Saç bantı sorunsalı

9 Dec

Begüm’e güzel saç bantları arıyorum ama bulamıyorum. Bizim ülkemizde yaşayan çocuklar bir çok konuda olduğu gibi stil konusunda da şanssızlar. Türk markaları oldukça başarısız ayrıca kaliteli kumaştan ürün yapmıyorlar. Bir de bu çok önemli bir konu ki tekstil aksesuar işi yaptığım için biliyorum, body çıtçıtları free-nickel değil yani kanserojen madde içeriyor. Boya konusunda da hiç güvenmiyorum çünkü bir kontrol mekanizması yok, yasak değil yani. O kadar bağırıyorlar Çin’den ithal edilen oyuncaklar kanserojen madde içeriyor diye o maddeyi uzaklarda aramaya gerek yok burda yapılan kıyafetler de içeriyor.

Neyse konumuz stildi. Türk markaları neden stilden yoksun ben anlamıyorum. Bebekler için seçtikleri o kötü renk skalası da benim sinirimi bozuyor. O koyu yeşil, turuncu ve pembe renkleri Begüm’e giydirmem imkansız. Yurt dışı sitelere baktıkça ağzımın suyu akıyor, o çizgili elbiseler, puantiyeli bluzlar, çoraplar, leg warmerlar, tütüler biz de niye yok?? Ya işte en basiti düzgün bir saç bantı bile bulamadım kızıma aylardır. Bir EuroModa’dan almıştık bir kaç tane onlardan da sıkıntı geldi artık.

Saç tokalarından da tırsıyorum, çıkarıp yutar falan diye çünkü her şeyi direk ağzına sokuyor. Sonuçta kendim yapmaya karar verdim Begüm’ün saç bantlarını ama bir Eminönü yapmak lazım. Ondan önce evdeki ürünlerle bir deneme yaptık dün. Sonuç: Begüm çok garipsedi ona göre devasa çiçekli bu saç bantını ve çıkarıp attı, bu fotoğrafı zar zor çekebildim:))))

8 Responses to “Saç bantı sorunsalı”

  1. MODAveSOSYETE ; December 9, 2010 at 11:34 am #

    joker mağazalarında çok kaliteli saç bantları satılıyor. ben nerdeyse tüm renklerden aldım. şimdi adını unuttum ama epey tanınan bir marka çocuklarda 🙂 her jokerde varmı bilmiyorum ama kızıltoprakda yığınla var. o kadarda talep varki geldiğinin haftası bitebiliyor. çeşit anlamındada epey zengin. hadi koş vakit kaybetme 🙂

  2. KırmıZı WosWos December 9, 2010 at 12:51 pm #

    canım benim yaa ben hemen bulurum ona en güzellerini :))

  3. ÇokBilmiş December 9, 2010 at 5:43 pm #

    Tam da "Benim kız kafasına hiçbir şey taktırmıyor, Begüm'ü nasıl razı ediyorsun?" diye soracaktım 🙂

  4. MISSRED December 10, 2010 at 9:12 am #

    ÇOK BİLMİŞ;Yok canım ya bizimki de sıkıntılı, hemen çıkarıp atıveriyor. Ben öyle süslü biri değilimdir ama heves ettim işte Begüm'e bantlar, tokalar çok yakışıyor bir de kız olduğu belli oluyor ama tabi annesi gibi işte ben de sevmem taçmış, tokaymış ağırlık yapıyor kafama:))KIRMIZI WOSWOS; Zeynep teyzesi iyi ki varsın yoksa kızımı her yerde erkek sanıyorlar:)MODA VE SOSYETE; Ben de haftasonu bir bakayım buralardaki Jokerlere. Olmazsa anadolu yakası demem, uzak demem gelirim valla yeter ki kızımın saç bantları olsun güzel:)))

  5. tubi December 10, 2010 at 3:49 pm #

    çok yakışmış 😀 bende çok sevmem ama fotograf için süper olmuş.

  6. Peri December 10, 2010 at 8:14 pm #

    Allahım ne kadar benziyor Ayda ya , acaba fotoğraftan mı öyle geliyor, yoksa gerçekten bu kadar benziyorlar mı :))ben getireceğim saç bantları inşallah sana da 10 tane hediye edeceğim getirir getirmez :))

  7. MISSRED December 13, 2010 at 8:16 am #

    tubi; ben kız bebeklere yakıştırıyorum ama bu kadarını herhalde özel bir davete falan gidersek kullanırım dışarıda herkesin bakışlarını üstümüze çekmek istemem. Bir de zaten Begüm sevmiyor, sıkıntılı benim kızım:)Peri; ben sana diyorum bu cimcimeler çok benziyor. Canım valla mutlaka getir saç bantlarından çok açık var bu konuda. Kız anneleri bayram eder:))

  8. Peri December 22, 2010 at 10:06 am #

    Aslıcığım sobelendin yine :)http://deydanindukkani.blogspot.com/2010/12/emzirme-reformu-sobesi.htmldesteğini bekliyoruz, teşekkürler :))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

