38. HAFTA

13 Apr
Çok gergin geceler geçiriyorum. Gündüzleri hiç sıkıntım yok işten eve gelip de uzanınca yorulduğumu anlıyorum, hafif ağrılarım oluyor zaten bunlar olacak çok normal ama gece oldu mu tam bir kurt adama dönüşüyorum:)))  Uyuyamıyorum ve hangi arada uyuyorsam artık, kabuslarla uyanıyorum. Yüz üstü ve sırt üstü uyuyamadığım gibi  yan yattığımda da hangi yöne doğru yattıysam o tarafım uyuşmuş uyanıyorum. Bazen tam bacağıma kramp girecekmiş gibi oluyor ama hemen geçiyor neyse ki. Sağdan sola dönmenin bir işkence olduğunu sanki bacaklarımın üstünde kilolarca yük varmış gibi bir basınç hissettiğimi artık söylemiyorum bile.

Uyumayı bir kenara bırakalım, kitap okumak dahi çok zor. Kitabı bacağına koysan göbeğinden göremiyorsun, göbeğine koysan bir süre sonra o da baskı yapıyor. Bacaklarını uzatıp üstüne bir yastık koyup kitabı da onun üstüne koysan bu sefer boynun ve belin ağrımaya başlıyor.  Evde iş yapsam sonra ağrılarım oluyor, yapmasam yatsam bu sefer gece hiç uyuyamıyorum. Anlayacağınız ben artık ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. 

Bu arada bundan 1 hafta önce göbeğim açık bir vaziyette otururken eşim göbeğinin altında bir kızarıklık var dedi. Sonra da “hay demez olaydım diye isyan etti”  Bu kızarıklık dediği şey resmen çatlak, göbeğimin epey altında  biri sağda oldukça uzun diğeri solda 3 küçük kırmızı renkte çatlağım olmuş hayırlı olsun. Nasıl moralim bozuldu anlatamam sanki dünya başıma yıkıldı evet biraz abartmış olabilirim ama benim yüzümden oldu çünkü o hafta artık bu saatten sonra bir şey olmaz diye hem Lierac’ı düzenli sürmedim hem de delicesine kaşıdım. Kremi artık aklıma gelen her dakika sürüyorum, 3-4 çatlakla kurtulduğuma da şükrediyorum. Tabi doğumdan sonra belli olacak her şey, sarkmalar, çatlaklar, selülitler. Bakalım neler göreceğiz daha???

Ve dün 37. hafta da bitti.  Son dönem gerçekten sıkıntılı geçiyormuş, beklemek yoruyor aslında insanı başka da bir şey değil. Hayatta hiçbir şeyi bu denli heyecanla beklememişim o yüzden “beklemek,sabretmek” gibi kelimeleri öğretti bu minik misafir bana.  Bu haftadan itibaren tam bir teyakkuz durumu içerisindeyiz, cumartesi doktor kontrolü var ama ben sanki bu perşembe bizim miniş gelecek gibi hissediyorum. Hadi hayırlısı!!
.
34 Responses to “38. HAFTA”

  1. Itır April 13, 2010 at 10:32 am #

    vala bence de cmt si kontrolu beklemeyecekmis gibi gozukuyor kizin:)kucucuk bi sey cikcak icinden:)saglikli olun da ikniz…onemli olan o.

  2. Anonymous April 13, 2010 at 11:07 am #

    bence de beklemiycek bu cadi:)catlak kremi de sikiyor ya insani sur sur bigun surme kasiniyosun:( ozge

  3. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 11:22 am #

    Itır; küçücük çıkacak ama ben tonla kilo aldım:))) neyse artık ne kilo ne çatlak hiçbişi umrumda değil yeter ki sağ salim bitsin bu bekleyiş.Özge; dediğin gibi tam bir cadı nasıl bekliyoruz onu bir bilse!! valla böle olacağını bilseydim günde 3 defa sürerdim kremi bu konularda çok tembel olmama rağmen.

  4. KIRMIZI April 13, 2010 at 11:56 am #

    yani sadece 2 hafta mi kaldi, belki o kadar bile degil… aklim sende missred, kucuk periyi saglikla, mutlulukla kucagina alacagin gunde…guzel haberlerini bekliyoruz… sevgiler…

  5. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 12:01 pm #

    Kırmızı; evet sayılı günler kaldı, yarın da olabilir 14 gün sonrada. Ben zaten başka hiçbir şey düşünemez oldum, 24 saat Begüm Begüm Begüm:)) Desteğin ve güzel dileklerin için sağol:)

  6. Burcu April 13, 2010 at 12:47 pm #

    şu günlerde bir an önce geçsin de sağlıkla kavuşun bebişe diyorum gerçekten zorlu gözüküyor son dönemler. sevgiler

  7. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 12:53 pm #

    Burcu; aslında 40.haftaya kadar gelmemesi normal ama yaklaştıkça insan strese girmekten alamıyor kendini. Streste vücutta bir sürü tepki yaratıyor uykusuzluk, ağrılar vs. Biraz rahat olabilsem her şey çok kolay olacak ama olamıyorum işte, ha gayret diyorum başka da yapacak bişi yok!

