İlk raund; Missred 1, doktor 0 :)))

5 Apr

Cumartesi merakla beklediğimiz doktor kontrolümüze gittik.

Bebek gayet iyi, her şey normal. NST sonucu da iyi, kasılma falan yok. Begüm 2951 gr. olmuş, kısaca 3 kg. diyelim.  Yine yüzünü göstermedi bize, 1 aydır göremiyoruz kendisini ama zaten şurda kavuşmaya ne kaldı ki?? Dile kolay 258 gündür taşıyorum onu, bu kadar zamandır ben nereye o da oraya, ben ne yersem o da onu yiyor, üzüntümü, sıkıntımı,mutluluğumu her şeyi paylaşıyoruz kızımla.  Onun kendisini hazır hissedip benden ayrılmaya karar vermesiyle( umarım olaylar böyle gelişir) dünyaya gelecek miniğim ve biz de bizi bekleyen yeni hayata merhaba diyeceğiz. İkiyken üç olacağız:)  Evde sessiz sedasız ben bir tarafta U. bir tarafta uzanmışken hep bunu düşünüyorum. Bir daha hiçbir şey 2 kişilik olmayacak bu evde, en azından uzun yıllar boyunca her kararımızı 3 kişiye göre düzenleyeceğiz. 3 kiloluk bir kişi o, ne tatlı ya:) ( evet kafayı yedim ben)

Gelelim meşhur çatı muayenesine!! Doktor 2 saniyede muayeneyi gerçekleştirdi.Heh dedim tamam bakmadı bile kesin olumsuz bir şey söyleyecek. “Canın acıdı mı? bu muayene doğumdan önce hastaneye belirtilerle gittiğinde açıklığı tespit etmek için bir çok kez yapılıyor” dedi. Ben de bir mani çıkmasın diye ” Yok, hiç acımadı” dedim, halbuki gözüm karardı acıdan o ayrı:)) Allahtan kısa sürüyor, bir de doğum sancısının yanında bu nedir ki diye düşündüm.

Sonuç: Sezaryenci doktor 0, Missred 1 , ilk raundu kazandım, çatımız dar değilmiş:)))) Şaka bir yana doktorun da hakkını yiyorum, adam sezaryen yanlısı ama benim isteğime saygı duyuyor. Yine de “tabi ki normal doğum” diyen bir doktor olmasını içimi rahatlatması açısından tercih ederdim. Neyse çok az kaldı artık, artık kavuşmak nasıl kavuşacağımdan daha önemli olmaya başladı. Bizim için hayırlısı neyse o olsun sadece bunu istiyorum.

11 Responses to “İlk raund; Missred 1, doktor 0 :)))”

  1. Antigone April 5, 2010 at 11:23 am #

    çok sevindim ikinizin de sağlığının yerinde olduğuna. umarım en rahat şekilde atlatırsınız doğumu da. güzel haberlerini okumaya devam etmek dileğiyle ;D

  2. Anonymous April 5, 2010 at 12:11 pm #

    Maşallah, maşallah haberler ne güzel. Darısı bütün hamilelerin başına, benim gibi yolun başında olanların da :)Allah sağsalim kurtarsın ikinizi de. Güzel haberleri bekliyoruz…Ecegül.

  3. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ April 5, 2010 at 12:14 pm #

    Süper maşallah şimdiden size çok sevindim tatlım

  4. poh poh perisi April 5, 2010 at 12:16 pm #

    sağlıkla, sıhhatle ve çok büyük bir hevesle bekliyoruz Begüm bebişi 🙂

  5. tuguna April 5, 2010 at 1:09 pm #

    Cok sevindim bir sorun olmamasina. Sen bence inanilmaz kolay bir dogum yapacaksin, zaten boyun da uzun, eminim hizli ve kolay bir dogum olur.

  6. DENiZ April 5, 2010 at 4:08 pm #

    Amin!

  7. NiLaY April 5, 2010 at 6:11 pm #

    hayırlısıyla, sağlıkla kucağına alman dileğiyle canım kızını 🙂 buarada son cümlen çok doğru nasıl olacağını okadar fazla düşünme doğumun sonuca odaklan sen, bebeğini kucağına alacağın ana :))

  8. MISSRED'S DIARY April 6, 2010 at 7:05 am #

    Herkese güzel yorumları ve iyi dilekleri için teşekkürler. En az benim kadar minik bebeğimi merak etmenizi bilmek beni hem duygulandırıyor, hem de içinde bulunduğum karışık halden kurtarıyor. Verdiğiniz moraller için hakkınızı ödeyemem. İyi ki varsınız arkadaşlar:))

  9. Aklımdakiler... April 6, 2010 at 10:49 am #

    Ha gayret son dönemece girmişsiniz, sakın vazgeçme normal doğum düşüncelerinden.. Güzel haberlerini ve minik kızının ilk pembe gülüşlerini bekliyoruz heyecanla.. Allah yardımcınız olsun..

  10. MODAveSOSYETE ; April 18, 2010 at 7:12 pm #

    bir adet sezeryen manyağı var karşında. bende normal isterdim ama gebelik şekeri yüzünden daha fazla beklemek istemedi doktorum. ama inan bu kadar rahat geçeceğini tahmin etmezdim. ertesi gün ayaktaydım, gaz maz problemi yaşamadım. sadece arada bir hafif bir yanma hissettim o kadar. zaten tüm maharet doktorda bitermiş. bebeği ne kadar çabuk alabilirse işlem o kadar başarılı olurmuş ve anne acı hissetmezmiş. bende acı olmadığı gibi dikiş izi bile yok. yani kısacası demek istediğim normal olsun diye kasma kendini. teknoloji aşmış kendini artık. için rahat etsin. ben mümkünse ikinciyede sezeryen olacam:)

  11. MISSRED'S DIARY April 18, 2010 at 7:19 pm #

    hehe:)) bizim doktor da sezaryen konusunda iyi zaten herkesi sezaryen yaptığı için konusunda uzmanlaşmıştır:)) ben Kağan Kocatepe'ye gidiyorum şimdiye kadar normal doğum yaptırdığını duymadım zaten herkese sezaryen.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

