Adamın ağzında Begüm’ün elinin işi ne????

7 Dec

Geçen cumartesi ailenin erkeklerini evde bırakıp kız kıza alışverişe çıktık Begüm,ben, annem, teyzem ve kuzenim.  Begüm sokakta çok ilgi gören bir bebek çünkü insanlara gülüyor, sevgi gördüğü anda güzel tepkiler veriyor.  İnsanlar  birbirine “bak ne tatlı” diye Begüm’ü gösterince ben de hafif tebessümle karşılık veriyorum. Oldum olası bebeği sevilince somurtan anneleri anlamamışımdır zaten ta ki cumartesi gününe kadar.

Alışverişimiz bittikten sonra bir restorana girdik. Normalde arabasından çıkartmıyoruz ama biraz huysuzlanmıştı ve etrafı biraz daha iyi görsün diye Begüm’ü yemek sandalyesine oturttuk. Biz ne yiyeceğimize karar veremezken garson Begüm’ün hizasına kadar eğilerek Begüm’le konuşmaya başladı. Yüzünü o kadar yaklaştırınca Begüm de adamın yüzüne uzattı elini, uzatmasıyla adam ağzını açtı ve Begüm’ün parmağını ısırdı hafifçe. Ben şok oldum, hiçbir şey diyemedim.  Bu ne cürret ya, bu nasıl bir yüzsüzlük, benim kızımın elinin senin ağzının içinde işi ne?? Ama suç ben de hatta bizde. Adama hiçbir şey diyemedik. Sadece hemen elini sildim Begüm’ün, garson da gördü tabi umarım bundan bir ders çıkartmıştır çünkü bu bana çok büyük bir ders oldu. Begüm’ü her şeyden sakınmayacağız dediysek bu kadar da değil. Akşam Umut’a anlattım o da bana kızdı ki HAKLI!!

Siz böyle bir durumla karşılaştınız mı hiç?

.

9 Responses to “Adamın ağzında Begüm’ün elinin işi ne????”

  1. Erkİpek December 7, 2010 at 9:18 am #

    kesinlikle katılıyorum. hatta sokakta bebeklerinin ellerinin tutulmasını öpülmesini de onaylamıyorum. bu aylarda bebekler herşeyi ve özellikle ellerini ağızlarına götürüyorlar. ama insanlar hiç düşünmeden otobüse bindikleri paraya elledikleri hatta belki burunlarına soktukları elleriyle bebeklerin ellerini tutup seviyorlar. sinir oluyorum.

  2. MISSRED December 7, 2010 at 9:26 am #

    aklıma geldikçe sinirleniyorum:(Bizim akrabalarımız öpmeye kıyamıyor elin adamının yaptığı işe bak!!

  3. raside December 7, 2010 at 10:14 am #

    benim oğlumda çok cana yakın dışarıda herkese gülüyor bende insanlara çok tepki vermiyorum ama elleriyle yüzünü sevmeye kalkınca sinirleniyorum ama bişey diyemiyorum tabii ben dışarda heryeri elliyoruz diye özellikle yüzüne ellerine dokunmamaya çalışıyorum başka insanlar çok sorumsuzca davranıyorlar çok iyi anlıyorum sizi

  4. MISSRED December 7, 2010 at 10:44 am #

    Raside; ben bundan sonra kesinlikle tavrımı ortaya koyacağım, onlar da bu kadar sorumsuz olmasınlar, ben utanacağıma onlar utansın:)

  5. KırmıZı WosWos December 8, 2010 at 8:14 am #

    sevdiklerini zannedip düşünmeden yapılmış bencil bir hareket ve bunlardan çok var dikkat ettim özellikle restoranlarda ve mağazalarda çok yapılan bir şey… elbette kötü niyetli değildir ama çocuklara zarar verebileceğini düşünmeleri gerekir sende tavrını koy bizde yaşadık benzer şeyler sonra da kendime kızıp dururdum niye bir şey demedim diye…

  6. MISSRED December 8, 2010 at 10:30 am #

    Benim tavrım artık kesin, arkadaşlarım bile öpmeye çekinirken bunların yaptığı yanlış kötü niyetli olmasa bile.

  7. Peri December 8, 2010 at 7:24 pm #

    ellerini ve yüzünü sevmeye kalkanlara genelde engel olmaya çalışıyorum genelde diyorum çünkü her zaman, zamanında müdahale olmuyor ve engel olamadan o kişi gidiyor mesela. "eline, yüzüne ellemezseniz sevinirim grip salgını olduğu için" diyorum insanlar da bozularak gidiyor, bozulursa bozulsunlar. Ama bugün öyle sinir oldum ki, bebeği olan bir başka anne geldi burnunu kızımın burnuna dayayarak sevmeye oynamaya çalıştı, hiçbişey diyemedim, ya kadın senin de bebeğin var nasıl yaparsın ya , o kadar sinir oldum ki. bir daha onunla buluşursam da bir daha yaparsa kızacam ama. hadi bebeği olmayanlar bilmiyor sen de mi bilmiyorsun of ya off

  8. MISSRED December 9, 2010 at 10:49 am #

    Anne olanların daha duyarlı olması lazım ben anlamıyorum ya bizim akrabalarımız arkadaşlarımız öpmeye kıyamıyor milletteki bu rahatlık pes diyorum.

  9. MODAveSOSYETE ; December 9, 2010 at 11:41 am #

    bende çok yaşadım bunu o kadar iyi anlıyorumki seni. bir keresinde tatile gittiğimizde ayça mama sandalyesinde oturuyor bizde büfeden yemek alıyoruz. masaya döndüğümde birde ne göreyim garsonun biri aynen sende olduğu gibi ayçanın suratına inmiş parmaklarıyla dudaklarını seviyor. ay anlatamam kanın beynime çıkış hızını. ben açıkça dile getirdim. lütfen bebeğe fazla yaklaşmayalım diye otoriter bir sesle uyardım. adam bide pişkin pişkin ya abla merak etme bu cimcimelere kolay kolay bişi olmaz bendede 2 tane var demezmi. bende sen o zaman git o seninkileri sev benimkini bırak dedim. otel olduğu için birşey söyliyeceği varsada yutmak zorunda kaldı. bende o olaydan sonra biri yaklaşmakmı istiyor hemen kendimi birşekilde siper ediyorum. hala anlamıyorsada sıkılmadan dile getiriyorum🙂 çocuğum için her kalıba girerim sakıncası yok🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

