Biz böyle mutluyuz:)

11 Nov

Bugünlerde en sevdiğimiz şey saç çekmek, dünyanın en mutlu bebeği oluyoruz saç çekince. Yakalayınca bıraktırmak için epey bir uğraşıyoruz, nasıl da güçlü çekiyor minik cadı. Babası zor alıyor elinden. Benim de güldüğüme bakmayın, nasıl canım acıyor bilseniz?? Bilenler bilir ,bilmeyen bebek anneleri de yakında öğrenir:))))





11 Responses to “Biz böyle mutluyuz:)”

  1. KırmıZı WosWos November 11, 2010 at 10:09 am #

    süpersiniz resim harika :))

  2. MISSRED November 11, 2010 at 11:04 am #

    Sağol canım benim:)

  3. müge November 11, 2010 at 11:45 am #

    bu saç çekme sorunu bizdede var..hamileliğim boyunca uzayan saçalarımı öbek öbek avuçlarından topluyoruz…canım acıyor,saçlar ve hijyen sorunu ne yapacağız…5 aylıkken başladı şu anda 7 aylık ve bitmesi için hergün dua ediyorum..

  4. MISSRED November 11, 2010 at 12:36 pm #

    bir yakalamasınlar, sanki ona doğru eğilmemi bekliyor ve eğildiğim anda anında yapışıyor. Aynen ben de saç topluyorum ellerinin içinden sürekli. Bana pek yakın zamanda sıkılacağı bir aktiviteymiş gibi gelmiyor valla:))

  5. raside November 11, 2010 at 1:17 pm #

    çok fena bu saç çekme olayı ben saçlarımı kestirdim bu yüzden ama yine de yakalıyor :)) bir kere uçağa biniyorduk önümüzde uzun saçlı bir kız vardı onun saçına yapıştı çok utanmıştım :)) oğlum 11 aylık hala devam ediyor

  6. MISSRED November 11, 2010 at 2:30 pm #

    gördüğün üzere benim de kısa ama emzirirken bile napıyor ediyor tutuyor. Bu arada çok güldüm kızın saçını çekmesine saç canavarları:)) Dün de annem Begüm'ü apartmanda düzenledikleri güne götürmüş. Bütün kadınların saçını yolmuş bizimki:)))))

  7. Peri November 11, 2010 at 4:33 pm #

    çok güzelsiniz maşallah :)) Aydişko da fena çekiyor, geçen gün cort diye 10 teli birden çekti kopardı, nasıl canım yandı, napalım canları sağolsun:))

  8. Eymen'in Annesi November 11, 2010 at 4:53 pm #

    bizde de mevcut bir durum :(sanırsam moda:)çok şekersiniz anne-kız maşallah…

  9. KUZEY'S MOM November 11, 2010 at 5:16 pm #

    çok tatlı maşallah

  10. MeraklıCüce November 14, 2010 at 7:09 pm #

    Çok tatlısınız 🙂 ben de bı Demir'in elleri kerpeten gibi sanıyordum yalnız degilmisim :)bu arada sana nasıl teşekkür etsem azdır. Tek meme operasyonu başarıyla tamamlandı 🙂 hergun 100-120 cc civarı stokluyorum artık. Öğlen sagdigimi sabah milupa 7 tahilli ile veriyorum malum alerji yüzünden peynir ve pekmezli kahvaltımız artık yok 😦

  11. MISSRED November 22, 2010 at 8:42 am #

    Meraklı Cüce; sayfana yazacaktım cevabını ama sanırım okuyuculara sınırlamışsın blogunu. Gerçekten çok ama çok sevindim işe yaramasına böylelikle bir sürü süt depolayacaksın.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

