Yeni blog çünkü…

16 Aug

İstedim ki zaman hızla akıp giderken balık hafızam ona yenik düşmesin.

İstedim ki onun özel bir alanı olsun.

İstedim ki biz onu, o bizi büyütürken neler yaşadık bilsin.

Evet, doğruymuş. Anne olunca anlıyormuş insan.:)))

4 Responses to “Yeni blog çünkü…”

  1. deyda August 22, 2010 at 8:09 pm #

    Hayırlı olsun 🙂 Haberlerinizi bekliyoruz, merak ettim aradım buldum valla hem de ilk izleyici oldum 🙂 Peri(Ayda'nın annesi)

  2. deYda August 22, 2010 at 8:09 pm #

    Hayırlı olsun 🙂 Haberlerinizi bekliyoruz, merak ettim aradım buldum valla hem de ilk izleyici oldum 🙂 Peri(Ayda'nın annesi)

  3. MISSRED August 23, 2010 at 12:00 pm #

    evet ilk izleyicisin sabah gördüm sevindim:)))ben de duyuracağım blogumdan. Blogum moda blogu olduğu için artık ayırmanın vakti gelmişti. Zaten bu kilo fazlalıklarıyla ne moda blogu allah aşkına:)))))Artık daha kişisel ve tabi ki Begümsel olacak.

  4. MISSRED'S DIARY August 23, 2010 at 12:00 pm #

    evet ilk izleyicisin sabah gördüm sevindim:)))ben de duyuracağım blogumdan. Blogum moda blogu olduğu için artık ayırmanın vakti gelmişti. Zaten bu kilo fazlalıklarıyla ne moda blogu allah aşkına:)))))Artık daha kişisel ve tabi ki Begümsel olacak.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

