Yeni blog

23 Aug

Yaklaşık 1.5 aydır bu bloga hiç yazı girmemişim. Bir ara yeni anne modası başlığı altında daha çok fazlalıkları kapatmaya yönelik kıyafetlerin olduğu “bugün ne giydim?” lerle yeniden moda blogu kıvamıma yumuşak bir geçiş yapacaktım ama bebekle değil dışarı çıkmadan önce fotoğraf çekmek, bir yere zamanında bile varabilmek mümkün olmadığından bu fikrimi rafa kaldırmak zorunda kaldım.

Zaten bu moda blogu olayı ben bu işe ara verdiğimden beri öyle bir gelişti ki sponsorlar, davetler, açılışlar, festivaller, moda haftaları vs. sanki hepsi benim hamile kalmamı bekledi:))) Dolayısıyla ben zamanın epey bir gerisinde kaldım, moda blogları bıraktığım yerde değil artık. Takip ettiğim kadarıyla moda bloggerı olup da minik bebeği olan kimse yok, olması da zor gerçekten.

Velhasıl ben artık yeni bir kişisel blog kurmaya karar verdim. Daha çok ben, hayatım, hayat görüşüm ve tabi ki Begüm üzerine. Moda bloguna tekrar geri dönüş yapar mıyım bilmiyorum (bu kilolarla zor) ama Missred’in yani Aslı’nın hayatını, kızıyla maceralarını merak ediyorsanız işte yeni adresim. 

Bir gün bu blogta tekrar modayla ilgili yazılarımla sizlerle buluşmak üzere. 

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

