5 aylık bir minik cadı

23 Sep

Tembellik+ yoğunluk sebebiyle yazamadığım bloguma bugün Begüm’ün 5 aylık olması şerefine tekrardan hızlı bir giriş yapıyorum.

Doğdu, doğacak, emdi, emmedi, gülüyor, dönüyor derken minik cadımız 5 aylık oldu. Cadı diyorum, valla çok fena bir şey olacak bizimki. Bir inatçılık ( kime çekmiş acaba???:))) ), bir sinirlilik sormayın, bir ara da çığlık atıyordu ki neyse şimdilik onu unuttu ama genel olarak mutlu bir bebek, sürekli gülüyor, “fış fış kayıkçı” ve “ce-e” favorisi.  En çok dedesine gülüyor, erkeklerle arası daha iyi gibi.

Genel olarak;

Yüzü dışarıya bakacak şekilde kucakta gezmeye, etrafı incelemeye bayılıyor.

Balkona çıksın, bütün gün balkonda otursun istiyor. Her bebek gibi sokağı çok seviyor, arabada hemen uyuyor ama ışık veya trafikten araba durursa işte o zaman yandık. Kızım hız seviyor yani:))

Bu günlerde ellerine taktı. Ellerini birleştirip onlarla konuşuyor.

Şarkı söylememi çok seviyor, genelde böyle susturuyoruz.

Artık kalkmak, doğrulmak istiyor, sürekli ana kucağında kafasını kaldırıyor.

Oyuncaklarla çok fazla ilgilenmiyor ama “kırmızı” renkli her şey onun dikkatini çekiyor.

Çok korkak bir kızım var benim:)) Hapşırmamıza korkuyor, bir şey düşürdüğümüzde biraz fazla ses çıksın hemen ağlıyor:(

Bu arada biz ek gıdalara da başladık. Elma, şeftali, armut, kabak, havuç püresi şimdiye kadar kızımın tükettikleri. Bunun için ayrı post yapacağım inşallah.

Zaten 4.ayın başından beri dönüyor ama sadece sola:)

Doğduğundan beri uyku düzeni süper olan kızım ne yazık ki artık gecede 3-4 defa kalkıyor. Eskiden gece kalksa bile emzirir emzirmez hemen uyuyordu ama şimdi ağladığı veya ağlamadan yatağında yattığı da oluyor. Ben artık sütümün ona yetmediğinden şüpheleniyorum. Annem “akşam uyku saatinden önce mama versen çok güzel uyur” diyor. Hala mama vermedim Begüm’e ama geçen gün marketten her ihtimale karşı aldık bir tane. Hipp marka olanını aldık. Bu arada mamalar çok pahalıymış, allah bebeğini sırf mamayla besleyenlere sabır versin.

Begüm artık beşiğine de sığmıyor. Geçen gün Masko’dan karyola baktık ama karar veremedik, bu da ayrı post konusu aslında.

Şimdilik bu kadar, hızla yazdım iyi oldu.

5.ayın kutlu olsun Minik Cadım:)

9 Responses to “5 aylık bir minik cadı”

  1. MODAveSOSYETE ; September 23, 2010 at 9:20 pm #

    oy oy oy gündaş bizim kızlar. benimkide bugün 11 ay oldu. şaka maka 1'e 1 kaldı :)anneni dinle bencede. yatmadan ben özellikle milupa 8 tahıllıyı verdim. istersen muz ekle öyle ver. tahıl olduğundan daha uzun süre tok tutup uyanmıyor. böylelikle kaliteli uyku uyuyor. hemde bağırsak/kaka arası senkronizasyona çok yardımcı oluyor :)biz artık yürümeye başladık. arabasını arkadan iterek yürüyor cimcime. bazen tek elle yürüyo ama fazla cesaret edemeyip poposunun üstüne hooop otuveriyor. :)bizimde tersine başlarda uyku sorunumuz vardı. ama 6 aydan sonra uyku aralıkları açılmaya başlayınca ben özellikle benim yatış saatim 12 de kalkıdırp alt değiştirip 2. mamasını veriyorum. o zamanda sabah 7-8 e kadar uyuyor yani uyuyoruz. göreceksin 6 aydan sonra daha rahatlayacaksın.kocaman sulu sulu öpüyorum Begüm'ü🙂

  2. Müge kızın annesi September 24, 2010 at 12:18 pm #

    maşallah kuzuma

  3. mine September 25, 2010 at 11:02 am #

    ah canım benim maşallah ne kadar tatlı bir arkadaşım tatlı mı tatlı bir bebeği var bayıldık ki ben bebeklere çok temkinli yaklaşırım kucağıma alamam bir şey olacak falan diye öpemem ama onu almıştım annesi gülerek sen bir de ağlamasına denk gel babası odadan kaçıyor öyle bir çığlık atıyor ki o aklıma geldi :)herşey gönlünüzce olsun

  4. MODAveSOSYETE ; September 27, 2010 at 3:43 am #

    canım bana facebook hesabını mail atarmısn friend olalımda resimler bu kadarla kalmasın. öpüyorum ikinizide🙂

  5. MISSRED September 27, 2010 at 9:12 am #

    Pelin; inşallah dediğin gibi olur valla bizimki büyüdükçe huysuz, aksi bir şey oldu:)) Umarım sebep yemekle ilgilidir çünkü onun çözümü var ama kızım huy değiştiriyorsa yandık valla:) Bu arada sen Ayça'yı büyütmüşsün valla artık sırtın yere gelmez:)Mügenin annesi: hepsine maşallah.Mine; gerçekten çok fena oluyorlar görmek istemezsin:)

  6. Çiğdemmm September 28, 2010 at 10:14 am #

    maaşallah Begüm'e annesi🙂 wallahi okuyunca dedimki eşime, biz Yankı'nın yaptıklarına şaşırıyoruz wayy diyoruz ama bak bütün bebişler aynı şeyleri yapıyor, bir çok maddeyi okurken aaa bu da böyle olduk😛

  7. MISSRED September 30, 2010 at 7:01 am #

    Hepsi çok tatlı ya, hepsine maaşallah Yankı'ya da

  8. UMUTSEPETİ October 6, 2010 at 11:00 am #

    oyyy maşallahh Allah nazarlardan saklasın minik prensesi..Aylar öyle çabuk geçiyor ki,insan anlayamıyor bile ne zaman büyüdüklerini..Allah sağlıklı ömürler versin inşallah yavrucuklarımıza..sevgilerimle..

  9. MISSRED October 8, 2010 at 10:43 am #

    Zeliha; iyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Dediğiniz doğru o yüzden hadi konuşsun, hadi yürüsün diyeceğimize en iyisi bugünlerin tadını çıkarmak.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

