Begüm büyüyor, zaman geçiyor

8 Feb

Blog yazmakla yazmamayı sorguluyorum ne zamandır, yazmaya vakit bulamıyorum ama sorgulamaya vakit bulabiliyorum çünkü. Bir iş ya tam yapılmalıdır ya da  hiç yapılmamalıdır bence. Mesela blog yazıyorsan düzenli olarak yazmalı ve bloggerları takip etmelisin hatta ortak paydada buluştuklarınla görüşmelisin. Benimse neredeyse hiçbirini yapmaya vaktim yokken ne diye “bugün de yazamadım, konular birikti, hangi birini yazsam” diye serzenişte bulunuyorum ki???
İlk zamanlar yazmadığım zamanlarda suçluluk bile duyardım ki o geçti çoktan. Düzenli yazamamaktan bloggerları da düzenli takip edememe safhasına geçmemle olay koptu.

İşte böyle ah vah ede ede Begüm de 9,5 aylık oldu. Emzirme tam gaz devam ve artık her şeyi yiyor bizimki. Geçen gün keçi sütünden yoğurt ve keçi peynirini de tekrar denedik, ne mutlu ki alerjik bir reaksiyon olmadı kuzu da.  Soya sütü hiç içime sinmiyordu artık keçi sütüne geçiş yaptık, mutluyum, huzurluyum:)

Artık sıralıyor bizimki ve emekleyerek bütün evi dolaşıyor.
Hala diş yok.
Eliyle öpücük vermeyi de öğrendi sonunda tabi ağzını tutturabilirse:)
Bu arada kedi-köpek ve bebek resimlerine cici dediğimizde eliyle cici yapıyor çok tatlı:))
Tam bir “RIHANNA” fanatiği, şarkısı başlayınca kendinden geçiyor.
Geç yatıyor ama artık gece bir veya iki defa kalkıyor, yine de uyku düzenimiz yok:(
Oyuncaklarla hiç ilgilenmiyor. O yüzden oyuncak almak da istemiyorum. Doktorumuz iç içe geçen kaplar- halkalar alın dedi zaten bir kaç ay önce almıştık ama oynamıyor.

Diğer postta 9-10 aylık bebeğin zeka gelişimi için doktorun bize verdiği oyunlardan bahsedeceğim. Ve umarım bol bol resimle tekrar huzurlarınızda olmak üzere:)))

6 Responses to “Begüm büyüyor, zaman geçiyor”

  1. Peri February 8, 2011 at 10:29 pm #

    resim de isterizzz :)) maşallah Begüm'e.

  2. Peri February 8, 2011 at 10:29 pm #

    resim de isterizzz :)) maşallah Begüm'e.

  3. ÇokBilmiş February 9, 2011 at 2:08 pm #

    Benim kız halkalarla hala oynamıyor (17 aylık) 🙂 Halbuki 10 aylıkken halkaları sırası ile dizen bebeler varmış. Biz plastik halkalar almıştık (FisherPrice). Sonra IKEA'dan tahta halkalar aldık. Şu anda o halkalarla dakikalarca vakit geçiriyor. Gene boy sırasında değilller ama olsun :)EKlemeden geçemeyeceğim: ANne olarak en çok sıkıldığım, bebeği oylayacak hiçbir şey bulamadığım, bebeğin oyuncaklarla da çıngıraklarla da mutfak eletleriyle de ilgilenmediği dönem 9 ve 10. aylardı. Neyse ki çabuk geçiyor 🙂

  4. ÇokBilmiş February 9, 2011 at 2:08 pm #

    Benim kız halkalarla hala oynamıyor (17 aylık) 🙂 Halbuki 10 aylıkken halkaları sırası ile dizen bebeler varmış. Biz plastik halkalar almıştık (FisherPrice). Sonra IKEA'dan tahta halkalar aldık. Şu anda o halkalarla dakikalarca vakit geçiriyor. Gene boy sırasında değilller ama olsun :)EKlemeden geçemeyeceğim: ANne olarak en çok sıkıldığım, bebeği oylayacak hiçbir şey bulamadığım, bebeğin oyuncaklarla da çıngıraklarla da mutfak eletleriyle de ilgilenmediği dönem 9 ve 10. aylardı. Neyse ki çabuk geçiyor 🙂

  5. MISSRED February 25, 2011 at 1:18 pm #

    Peri; olacak o da olacak inşallah:))Çok bilmiş; bu benim içime su serpti gerçekten ben de çok sıkıldım bu durumdan, bir yandan vicdan azabı duyuyorum bir yandan bebeğin gelişimine katkı sağlamadığımı hissediyorum ama bu durumlarda hemen annem devreye giriyor. Sizin zamanınızda bunlar yoktu diye başlıyor ve rahatlatıyor.

  6. MISSRED February 25, 2011 at 1:18 pm #

    Peri; olacak o da olacak inşallah:))Çok bilmiş; bu benim içime su serpti gerçekten ben de çok sıkıldım bu durumdan, bir yandan vicdan azabı duyuyorum bir yandan bebeğin gelişimine katkı sağlamadığımı hissediyorum ama bu durumlarda hemen annem devreye giriyor. Sizin zamanınızda bunlar yoktu diye başlıyor ve rahatlatıyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

