Begüm tam 4 aylık:)

23 Aug
Yazacak çok şey var ama zaman yok. Daha sonra bahsedeceğim kalça gelişim geriliği mevzusu tam bir yılan hikayesine döndü. Emekli bir hemşire olan annemin  “Türkiye’de ortopedi gelişmedi” sözünü doğrulayan olaylar yaşıyoruz günlerdir ve Begüm’e  bir türlü tam teşhis konulamıyor. 
Benim güzel kızım bugün tam 4 aylık oldu. Her gün yeni bir şeyle şaşırtıyor bizi. Bu aralar kendi kendine “aaaaa” ya da “ooooooo” diye söyleniyor:)) Her konuşmamıza gülerek karşılık veriyor. Emme sorunları yaşıyoruz hala, 1 hafta çok iyiyiz bir hafta kötü. Kilo alımı düşük denip geceleri emzirmek için kaldırdığımdan beri uyku düzenimiz de şaşmış durumda. Yine de geceleri bir sıkıntı vermiyor bana, emiyor ve yatıyor tekrar. Almak için biraz geç kaldığımız dönencesine bayılıyor. Ve tabi her şeyi ama her şeyi ağzına götürüyor. Geçen hafta bandajları çıkarttıktan sonra yarım dönmeler başlamıştı hatta biraz eğimli bir koltukta tam bile döndü Begüm. Bu hafta tekrar takılınca yine kızımın hareketleri kısıtlandı ne yazık ki. 

Biz de son gelişmeler bu yönde. Bir an önce işlerim bitse de kızıma kavuşsam.

15 Responses to “Begüm tam 4 aylık:)”

  1. Elvan August 23, 2010 at 12:13 pm #

    Missredcim yeni bloğun hayırlı olsun canım… Begüm ne tatlı bir bebiş olmuş böyle, kirpiklere bak, uzun uzun:)) Allah nazardan saklasın diyorum canım..

  2. MISSRED August 23, 2010 at 12:19 pm #

    Çok teşekkürler, destek verip hemen eklediğin için çok mutlu oldum. Begüm büyüdü, koca kız oldu:))

  3. Kirpikteki Gözyaşı August 23, 2010 at 12:19 pm #

    Aslıcım öncelikle çok geçmiş olsun! Umarım en kısa zamanda doğru bir teşhis konulur Begüm'ün rahatsızlığına. Acil şifalar! Maşallah kocaman olmuş bu arada:) Çok özledim seni. Lütfen buraya daha sık yaz! Ayrıca Begüm büyüsün belki dönersin moda blogu yazmaya;)

  4. MISSRED August 23, 2010 at 12:37 pm #

    K.G.; umarım konur teşhis çünkü çok yorulduk artık. Ben de blog camiasını ve paylaşımlarımızı özledim. Daha sık yazmaya çalışıcam, modayla ilgili ise ona da devam edeceğim bir şekil ama sadece Begüm'ün büyümesi değil kiloların da gitmesi lazım:)

  5. Miss Beril August 23, 2010 at 1:01 pm #

    bir an once sagligi yerine gelsin inşallah.umarım begüm hayatı boyunca fotograftaki gibi güler missredcim. sevgiler:)

  6. MODAveSOSYETE ; August 23, 2010 at 1:40 pm #

    canım hayırlı olsun yeni adresin. benimki gibi 23 doğumlu demekki.ayçada 23 ekim doğumlu bizde 10 aylık olduk bugün🙂

  7. KIRMIZI August 23, 2010 at 3:54 pm #

    sevgili missred, blogda eksik bisey gozume carpti… nazar boncugu… boyle tatli bakan, boyle icten gulen Begumcuge nazar degicek diye korktum ben… sevgiler…

  8. LâLz FaShioN August 23, 2010 at 3:54 pm #

    Çok geçmiş olsun cnmmm acil şifalar diliyorum. Bebekleri melekler gözetirmiş, ananem hep öyle söylerdi o yüzden dünyalar güzeli kızının ennn kısa zamanda iyi olacağına inanıyorum.

  9. ♥sibelinsu♥ August 23, 2010 at 8:10 pm #

    Begüme kocaman maşallah nasıl büyümüş öyle…nasılda gülmüş…nasıl da süslenmiş…acil şifaar diliyorum miniğe…benim ilk izlediğim bloglardandı senin blogun her yazını seviyordum…benim de blogumda ne giydim köşeleri vardı ama inan evli ve çocuklu olunca çok zor oluyor..seni çok iyi anlıyorum ve eminim bu blogun da seninle beğümle minik ailenle süper olacak…hayırlı olsun canım..not: bu da benim yeni fotoğraf blogum :))http://sibelguruney.blogspot.com/

  10. MISSRED August 24, 2010 at 7:56 am #

    Miss Beril, bizim de tek isteğimiz onu her zaman böyle mutlu görebilmek, iyi dileklerin için teşekkürler.Pelin; 10 ay mı? ooo senin kız genç kız olmuş valla.Lalz Fashion; şimdiye kadar iyi dilekleriniz hep pozitif olarak geri döndü bana, umarım bu da öyle olur, çok teşekkürler.Kırmızı; evet haklısın bir nazar boncuğu bulayım hemen.Sibelinsu; gerçekten zor oluyor,kendi fotoğraflarımı çekmek yerine enerjimi onun fotoğraflarını çekmeye harcıyorum. İyi dileklerin için sağol.

  11. Itır August 24, 2010 at 9:13 am #

    Civalı kolye al ve onu tak kızının boynuna.guumus bı kolye ucu oluyor ya.. onlardan..:)nazar gıbı o da:)bakarmısın bana da falcı bacı gibi oldum hahhaha:)))

  12. MISSRED August 24, 2010 at 10:54 am #

    Itır; her şeyi ağzına sokuyor onu da sokmasın???

  13. İlk August 27, 2010 at 1:14 am #

    Hos geldiniz! Merak ediyordum sizleri. Benim oglusumdan bir gun buyuk Begum. Aynen anlattigin gibi her sey, ozellikle zamanin yoklugu konusu :)Begum'e gecmis olsun. Umarim yasadiklarinizdan ibaret kalir sikintilar. Guzel guluslu, gozlu yavruyu op benim icin.Sevgiler

  14. Çiğdemmm August 27, 2010 at 5:59 pm #

    Aslı'cım nerelerde diyordum ben de, işe başladığın için iş, ev ve bebek üçlüsünden zaman kalmadığını düşünüyordum ama sen bir de sağlık problemleri ile uğraşıyormuşsun. Çok üzüldüm ve çokkkkkkkk kocaman acil şifa diliyorum melek Begüm'e. Sıkıntılı zaman, seni çok iyi anlıyorum, yapabileceğim bir şey olursa görüşelim lütfen.. he he bugün itibari ile işsizim de:/ koşar gelirim, bakarım bizim veletlere :))))

  15. MISSRED August 28, 2010 at 8:46 am #

    İlk; kızım abla oluyor yani:)) Ah şu zaman yok mu zaman, senin tez işin beni bile geriyor:) Çünkü bebekle bu işler çok zor, yine de şunu düşün bir gün hepsi bitecek ve sadece anılar kalacak.Çiğdem; canım çok teşekkürler, Allahtan annem bakıyor ama senin bu iş olayı nedir? merak ettim şimdi.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

