Başlık atmak gelmedi içimden

7 Apr

Yazmak hiç içimden gelmiyor. Hatta blog okumak bile zor geliyor. Begüm’ün doğum günü yaklaşıyor. Organizasyon yapmaya üşeniyorum. Son günler gelecek, yapmadıklarım için pişman olacağım ama iş işten geçecek. Zaten çok büyük bir doğum günü düşünmüyorum, dışarıda yapacaktık vazgeçtim ondan da. 

Begüm için ben “meme” yim. anne demek yok “memme” diyor bana. İşten dönünce “memme, memme, memme” diye üstüme atlıyor, üstümü başımı çekiştiriyor memeye ulaşmak için. Bu halini çok seviyorum da gece için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Gece resmen uykuda emziriyorum. Ne zaman çocuğu yatağından alıyorum, ne zaman emzirip geri koyuyorum hatırlamıyorum. O kadar yorgunum ki tek isteğim uyumak, yatmak, dinlenmek ve türevleri:) Geçen gece annemde kalmıştım. Gece Begüm’e ” Yeter artık, derdin ne” diye bağırmışım, hiç haberim yok. Sabah çok erken kalkmıyor allahtan. En erken 7:30 en geç 09:00 kalkış saatlerimiz ama gece de geç yatıyor. Mesela dün akşam 23:40’ta uyudu. 
Begüm bu hafta yürümeye başladı. 1 adım 2 adım derken epey bir gezmeye başladı ortalığı ama çok hızlı yürüdüğünden düşüyor hemen sonra kalkıp tekrar devam.
Hala diş yok Begüm’de ama üstten bir tane çıktı, çıkacak. Terslik ya bizim ilk dişler üstten başlayacak. 
Bu arada Begüm çok huysuz bir şey oldu bu aralar. İstediği olmadığı anda basıyor çığlığı ve ağlamayı.
Ben bu aralar iyi değilim ya, içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor…

8 Responses to “Başlık atmak gelmedi içimden”

  1. Çiğdemmm April 7, 2011 at 12:26 pm #

    Ben de niye hiç yazı gelmiyor, nerelerde bu kız diyordum. Meğer keyfin kaçıkmış😦 Neyse bahar geliyoo, yeni evine taşınacaksın .. iyi şeyler düşün, iyi olsun :))Ben de d.günü yapmayacağım. Çünkü hatırlamıyor olacak. 1 yaş pastası yaptıracağım 10 kişilik anne,baba,b.anne,a.anne,dede ve YANKI :)) hepsi bu.. foto olsun yeter bence🙂 Bir de 1 yaş fotosu için stüdyo fotosu istiyorum, kostümlü o kadar.. Mevlüt bizim 40 kişi falandı ve evde yapıldı, ağzımın payını aldım. yooo yoo girişmem evde bir daha böyle bir işe.. Dışsarıda da araştırdım 600 tl civarında.. ee gerek yok 1 yaş için.. azcık büyüsün adam olsun, hatırlayacak gibi olsun, yaparızz o zaman :))Meme için de şöyle diyeyim; Etrafımdakiler artık 1 yaşına geliyor, aklı eriyor, ufak ufak bıraktırsan ya diyorlar.. sonra daha zor olacakmış..mış.. Ben de istediği zaman kendi bırakır şu an için zor gelmiyor diyorum.. Ki geçen hastalandı biliyorsun 3 gün hastanede yattık. Sadece meme emdi, ağzını başka hiç bir şeye açmadı. Ve ben hep emdiği için şükrettim. Çünkü hem biraz da olsa karnı doyuyordu, hem memesiz kesinlikle sakinleştiremezdim, aynı yatakta 3 gün tutamazdım vallahi :/Uzunn oldu biras kusura bakma, ama diyeceğim o ki ; her işte bir hayır vardır. Üzme kendini :)Yürümesine çooooook sevindim, yaşında karşılamış Begümüşko :)) darısı başımızaaaaayy tamam tamam kestim, öptümmmmmm

  2. Çiğdemmm April 7, 2011 at 12:26 pm #

    Ben de niye hiç yazı gelmiyor, nerelerde bu kız diyordum. Meğer keyfin kaçıkmış😦 Neyse bahar geliyoo, yeni evine taşınacaksın .. iyi şeyler düşün, iyi olsun :))Ben de d.günü yapmayacağım. Çünkü hatırlamıyor olacak. 1 yaş pastası yaptıracağım 10 kişilik anne,baba,b.anne,a.anne,dede ve YANKI :)) hepsi bu.. foto olsun yeter bence🙂 Bir de 1 yaş fotosu için stüdyo fotosu istiyorum, kostümlü o kadar.. Mevlüt bizim 40 kişi falandı ve evde yapıldı, ağzımın payını aldım. yooo yoo girişmem evde bir daha böyle bir işe.. Dışsarıda da araştırdım 600 tl civarında.. ee gerek yok 1 yaş için.. azcık büyüsün adam olsun, hatırlayacak gibi olsun, yaparızz o zaman :))Meme için de şöyle diyeyim; Etrafımdakiler artık 1 yaşına geliyor, aklı eriyor, ufak ufak bıraktırsan ya diyorlar.. sonra daha zor olacakmış..mış.. Ben de istediği zaman kendi bırakır şu an için zor gelmiyor diyorum.. Ki geçen hastalandı biliyorsun 3 gün hastanede yattık. Sadece meme emdi, ağzını başka hiç bir şeye açmadı. Ve ben hep emdiği için şükrettim. Çünkü hem biraz da olsa karnı doyuyordu, hem memesiz kesinlikle sakinleştiremezdim, aynı yatakta 3 gün tutamazdım vallahi :/Uzunn oldu biras kusura bakma, ama diyeceğim o ki ; her işte bir hayır vardır. Üzme kendini :)Yürümesine çooooook sevindim, yaşında karşılamış Begümüşko :)) darısı başımızaaaaayy tamam tamam kestim, öptümmmmmm

