Ah Belinda!!!

20 Apr

Bugün 39 haftalık bir bebek oldu Begüm. O yerinde rahat ben de bir o kadar rahatsız.

İş yerinde de son günümdü bugün, biraz önce eve geldim. Son günleri dinlenerek geçirmek istiyorum sonra çok ihtiyacım olacak çünkü.

Bugün bebiş gelir diye çok umutlanmıştım. Belinda’nın tahminleri tutmadı:((( Şu dakika itibariyle kendimi sıkmıyorum, kasmıyorum, Begüm’ün içimdeki son kıpırtılarının, son tekmelerinin  keyfini çıkarıyorum ve sükunetle kavuşmamızı bekliyorum.

.

15 Responses to “Ah Belinda!!!”

  1. asmabahce April 20, 2010 at 12:28 pm #

    :))çok heyecanlı

  2. ibeking April 20, 2010 at 12:46 pm #

    bolca dinlen, uyuyabildiğin kadar uyu, nasılsa gelecek ve hep beraber olacaksınız….çok neşeli günler bekler sizi..haydi sağlıkla..

  3. MISSRED'S DIARY April 20, 2010 at 3:54 pm #

    Asmabahçe; ah bir de bana sor:)İbeking; ben de artık öyle diyorum, biraz daha sabret diyorum kendime. İyi dileklerin için sağol.

  4. Chilek April 20, 2010 at 5:15 pm #

    Hadi bakalım allah bir avazda kurtarsın:))Biraz daha sabır

  5. simple present tense April 20, 2010 at 8:12 pm #

    hakkatten ah yani!!!bende heyecan yaptım fena halde bugün o günmüdür gerçekten diye…hadi bakalım beklemeye devam..hayırlısıyla:):)

  6. Antigone April 21, 2010 at 6:44 am #

    umarım herşey sorunsuz ve kolayca geçer, bebeğini keyifle alırsın kucağına. sevgiler..

  7. MISSRED'S DIARY April 21, 2010 at 7:18 am #

    Chilek; daha doğmadan sabırlı olmayı öğretti valla bizim cadı.Simple present tense; evet bizimki assolist olacak o yüzden bekletiyor, biraz daha tezahürat istiyor sanırım:)))Antigone; AMİN AMİN AMİN

  8. nefes - Nesrin April 21, 2010 at 2:17 pm #

    canım benim iyice dinlen…sonra hiç vaktin olmayacak bugünleri çok arayacaksın. az kaldı bende 1,5 ay sonra sana komşu geliyorum. birlikte büyütürüz Begüm ü :))) benimde kanser tedavim bitince bende bir bebek yapacağım… Ankaradan Nefes

  9. perinin sectikleri April 21, 2010 at 4:34 pm #

    Icerideki son kipirtilar, son tekmeler. Doguma yaklastikca ben de bunu dusunur oldum hergun… O hissi ne kadar ozleyecegim kimbilir? Yuzup yuzup kuyruguna gelmissiniz artik kizinizla, ne mutlu. Biraz daha sabir ve cok, cok kolay bir dogum diliyorum size. Sevgiler

  10. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ April 21, 2010 at 4:47 pm #

    süper ya ne kadar güzel maşallah tatlım

  11. Siu April 21, 2010 at 7:11 pm #

    Salı geçti bebiş geldimi diye merak ettim bende 🙂

  12. MISSRED'S DIARY April 21, 2010 at 7:25 pm #

    perinin seçtikleri; kuyruğuna geldiğimiz şu günler 9 aya bedel valla, 9 ay geçti 10 gün geçmek bilmedi:)))Eda; ah bir de gelse tam süper olacak:)))Siu; yok şekerim bizim kız çok nazlı, bekletmekte kararlı.

  13. ycurl April 21, 2010 at 7:33 pm #

    Due datelerimiz ayni biz de bekliyoruz bakalim. Ben de 20sinde doguracagim diye dusunmustum ama olmadi :)) Beklemek ayri bir s1k1ntiymis :)) Kolayliklar diliyorum.

  14. deYda April 22, 2010 at 9:42 am #

    Bence tembellik yerine bol bol yuruyus yap, bu Kanala girmesini saglar. Bir de gogus uclarini cekmek (emzirmek Gibi )sanci yapar. Bununla ilgili internette arastirma yapabilirsin. O da olmazsa, gercekten cok az kaldi :)) sabretmeye devammm… Deyda – Defne'nin annesi

  15. deYda April 22, 2010 at 10:18 am #

    az kaldı missred, sonra bir bakmışsın kucağında, insan inanamıyor 🙂 sağlıkla kucağına al inşallah bebişini 🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

