Pahalı hediye düşkünü bir öğretmenim vardı benim…

24 Nov

Benim ilkokul öğretmenim hediye konusunda biraz yüzsüz bir kadındı:) Her öğretmenler gününden önce toplantı yapılır sonra da sınıf anneleri hediye için para toplardı. Bir keresinde “benim çiçek devrim, gümüş devrim bitti, altın alın bana” demişti. Hiç anne sıcaklığı, şefkati falan yoktu kendisinde, dini imanı paraydı:))

Hafızamı çok zorladım ama bir türlü bulamadım, hiç ders anlatmazdı. Sınıfın en uzun boylusu ve en güzel yazanı olduğum için kitaptan  işaretlediği yerleri delicesine tahtaya yazardım da yazardım bazen 1. dersten 5. derse kadar yazdığımı bilirim.

Sonra upuzun tırnakları vardı, tırnakları çok bakımlıydı. Hatta bakımına sınıfta da devam ederdi. Ben tahtada yazmaktan yorgun düşmüşken o ojesini sürerdi.

Sınıfta sürekli para toplanırdı, artık annem bıkmıştı, işgüzar sınıf anneleri öğretmenin yanından ayrılmazdı. O zaman ben de keşke annem sınıf annesi olsa diye geçirirdim içimden. Halbuki annem bütün bu olan bitene tepki gösteren taraftaydı tıpkı benim ileride Begüm için yapacağım gibi:))

Velhasıl benim ilkokul öğretmenimle ilgili güzel bir anım yok, ortaokul ve lise dönemlerindekilerle de yok. Yine de öyle veya böyle hepsinin üzerimde emeği var.  Hepsinin öğretmenler günü kutlu olsun.

10 Responses to “Pahalı hediye düşkünü bir öğretmenim vardı benim…”

  1. Anonymous November 24, 2010 at 1:30 pm #

    benim öğretmenimde aynıydı tahtaya soruyu yazar bilenleri bir gruba bilmeyenleri bir gruba ayırır birbirimize dayak attırırdı ne kadar hastalıklı bir durum korkumdan annemlere söyleyemezdim kafamızdan şişlik hiç eksik olmazdı sürekli dayak atardı ben sizin gibi iyiniyetli olamayacağım umarım allah belasını vermiştir şulem

  2. Anonymous November 24, 2010 at 1:30 pm #

    benim öğretmenimde aynıydı tahtaya soruyu yazar bilenleri bir gruba bilmeyenleri bir gruba ayırır birbirimize dayak attırırdı ne kadar hastalıklı bir durum korkumdan annemlere söyleyemezdim kafamızdan şişlik hiç eksik olmazdı sürekli dayak atardı ben sizin gibi iyiniyetli olamayacağım umarım allah belasını vermiştir şulem

  3. MISSRED November 24, 2010 at 1:33 pm #

    tam psikopatmış sizinki, sanırım çocuklara garezi varmış:(

  4. MISSRED November 24, 2010 at 1:33 pm #

    tam psikopatmış sizinki, sanırım çocuklara garezi varmış:(

  5. Anonymous November 25, 2010 at 7:18 am #

    nedense her ogretmenler gununde para toplanir ilkokul ogretmenime altin taki vb. gibi seyler alinirdi. bir de uzerine cicekler vb. hediyler. nedense bana cok tokat atmisligi vardir, hala kendisini nefretle aniyorum.

  6. Anonymous November 25, 2010 at 7:18 am #

    nedense her ogretmenler gununde para toplanir ilkokul ogretmenime altin taki vb. gibi seyler alinirdi. bir de uzerine cicekler vb. hediyler. nedense bana cok tokat atmisligi vardir, hala kendisini nefretle aniyorum.

  7. Peri November 25, 2010 at 9:37 am #

    ne kadar acı. oysa ilkokul öğretmeni çok önemli bir figür küçücük çocuğun hayatında, sadece öğretim değil eğitim de yapan kişilerin sürekli kontrol edilmesi gerek psikolojik olarak sağlıklı mı diye ama nerdee bizde anca müfettiş gelsin deftere baksın o kadar 😦

  8. Ayda'nın annesi November 25, 2010 at 9:37 am #

    ne kadar acı. oysa ilkokul öğretmeni çok önemli bir figür küçücük çocuğun hayatında, sadece öğretim değil eğitim de yapan kişilerin sürekli kontrol edilmesi gerek psikolojik olarak sağlıklı mı diye ama nerdee bizde anca müfettiş gelsin deftere baksın o kadar 😦

  9. Anonymous June 7, 2011 at 2:42 pm #

    bizde de çok süper bir hoca vardı o da acayip uzun tırnaklara sahipti. yalnız kulağımızı delmek için uzatırdı o tırnakları.yaramaz ve tembel öğrencilerin kulağına adeta küpe deliği yapmıştır:) ama hakkını verelim süper ders anlatırdı ve iyi bir hocaydı.

  10. Anonymous June 7, 2011 at 2:42 pm #

    bizde de çok süper bir hoca vardı o da acayip uzun tırnaklara sahipti. yalnız kulağımızı delmek için uzatırdı o tırnakları.yaramaz ve tembel öğrencilerin kulağına adeta küpe deliği yapmıştır:) ama hakkını verelim süper ders anlatırdı ve iyi bir hocaydı.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

