8 AYIN BİLANÇOSU

27 Dec

8 AYLIK BEGÜM;

-Sürünüyor, bugün itibariyle emeklemeye de başladı.
-Tutunarak ayakta duruyor, bir yere tutunarak ayağa kalkmaya başladı yeni yeni. Ufak ufak adımlar atıyor.
– “bay bay” diyince elini sallıyor.
– “gel gel” diyince ellerini açıp kapatırken “del” diyor:)
– Biz dil çıkarınca o da çıkarıyor.
– Sürekli bir arayış içinde, yeni bir obje koymayın önüne, hemen saldırıyor.
– Hala uyumuyor:( En az 3 defa emziriyorum gece.
– Bitirdiği tek yemek ekmek doğranmış sebze çorbası. Tarhanayı sevdiremedik.Sabah verilen tahıllı karışımı  da sevmiyor.
– Ben şimdiye kadar çoktan meme emmeyi bırakır derken gün geçtikçe daha da meme bağımlısı oluyor. Haydi hayırlısı!!!
– Kendi kendine daha fazla vakit geçirip, oynar oldu. Odadan çıkarsam bir süre sıkılmadan oynuyor.
– Saç yolmaya tam gaz devam.
– Müzik dinlemeyi seviyor. Ağlarken müzik açınca susuyor.(her zaman değil tabi)
– Hareketli müziklerde kollarını oynatıp, vücudunu ileri geri hareket ettiriyor.
– “HAYIR” dendiğinde anlıyor sanki.

8 AYLIK ANNE ASLI İSE;
– Hala kilolarını veremedi.
– Uykusuzluk canına tak etti.
– Tatile ihtiyacı var.
– Hiçbir şey için zamanı yok.
AMA YİNE DE ÇOK ÇOK MUTLU:))))

12 Responses to “8 AYIN BİLANÇOSU”

  1. İlk December 27, 2010 at 4:05 pm #

    Cok guzel yazmissin 🙂 Yavrularin arasinda sadece bir gun olunca merakla takip ediyorum yazilarini. Emmek ve yemek konusunda ayni seyleri yasiyoruz. Bizim yavru henuz adamakilli yemek yemeye baslamadi. Varsa yoksa meme. 1 yasina kadar emzirmek besin ihtiyacini karsilamasi acisindan yeterli imis (D vitamini takviyesi yapmaliymis ama). Doktor bana sutumun bebegin yiyebilecegi miktarda herhangi bir yemekten daha cok kalorili/besleyici olacagini soylemisti. Bu yuzden yemiyor diye pek dert etmiyorum. Sac yolmak ve dansin yaninda kilolarini verememis, uykusuz, zamansiz ve mutlu anne durumu da ayni.Kolayliklar, Begum'e opucukler 🙂

  2. İlk December 27, 2010 at 4:05 pm #

    Cok guzel yazmissin 🙂 Yavrularin arasinda sadece bir gun olunca merakla takip ediyorum yazilarini. Emmek ve yemek konusunda ayni seyleri yasiyoruz. Bizim yavru henuz adamakilli yemek yemeye baslamadi. Varsa yoksa meme. 1 yasina kadar emzirmek besin ihtiyacini karsilamasi acisindan yeterli imis (D vitamini takviyesi yapmaliymis ama). Doktor bana sutumun bebegin yiyebilecegi miktarda herhangi bir yemekten daha cok kalorili/besleyici olacagini soylemisti. Bu yuzden yemiyor diye pek dert etmiyorum. Sac yolmak ve dansin yaninda kilolarini verememis, uykusuz, zamansiz ve mutlu anne durumu da ayni.Kolayliklar, Begum'e opucukler 🙂

  3. KırmıZı WosWos December 27, 2010 at 4:08 pm #

    Bence Begüm çok hareketli bıcır bıcır bir kız olacak :))Aslıcım sana bol bol sabır diliyorum merak etme hepsi geçiyor kiloları da veriyorsun öptüm ikinizide

  4. KırmıZı WosWos December 27, 2010 at 4:08 pm #

    Bence Begüm çok hareketli bıcır bıcır bir kız olacak :))Aslıcım sana bol bol sabır diliyorum merak etme hepsi geçiyor kiloları da veriyorsun öptüm ikinizide

  5. MISSRED December 28, 2010 at 8:37 am #

    İlk; 1 yaşına kadar emzirme besin ihtiyacını karşılamak açısından yeterli mi bilmiyorum belki her annenin sütü için geçerli değildir bu ama şunu biliyorum ki Begüm ek gıdalara geçtikten sonra kilo almaya başladı.Bir de ben çalıştığım için ona kilolarca süt sağmam imkansız olduğundan bir an önce başlasın dedik ek gıdaya çünkü sadece anne sütüyle doymuyordu özellikle 5-7 ay arası iştahı çok açıktı. Hafta sonu ise emzirme ağırlıklı gidiyoruz hem dışarıda olduğumuzdan hem de Begüm benden yemek yemediği için ya da ben yediremediğim için:)))Şu an hafiften başladım ama 2011 itibariyle tam gaz diyete başlıyorum ben kış bir şekil geçiyor da yazın da bu kilolarla geçmez valla.Kırmızı Woswos; evet her halinden belli hareketli olacağı, yalnız kiloları annem verecek herhalde ben değil:)))