  8. nar April 13, 2010 at 1:34 pm #

    Nasıl tatlııı görünüyor karnın, çok şeker! Boşver takma sen çatlağı filan, keyfine bak. Doğumdan sonra dikkat etmeyi unutma ama, daha önemli!

  9. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 1:44 pm #

    Nar; merak etme dersimi aldım ben:)) doğumdan sonra her açıdan dikkat edicem, bir kez daha anladım ki benim vücudum "saldım çayıra mevlam kayıra" ya gelmiyor:)))

  10. tuguna April 13, 2010 at 2:38 pm #

    40 hafta + 3 gunde doguran bir insan olarak beklemekten bayilma mevzusunu nasil iyi hatirliyorum. cabucak atlatirsin su donemi umarim. catlaklari da bosver benim de popomda olmustu da kayboldu gitti simdi belli bile degil.

  11. DENiZ April 13, 2010 at 3:54 pm #

    Yerim ben sizi 😉 Dogunca Begum bakima bogarsin kendini, hic takilma catlaklara, selulitlere artik hepsinin caresi var!

  12. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 4:48 pm #

    tuguna; sonuçta 40 haftalık bir süreç var ben niye bu kadar gaza geldim aslında en normali bebeğin son hafta dünyaya gelmesi ama işte sabırsızlanıyorum artık.deniz; dimi canım ya? gerçi çatlağın pek çaresi yokmuş ama sonuçta manken değilim. Yok ben kendi disiplinsizliğime kızıyorum aslında çatlakları taktığımdan değil.

  13. meleklerinhediyesi April 13, 2010 at 4:51 pm #

    canım yao günlerden çıkalı az bir zaman olduseni çok iyi anlıyorumaz kaldı ama minik bebeğin sağlıkla gelsin inşallah…

  14. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 5:03 pm #

    Meleklerin hediyesi; evet biliyorum senin de Eymen'i bekleyişlerini ben de aynı şekilde bekliyorum Begüm'ü. Sezaryenle doğuranlara da hak veriyorum artık, beklemek çok zormuş

  15. deYda April 13, 2010 at 8:27 pm #

    unutma ki bu 40 haftalik bir surec. Demek ki Begum Hanim gelisme surecini daha tamamlamadi. Hic merak etme, sayili gun cabuk gecer. Ben de Defne' yi 40. haftada dogurdum. Buraya kadar geldin , biraz daha sabret ve mecbur kalmadikca sezaryen' i hiiic mi hic aklina getirme , sonra pisman olursun.Bu arada kesinlikle uyumaya calis, uzun bir sure hic vaktin olmicak :))Deyda -Defne'nin annesi

  16. MISSRED'S DIARY April 13, 2010 at 8:33 pm #

    Defne'nin annesi; ah keşke uyuyabilsem daha doğrusu kaliteli uyuyabilsem, hani uyumayıp sabaha kadar dolaşmıyorum, bir o yana bir bu yana yatakta dönüp duruyorum daha doğrusu dönemiyorum:))Normal doğuma gelince benim de tercihim ondan yana ama bebek kilolu doğacak diye 40.haftaya kadar bekleyelim istemiyorum. Bu arada Ayda'nın annesine çooook selam:)))

  17. ArzuSonmez April 13, 2010 at 11:28 pm #

    Ay canim Allah yardimcin olsun, su an ablamda aynen senin durumda ve cok iyi anliyorum seni, o da 37.haftada snrm ve acaip sikayet edio yorgunluktan, uyuyamamaktan. Bir an once hayirlisiyla gelir monnos insh. gec olsun saglikli olsun..