  3. İlk April 7, 2011 at 7:15 pm #

    Biliyorsun Begum ile Ilgar'in arasinda gun var. Sen huysuzluk, aglama, ciglik deyince yazayim dedim. Ilgar'da da basladi bu. Her seyde bir mucadele soz konusu. Kiziyor bize, istedigini yapmadigimizda bagiriyor, agliyor. Herhalde bu yas donemine ozgu bir sey bu. Kalici olmadigini umuyorum. Firsatini buldugunda dinlenmeye calis. Yazdiklarini okuyunca anladigim sey cok yorgun oldugun. Kisa surelik de olsa uzaklasip kafani dinlemek bile iyi gelecektir. Cok kolay gelsin. Begum'e opucukler🙂

  4. İlk April 7, 2011 at 7:15 pm #

    Biliyorsun Begum ile Ilgar'in arasinda gun var. Sen huysuzluk, aglama, ciglik deyince yazayim dedim. Ilgar'da da basladi bu. Her seyde bir mucadele soz konusu. Kiziyor bize, istedigini yapmadigimizda bagiriyor, agliyor. Herhalde bu yas donemine ozgu bir sey bu. Kalici olmadigini umuyorum. Firsatini buldugunda dinlenmeye calis. Yazdiklarini okuyunca anladigim sey cok yorgun oldugun. Kisa surelik de olsa uzaklasip kafani dinlemek bile iyi gelecektir. Cok kolay gelsin. Begum'e opucukler🙂

  5. Peri April 7, 2011 at 8:14 pm #

    hayır hayır sen çok iyisin, ve hatta tanımadığın insanları çoooook mutlu edecek kadar çok iyisin. Bence diş sıkıntıları bunlar, 2-3 tane birden gelmeye kalkmış olmasın, Begüm ün sıkıntısı ondan olabilir, kıyamam kuzuya. Ah bu dişler ne zormuş ya

  6. Peri April 7, 2011 at 8:14 pm #

    hayır hayır sen çok iyisin, ve hatta tanımadığın insanları çoooook mutlu edecek kadar çok iyisin. Bence diş sıkıntıları bunlar, 2-3 tane birden gelmeye kalkmış olmasın, Begüm ün sıkıntısı ondan olabilir, kıyamam kuzuya. Ah bu dişler ne zormuş ya

  7. MISSRED April 22, 2011 at 8:44 am #

    Çiğdemm; en güzeli doğum günü olayını abartmamak ben de max. 10 kişiyle kutlamayı düşünüyordum ama annemin yüzünden sayı 20 yi geçecek, ona da fazla bir şey söyleyemedim benden çok annem bakıyor Begüm'e doğruya doğru:))Yürümesi güzel tabi ama sürekli düşüyor sürekli kalbimiz ağzımızda geziyoruz, ilk zamanlar zormuş:(İlk; gerçekten çok yorgunum ve sanırım bir süre daha bu böyle gidecek:(( Çığlık ve istediklerinin olmamasına gösterdiği tepkiye gelince yer edecek diye korkuyorum o yüzden nasıl davranacağımı da şaşırıyorum bazen. Deneyimliler böyle zamanlarda inatlaşmayın ve çok fazla ilgilenmeyin diyorlar.Peri; evet dişmiş:)) ilk dişimiz geç de olsa geldi ve Peri tam şu an senin hediyen de geldi:)) Şimdi ne hissettiğini çok iyi anladım ve çok duygulandım, çok tatlısın çok teşekkür ederiz.

  8. MISSRED April 22, 2011 at 8:44 am #

    Çiğdemm; en güzeli doğum günü olayını abartmamak ben de max. 10 kişiyle kutlamayı düşünüyordum ama annemin yüzünden sayı 20 yi geçecek, ona da fazla bir şey söyleyemedim benden çok annem bakıyor Begüm'e doğruya doğru:))Yürümesi güzel tabi ama sürekli düşüyor sürekli kalbimiz ağzımızda geziyoruz, ilk zamanlar zormuş:(İlk; gerçekten çok yorgunum ve sanırım bir süre daha bu böyle gidecek:(( Çığlık ve istediklerinin olmamasına gösterdiği tepkiye gelince yer edecek diye korkuyorum o yüzden nasıl davranacağımı da şaşırıyorum bazen. Deneyimliler böyle zamanlarda inatlaşmayın ve çok fazla ilgilenmeyin diyorlar.Peri; evet dişmiş:)) ilk dişimiz geç de olsa geldi ve Peri tam şu an senin hediyen de geldi:)) Şimdi ne hissettiğini çok iyi anladım ve çok duygulandım, çok tatlısın çok teşekkür ederiz.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