  6. MISSRED December 28, 2010 at 8:37 am #

    İlk; 1 yaşına kadar emzirme besin ihtiyacını karşılamak açısından yeterli mi bilmiyorum belki her annenin sütü için geçerli değildir bu ama şunu biliyorum ki Begüm ek gıdalara geçtikten sonra kilo almaya başladı.Bir de ben çalıştığım için ona kilolarca süt sağmam imkansız olduğundan bir an önce başlasın dedik ek gıdaya çünkü sadece anne sütüyle doymuyordu özellikle 5-7 ay arası iştahı çok açıktı. Hafta sonu ise emzirme ağırlıklı gidiyoruz hem dışarıda olduğumuzdan hem de Begüm benden yemek yemediği için ya da ben yediremediğim için:)))Şu an hafiften başladım ama 2011 itibariyle tam gaz diyete başlıyorum ben kış bir şekil geçiyor da yazın da bu kilolarla geçmez valla.Kırmızı Woswos; evet her halinden belli hareketli olacağı, yalnız kiloları annem verecek herhalde ben değil:)))

  7. deyda December 29, 2010 at 8:24 pm #

    Bence de hareketli olacak. Aslinda kendin bakabilsen kilolar da gidecek hemencecik. Ama dert etme, o kilolar guzel bir amac icin alindi ne de olsa :)-Defne' nin annesi-

  8. deYda December 29, 2010 at 8:24 pm #

    Bence de hareketli olacak. Aslinda kendin bakabilsen kilolar da gidecek hemencecik. Ama dert etme, o kilolar guzel bir amac icin alindi ne de olsa :)-Defne' nin annesi-

  9. ÇokBilmiş December 29, 2010 at 10:40 pm #

    Begüm harika bir bebek, sen de çok şanslı bir annesin :)Yazının kendinle ilgili kısmı için:- Ben 9. aydan sonra regl oldum ve kilo vermeye başladım.- Uykusuzluk bir süre sonra alışkanlığa dönüşüyor. Ben ki 10 saat uyuyamazsam "Uykumu alamadım" derdim. Şimdi kızım uyuyor, ben "Çok uyudum" deyip uyanıveriyorum 6 saatlik uykumdan :)- Tatile ihtiyacın varsa ne yap et, çık tatiline. Bebekle tatil yapmak inanılmaz büyük bir zevk ve bebekte inanılmaz değişiklikler yapıyor.- Hiçbir şey için zamanımız yok ve asla da olmayacak. Çünkü yaşıyoruz ve üretiyoruz. Sağlıklıyız ve mutluyuz 🙂

  10. ÇokBilmiş December 29, 2010 at 10:40 pm #

    Begüm harika bir bebek, sen de çok şanslı bir annesin :)Yazının kendinle ilgili kısmı için:- Ben 9. aydan sonra regl oldum ve kilo vermeye başladım.- Uykusuzluk bir süre sonra alışkanlığa dönüşüyor. Ben ki 10 saat uyuyamazsam "Uykumu alamadım" derdim. Şimdi kızım uyuyor, ben "Çok uyudum" deyip uyanıveriyorum 6 saatlik uykumdan :)- Tatile ihtiyacın varsa ne yap et, çık tatiline. Bebekle tatil yapmak inanılmaz büyük bir zevk ve bebekte inanılmaz değişiklikler yapıyor.- Hiçbir şey için zamanımız yok ve asla da olmayacak. Çünkü yaşıyoruz ve üretiyoruz. Sağlıklıyız ve mutluyuz 🙂

  11. MISSRED December 30, 2010 at 1:12 pm #

    Defne'nin annesi; kendim bakamadığım gibi iş yerinde de bütün bir gün bilgisayar başındayım. İlk başta "evet güzel bir amaç" içindi ama belli bir yerden sonra benim iradesizliğime dönüştü:)Çok bilmiş; ben de hala regl olmadım umarım regl olmak bir şeyleri değiştirir. Aynen ben de 10 saat uyumazsam gündüz "akşam olsa da yatsam" diye gezerdim:))ama haklısın insan vücudu alışıyor bir şekil. Tatil yazdan önce imkansız ama yazın güzel bir tatil yapıcaz kısmetse.

  12. MISSRED December 30, 2010 at 1:12 pm #

    Defne'nin annesi; kendim bakamadığım gibi iş yerinde de bütün bir gün bilgisayar başındayım. İlk başta "evet güzel bir amaç" içindi ama belli bir yerden sonra benim iradesizliğime dönüştü:)Çok bilmiş; ben de hala regl olmadım umarım regl olmak bir şeyleri değiştirir. Aynen ben de 10 saat uyumazsam gündüz "akşam olsa da yatsam" diye gezerdim:))ama haklısın insan vücudu alışıyor bir şekil. Tatil yazdan önce imkansız ama yazın güzel bir tatil yapıcaz kısmetse.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