  18. blogcuanne.com April 14, 2010 at 8:34 am #

    Ah canım, çok az kaldı. Çatlağa kafanı takmamaya çalış, bence bir iki gün krem sürmedin diye olacak bir şey değil. Demek ki olacağı varmış, kremle hiç olmazsa bu kadarla atlattın diye düşün."Kramp girecek gibi" oluyorsa da her an girebilir, o yüzden o his geldiğinde ayağını iyice ger, eşin de tabanından ters yönde bastırsın. Kramp çok zorlayabiliyor insanı, çok ani geliyor, o yüzden şansa bırakma. Az kaldı, heyecan dorukta! 🙂

  19. MISSRED'S DIARY April 14, 2010 at 9:56 am #

    Arzu; Biz de öyle diyoruz geç olsun güç olmasın, güç bile olsa sağlıklı olsun. Ablanın da kolay bir hamilelik geçirmesi dileğiyle.Blogcuanne; nedense benim su içmeyi ve krem sürmeyi bıraktığım haftaya denk gelince ben de bunlara yordum. Gerçekten çok heyecanlıyız karı koca, sabırsızlıkla beklediğimiz minik meleğimizin dışında bizi nelerin beklediği hakkında bir fikrimiz yok, bu da insanı geriyor tabi,neyse çok çok az kaldı:)

  20. Kaymacina April 14, 2010 at 10:25 am #

    İlk çatlağımı bana da kardeşim göndermişti oturup ağlamıştım o zaman,doğum yapıp birde baktım çatlakları göreyim diye yoklar :D. Oğlum 4 ayllıkken denize gitiğimde bikini ile güneşlenirken buldum kendimi. Tabiki çatlağım var ama hiç ama hiç belli olmuyor uzun uzun incelemezsen … hiç takma varsın derdin çatlak olsun.

  21. MISSRED'S DIARY April 14, 2010 at 10:37 am #

    Kaymaçina; aynen ben de ağladım çünkü bu kadar kilo almama rağmen çatlamamak tek avuntumdu. Sonra dedim manken değilim bir şey değilim bu da bebeğimin bana küçük bir hediyesi olsun:)))

  22. Pınar April 14, 2010 at 12:17 pm #

    Missredcim kocaman olmuş karnın baksana çok normal çatlak olması. Hem o da nazarlık olsun :), maşallah gayet güzel sorunsuz bir hamilelik geçirdin anlattığın kadarıyla. Çok az kalmış tatlı Begüm'le tanışmaya. Ayy çok heyecanlı inşallah ben de yaşarım bu güzel günleri…

  23. Çalışan Gebe April 14, 2010 at 1:23 pm #

    Çatlak için kesinlikle ama kesinlikle kaşıma!!! Hemen çatlıyor çünkü! Benim de ilk ve şimdilik tek çatlağım daha 3-4 aylık hamileyken delice kaşıdığım göğsümde oluşmuştu! Ben de görünce kahrolmuştum!

  24. MISSRED'S DIARY April 14, 2010 at 4:05 pm #

    Pınar çok haklısın bir kaç çatlağa kahrolmamak lazım bazı hamileler bebeklerini kucaklarına alana kadar ne badireler atlatıyorlar.Çalışan Gebe; bir ara delicesine kaşıdım aman nasıl olsa çıkmıyor bu saatten sonra çıkmaz diye, işte o zman su içmediğim ve kremi ihmal ettiğim bir döneme denk geliyor ve hemen çatlamış, neyseki kaşınan şu an altta kalan kısımdı tabi doğumdan sonra o kısım tam olarak nereye tekabul edecek bilmiyorum:)))

  25. Siu April 14, 2010 at 11:37 pm #

    bugün güzel haberler bekliyoruz yani senden 🙂

  26. MISSRED'S DIARY April 15, 2010 at 6:36 am #

    Siucum; yine yanlış istihbarat sanırım bebişin bugün de niyeti yok:))

  27. mubi April 15, 2010 at 8:35 am #

    Ben de çatladım ama napalım artık miniklerimiz gelsin de gerisi boş.Bazen durup durup karboksiterapi tedavilerini de araştırmıyor değilim ama :)Aramızda 2 gün var ben de 38+4üm.Bizimkinin de gelmeye niyeti yok hala.Lütfen bugun gelsin diye dua ediyorum,zira dr kontrolunde suda biraz azalma cıktıgı için sezaryan ihtimali oluştu.Yarın sabahta kontrolum var,iyice azalma olmuşsa yarın mecburen gelecek bizim paşa.

