Güle güle 35, hoşgeldin 36

29 Mar

Hafta sonum kötü geçti.

Sadece yattım.

Ağrılar ve uykusuzluk bu 2 günün baş kahramanlarıydı.

Nasıl olduysa bu sabah turp gibi kalktım. Dün gece artık işe gidemeyeceğime kanaat getirmiştim halbuki.

35. hafta da bitti kaldı 29 gün.

Resmen anne oluyorum, hala inanamıyorum:)

.

19 Responses to “Güle güle 35, hoşgeldin 36”

  1. ilknur malcı March 29, 2010 at 3:31 pm #

    ohh ne guzel anne hiç kilo almamış hep bebek almış gorunuyor 🙂

  2. nar March 29, 2010 at 3:46 pm #

    Çok azzz kaldı, ne mutlu:)

  3. MISSRED'S DIARY March 29, 2010 at 3:55 pm #

    İlknur; o sadece öyle görünüyor,herkes aynı şeyi söylüyor,utanıyorum aldığım kiloyu söylemeye, hamilelik sonunda açıklayacağım ama:)))Nar; evet az kaldı, gelse de sevsek diyoruz, bi sürpriz yapar mı diye heyecanla bekliyoruz:)

  4. deYda March 29, 2010 at 4:37 pm #

    hiç utanacak gibi görünmüyorsun missred, ben 18 kilodayım bu haftalarda dikkat etmeye başladım çünkü bebiş iri olduğu için normal doğumu tehlikeye atmak istemiyorum, ama sen maşallah gayet fit duruyorsun, boşveeeer bence sonra hemen vereceğiz biz bu kiloları 🙂

  5. cecilia March 29, 2010 at 6:58 pm #

    çok güzel bi görüntü ya, o bebişin gülen tatlı yüzünün yanında o kilolar ne ki 🙂

  6. Pelin March 29, 2010 at 7:40 pm #

    çok az kaldı canım çoook az..nasıl güzel bi heyecandır o. sezeryen olacam kesilecam falan umurumda bile değildi. yukarıdaki olağanüstü bir güç veriyor bizlere o zaman. yavruna kavuşmak için aradaki engelleri görmüyorsun. gözlerin kararıyo manyak bişiye dönüşüyosun 🙂 ben yine o manyaklığı özledim mesela. hormonlarım bir tane daha diyo şiddetle :)dört gözle hayırlı haberlerini bekliyorum.

  7. sakazen March 29, 2010 at 9:47 pm #

    çok az kalmış sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz:)

  8. meleklerinhediyesi March 30, 2010 at 5:57 am #

    Ben de hala anne olduğuma inanamıyorum :))zaman geçiyor ama bir bakmışız kocaman olmuşlar…

  9. MISSRED'S DIARY March 30, 2010 at 7:24 am #

    Deyda; boyumun 1,80 olması ve zayıf hamile kalmamdan kaynaklanabilir ama şöyle söyliyim ben 10'lu kiloları çoktan geçtim:))) Vereceğiz bir şekil artık hiç önemsemiyorum,bebeğin sağlığından daha önemli bişi yok şimdi.Cecilia; çok haklısın, ilk başlarda çok kafaya takmıştım ama artık veririm diyorum sadece bebeğe odaklandım şimdi.Pelin; artık ben de yavaş yavaş doğum nasıl olacaksa olsun yeter ki sağlıkla bebeğime kavuşayım moduna giriyorum galiba. Dediğin çok doğru bu gerçekten tarifsiz manyakça bir duygu:))) Bu arada ikinci haberlerini bekliyoruz o zman:))))Sakazen; iyi dileklerin için çok teşekkürler:)Meleklerin hediyesi; insan inanmakta zorlanır tabi, aylarca taşı, bir gün geliversin kollarına. Dediğin gibi zaman çok çabuk geçiyor, umarım bu hissettiklerimizi hiç unutmayız.

  10. Haydins March 30, 2010 at 7:49 am #

    Çok güzel görünüyorsunuz..Artık yeni anneler hep zayıf hamile pek güzel 🙂

  11. MISSRED'S DIARY March 30, 2010 at 10:53 am #

    Haydins; ben epey kilo aldım aslında ama zayıf hamile kaldığım ve boyum uzun olduğu için pek belli etmiyorum galiba:)))

  12. MODA CADISI March 30, 2010 at 1:09 pm #

    Bitti bile, ne çabuk 🙂 Bir de sana sormalı tabi? 🙂

  13. MISSRED'S DIARY March 30, 2010 at 1:12 pm #

    Cadıcım çok şükür hamileliğim boyunca bir sorun yaşamadığım için bana da çok uzun gelmedi aslında. İlk 3 ay zor geçiyor, gerisi çok hızlı. Son 1 ay da yavaş geçer diyorlar bakalım göreceğiz.

  14. tuguna March 30, 2010 at 6:28 pm #

    Son dort haftaya geldin yani, uff cidden cok heyecanli. Bence de cok kilo almis gorunmuyorsun, sadece karninda. Heyecanla guzel haberlerinizi bekliyorum:)

  15. MISSRED'S DIARY March 31, 2010 at 3:04 pm #

    Tuguna; gerilim, heyecan, korku,aşk hepsi bir arada:)))

  16. ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM April 1, 2010 at 7:37 am #

    sen her halinle güzelsin…

  17. MISSRED'S DIARY April 1, 2010 at 9:10 am #

    THANK YOU ŞEKER!

  18. nesrin April 2, 2010 at 11:46 am #

    çok tatlı bi hamilesin…oldukça güzel gözüküyorsun… ne çabuk geçti zaman…

  19. MISSRED'S DIARY April 2, 2010 at 11:57 am #

    Nesrin; iltifatların için sağol:) bütün hamileler tatlı aslında karnımızda bir topla penguen gibi yürümeye çalışıyoruz işte:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

