YENİ YIL YAZISI

31 Dec

Bu gece yeni bir yıla giriyoruz, bir şeyler yazmak lazım tabi. Yeni yıl kavramı benim için pek bir şey ifade etmemiştir kendimi bildim bileli.  Bu konuda da kendime kızmışımdır çoğu zaman. Bir vesiledir çünkü insanlar için yeni yılın gelişi. Kimisi sigarayı bırakır, kimisi diyete başlar, kimi hayatında büyük değişiklikler yapmaya karar verir kimi ise yeni yılın güzellikler getireceğini umut eder. İlk defa ben de geçen sene 2010 yılına büyük umutlarla girdim çünkü o zaman karnımda kızım vardı ve biliyordum ki 2010 yılı çok farklı geçicekti. Yoktan bir hayat var etmek başka şeye benzemezdi. Öyle de oldu. 2010 yılı bir daha böylesine yoğun yaşanmayacak ilkleri yaşattı bana. Ve ışık hızıyla geçti, bu kadar hengamede nasıl geçtiğini anlamadım bile.

2011 bu kadar hızlı geçer mi bilmiyorum ama  29,5tan 30 olduğum şu günlerde istiyorum ki 2011 keyfini çıkardığım, dolu dolu yaşadığım, nasıl da geçti oysa yapacak ne de çok şey vardı demediğim bir yıl olsun. İşin özü 2011’den beklentilerim çok fazla hem kendim hem de ailem adına. İşte bu da benim 2011 istek listem;

  • Yeni yılda kendime baklava,börek, fast food vs yiyerek zayıflatacak bir diyetisyen diliyorum öncelikle:)))) Şaka bir yana yeni yıldaki en büyük hedefim kilo vermek. Zira ben bu konuda çok takıntılı bir insanım ve kendime gelebilmem için eski kiloma dönmem şart.
  • Yeni yılda nihayet yeni evimize taşınacağız ve bir türlü benimseyemediğim şu anki evden ve bütün gereksiz birikmiş eşyalardan kurtulacağım için şimdiden hafiflemiş hissediyorum kendimi. Yeni yılda “venge” renginden uzak bembeyaz bir ev diliyorum. 
  • Yeni yılda kendime kesintisiz uykular diliyorum. Her gün değil haftada 3-4 defa bile yeter. Begüm’ün kendi kendine uyuyabilmesi ve gece 1000 defa uyanmaması da isteklerim arasında.
  • Yeni yılda biri yurt dışı olmak üzere en az 2 tatil diliyorum, dinlendiğimi hissetmek ve etrafta ruh gibi gezmemek istiyorum:)
  • Yeni yılda kendime ve arkadaşlarıma daha fazla vakit ayırmak istiyorum. 
  • Yeni yılda içimdeki araba kullanma korkusunu yenip artık kendimi yollara vurmak istiyorum.
Bakalım bu mütevazi listenin ne kadarı gerçekleşecek yeni yılda, seneye bir muhasebesini yaparım artık
Yeni yılda herkesin en mütevaziden en olmaz gibi görünenine bütün dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle.

13 Responses to “YENİ YIL YAZISI”

  1. Kitap Kurduyum Ben December 31, 2010 at 5:38 pm #

    Umarım dileklerinin hepsi gerçek olur!Mutlu yıllar!

  2. Kirpikteki Gözyaşı January 1, 2011 at 5:04 pm #

    Umarım hepsi tek tek gerçekleşir canım:)) Özellikle de bembeyaz ev:)) Sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun inşallah! Öptüm kocaman sizi:))

  3. Peri January 2, 2011 at 8:56 pm #

    aaaa aynı kıyafetten biz de giydik, tam ikiz olmuşlar bunlar ama yaa çok şeker🙂 nice mutlu yıllar, tüm dileklerin gerçek olsun inşallah :)) (ben de kiloya takığım aynı durumdayız 8-9kilo vermem lazım offff)

  4. MISSRED January 3, 2011 at 10:35 am #

    K.K.B; hepimizin bütün dilekleri gerçek olsun, mutlu yıllar.K.G.; Umarım gerçekleşir ama bembeyaz ev Begüm'le ve esas bebek eşimle nasıl olur, kafayı yermiyim diye düşünmüyor değilim:)) Sana da mutlu yıllar canım.Peri; H&M'den son anda son kalan kostümü aldık:)) Senin de tüm dileklerin gerçek olsun Pericim benim en az 15 vermem lazım:((

  5. deyda January 3, 2011 at 1:16 pm #

    Missred ve Peri : butun kilolar gider hic merak etmeyin. bebislerininz daha kucuk!onun disindaki butun dileklerin de gerceklessin tabi. Mutlu mutlu mutlu olmak lazim bu yil!

  6. KırmıZı WosWos January 3, 2011 at 1:25 pm #

    bütün dileklerin gerçek olsun canım…bu küçük noel bebeği kocaman öpüyorum :)))

  7. MISSRED January 4, 2011 at 8:33 am #

    Deyda; aman gitsin üstümüze yapışmasın da :)))Hepimizin bütün dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun bu yıl.K.W.: Hepimizin dilekleri gerçek olsun canım, ben de bilim adamını öpüyorum:)

  8. Tanya's January 4, 2011 at 12:36 pm #

    Beggüüüüm…enfes noel baba:))))bende eski kiloam dönmek konusunda takıntılıyım.

  9. Modafobik January 4, 2011 at 7:40 pm #

    Nice güzel ve sağlıklı yıllara sevdiklerinizle!🙂

  10. MISSRED January 5, 2011 at 9:38 am #

    Tanya; senin eski kilona dönmenle benim ki arasında epey bir fark var yalnız:)) öyle 3-5 değil benim ki, 15 kilo vermem lazım:(((((((((YENİ YILIN KUTLU, MUTLU, HUZURLU VE AŞŞŞK DOLU GEÇSİN TANYACIM.Modafobik; çok teşekkürler, benden de size aynı dileklerle huzurlu, mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle.

  11. reyhandan January 5, 2011 at 8:26 pm #

    Bloğunuzu ilk ziyaretim rabbim bebeğinizle birlikte nice huzurlu sağlıklı mutlu yıllar versin inş. hayırlı evlat olmayı nasip etsin mevlam banada beklerim SELAMETLE…

  12. keyf_i sibel January 9, 2011 at 7:16 am #

    takıntılarıma hiç girmeyeceğim.bayağı uzun sürer.resimdeki noel baba eskişehire kdar gelirmi,valla hediye istemiyorum.bi gelsin öpüp koklayayım yeter.

  13. MISSRED January 10, 2011 at 2:07 pm #

    Reyhandan; iyi dilekleriniz için çok teşekkürler:)Keyf-i Sibel; Hehehe:) hem kendisi sıkıştırılmayı da çok seviyor, gelip sıkıştırıp, öpüp, mıncıklayabilirsiniz:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