  28. MISSRED'S DIARY April 15, 2010 at 9:22 am #

    Mubi; artık doğumdan sonra bir hasar tespiti yapacağız, kilolar, çatlaklar vs. Sadece ben bir yerden sonra disiplini elimden bıraktım ve bazı bünyeler kendi haline bırakmaya gelmiyor. Benim vücudum da her konuda böyle gerek kilo, gerek selülit konusunda. Şimdilerde bazı kadınların emzirme döneminde daha çok kilo aldığını falan okuyorum, demek ki doğurur doğurmaz kendimizi bırakmadan hatta yapamıyorsak profesyonel yardım alarak olaya el koymalıyız, yoksa kızıma gençlik resimlerimi gösterip eskiden 38 bedendim şimdi oldum 52 beden demek istemiyorum:)))Bu arada benim de erken gelmesini isteme sebebim bebeğin kilosunun fazlalığı. Doktora sezaryen için koz vermek istemiyorum, diğer yazıları okuduysan malesef doktorla aramda bu konuda soğuk bir savaş var:))Aynı zamanda kız bebek erken gelir diyorlar o yüzden biraz da böyle oldum ben. Yoksa en normali 40. hafta içinde gelmesi. Umarım bebeğin suyu ile negatif bir haber almazsın yarına ama ne olursa olsun en önemlisi onların sağlığı. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize:)

  29. mubi April 15, 2010 at 11:45 am #

    ben de doğumdan sonra kendimi hemen toparlayıp iyi bir diyetisyen gözetiminde kilolarıma elveda diyip bir de emzirirken kilo almak istemiyorum açıkçası.ben de senin gibi doktorumla biraz savaş verdim normal doğum konusunda.bana da boyle giderse 3800 gr dogar o zaman normal doğum zorlaşabilir demişti.salı gunu itibariyle 3600 olduk bile maşallah.ama çatı muayenesinde sıkıntı olmayınca bu sefer de su muhabbeti çıktı.bu kadar az kalmışken başka bir doktora daha görünsem mi acaba diye de düşünüp duruyorum :(benimkisinin kafası basmamıştı tam bütün hafta plates topuyla zıplayıp durdum ve kafayı bastırmayı başardım.şimdi de çabuk gel oğlum yoksa senin keyfini beklemicekler diye tembihliyorum.umarım bu da işe yarar 🙂 sen de begümü tembihle…

  30. MISSRED'S DIARY April 15, 2010 at 1:00 pm #

    Maşallah bizim cadı da o kilolara gelmiştir kesin, 2 hafta önce 3000di yavrum:)) Sanırım Begümün de kafası basmadı görenler karnın inmemiş daha diyor, ayrıca mesaneye bir baskı falan yok cumartesi kontrolümüz var onu da söyler doktor. Doktor değiştirmeye gelince ben sana söyledim ama bu saatten sonra ben de değiştiremem herhalde sadece diğerinin yanlış yönlendirip yönlendirmediğini öğrenmek açısından dedim. Kızımı bugün gelmesi konusunda epey bir tembihlemiştim aslında ama daha günleri bilmiyor kızım o yüzden anlamadı annesini:)))

  31. Nihan April 16, 2010 at 12:20 am #

    Merhaba,Blogunu yeni keşfettim. 39+4 te doğuran biri olarak su andaki hislerini gayet iyi anlıyorum. 1 cm açıklıkla ha geldi ha gelecek diye 10 gün bekledik tam ümitsizliğe kapıldığım anda gelmeye karar verdi :)Sana cook huzurlu bir dogum diliyorum. Saglikla kavuş kızına inşallahnot: selulitlerin arttıysa üzülme sevin çünkü sütun yağlı olacak anlamına gelio ve süt verdikce azalio tecrübe ile sabittir 🙂 çatlaklar için de kendini suçlama olacagi varsa 25 saat krem sürsen de oluyormus!

  32. MISSRED'S DIARY April 16, 2010 at 7:03 am #

    Nihan; benim de avuntum o, aldığım kilolar, yağlar bebeğe süt olarak geri döner inşallah:))) Çatlak konusunda da bu kadar yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişken son 15 günde çıkmaları sinirimi bozdu tabi ama ilk şoku atlattım, onlara da alıştım:))

  33. ♥sibelinsu♥ April 16, 2010 at 10:17 pm #

    O göbüş nasıl tatlı olmuş öyle….maşallah size…Çatlakların çaresi yok ama takma muhtemelen gözükmeyen bi yerlere gelecektir…Doğum sonrasından da hiç korkma herşeyi halledersin…annemler 40 gün kalmaya niyetlenmişlerdi yanımda baktılar hallediyorum 10 günde gitmişlerdi…Şimdi düşünüp eyvah şöyle olursa ne yaparım dediğin anlarda bile herşeyin üstesinden geliyorsun canım…çünkü annesin..:)

  34. MISSRED'S DIARY April 17, 2010 at 6:31 am #

    Sibelinsu; evet çatlakların çaresi yokmuş hani belki kırmızıyken bişiler yapabilirim diye düşündüm:))) Bir gelsin bebiş biliyorum her anne gibi ben de üstesinden gelicem ama bu ne zaman gelecek stresi fena:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

