23 Nisan Doğum günümüz

26 Apr


Begüm’ün doğum gününü nasıl yapacağımla ilgili çok fazla kararsızlık yaşadım. Gönlüm kendi içimizde hatta çekirdek ailemizle 3 kişilik küçük bir parti yapmaktan yanayken birden kafamda bir şimşek çaktı:) Her ne kadar biz bu minik kuzuyu 2 kişi yapsak da gerek benim hamilelik sürecimde gerek Begüm’ün 1 yaşına gelene kadar geçirdiği süreçte destekleriyle hakkını ödeyemeyeceğim insanlar da Begüm’ün 1.yılını, benim de anneliğimin ilk senesini bitirdiğimiz bu günde yanımızda olmalıydılar. Ailemizden en yakınlarımız ve en yakın dostlarımızla güzel bir doğum günü geçirdik 23 Nisan’da.

Doğum günü süslerimizi  parti dünyasından aldık. Pastamız biraz Çokoprenses’in biraz da internetten bir kaç hello kitty’li pastanın karışımı gerçi benim kafamdaki pasta bambaşkaydı da bu işi Umut’a bıraktığımdan ve sonucuna razı olmayı baştan kabul ettiğimden bir şey diyemedim. Yemek sponsorları ise her zaman ki gibi annem ve teyzem:)))

Parti kelebeğimiz Begüm; doğum günü saatinden 1.5 saat önce uyuyup tam o saatte kalkınca huysuzluk, ağlama vs. gibi problemler yaşamadık. Ancak uyandığında evdeki insan sayısını görünce ufak çaplı bir şok yaşamadı değil:)

4 Responses to “23 Nisan Doğum günümüz”

  1. MODAveSOSYETE ; April 26, 2011 at 1:44 pm #

    gerçekten de tam bir kelebek olmuş 🙂 hem Begüm e hemde size sağlıklı yeni bir yaş dilerim

  2. MISSRED April 26, 2011 at 3:08 pm #

    Teşekkür ederiz Pelincim:)

  3. Peri May 7, 2011 at 9:10 am #

    Ne kadar güzelsiniz ana-kız maşallah :)) Tüm sevdiklerinle birlikte nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yaşlar Begümcük, iyi ki doğdun!

  4. İlk May 9, 2011 at 3:37 pm #

    Cok gec kalmisim, yorum yazmaya niyetlenmekle kalmis yazamayip unutmusum 😦 Hamilelik surecimiz hep ortak ilerledi, habersiz cok sey paylastin benle :)Dogacagi gunu heyecanla beklemistim, anneme anlatmistim Begum'u. Begum'un dogumgununun ertesi gunu benim oglumun dogacagindan habersizdim 🙂 Guzel ailenle, guzel yavrunla upuzun omurleri mutluluk icinde yasamanizi diliyorum. Nice guzel yillarin olsun Begum!

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

