rahati hangisiyse o olsun canim, dua edicem senin icin soz 😉 B.kunu cikartmakta ustumuze yok memleket olarak!! simdi Nar'a yazdim yorum olarak burda da herkes Ugg giyiyor ama kimse bunu stylish oldugu icin degil!! Turkiye'de hersey bir tuhaf once suyunu cikartip sonra kirli bir mendil gibi atiyoruz bir kenara 😦

  11. nar March 25, 2010 at 6:33 pm #

    May be:)))

  12. MISSRED'S DIARY March 25, 2010 at 8:11 pm #

    Denizcim; ben de hayırlısı diyorum artık bizim için en iyisi neyse o olsun. Ugg ve benzeri şeyler konusunda da aynen katılıyorum sana, nasıl bir tüketmektir bizdeki ben de anlamıyorum.Nar; 🙂

  13. zuzu March 26, 2010 at 12:43 am #

    NAsil guzel tatli heyecanlar onlar 🙂 Hic bisey kalmamis surda doguma da 🙂 Bence de sen iyi bir arastir baska doktora da git.. Deniz gibi bende normal dogumun her zaman daha avantajli oldugunu duydum, okudum :)Minik bebis gel artik, hepimiz bekliyoruz seni 🙂

  14. deYda March 26, 2010 at 7:36 am #

    benim de doktorum doğum şekli kararını verirken çatı muayenesinde çıkım dar demişti o yüzden değiştirdim, iki doktora daha gittim sorun yok dediler, üçüncü doktorda karar kıldım. bence mutlaka başka doktorlara görünüp fikirlerini almalısın, maalesef herkes en başında rengini belli etmiyor, son anda sezaryene yönlendirenler de var. Ama sen kendinden emin olduktan sonra bence istediğin gibi olur herşey, gönlünü ferah tut missred 🙂

  15. MISSRED'S DIARY March 26, 2010 at 9:04 am #

    Zuzu; avantajlı olmaz mı? adı üstünde normal doğum işte, diğeriyse ameliyat!!! bir minik cadı için hepimiz beklemedeyiz, bilse bu kadar beklendiğini hemen gelir herhalde:))deyda; zaten heyecanla kontrolün yapılacağı tarihi bekliyorum, eğer olumsuz bir şey söylerse -ki zannetmiyorum yine de etik bir doktora benziyor- başka doktora da danışacağım. Psikolojik olarak o kadar inandırmışken kendimi hiçbir sorun yoksa istemiyorum sezaryen kardeşim aaaaa:))))

  16. burcu d. March 27, 2010 at 11:35 pm #

    resim cok tatli…ben'de birden heyecanlandim! :)umarim hersey istedigin gibi olur.take care!

  17. MISSRED'S DIARY March 28, 2010 at 9:50 am #

    burcu; iyi dileklerin için çok teşekkürler, biz de heyecan ve biraz da panik içinde bekliyoruz:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

