Yılın anne Oscarları dağıtıldı!

6 May

Begüm 23 Nisan’da doğduğu için ben 2. anneler günümü kutlayacağım bu sene. İlk anneler günümü de hiç unutmuyorum. Eşim dergide  beğendiğim o zaman Pioki Angel marka olduğunu bilmediğimiz çantayı internetten araştırarak Bilstore’da satıldığı bilgisine ulaşmış ve biz Bilstorelar’ı tek tek arayarak çantayı tarif etmiş ancak odun çalışanlar yüzünden sağlıklı bir bilgiye ulaşamamıştık. Derken 1,5 saatlik bir trafiğe maruz kaldıktan sonra kendimizi Kanyon’da bulmuştuk. Begüm’ü hemen gider geliriz diye anneme bıraktığımdan ve Begüm 3 saatte 1 emdiğinden  zamanın akıp gidiyor olması ben de delicesine bir endişe yaratmışken trafiğin bedenlerimizde oluşturduğu gerginlik ve çantayı bulamamamızın getirdiği hayal kırıklığıyla Mango’dan normalde yüzüne bakmayacağım pazardan dahi almayacağım bir bluza onca parayı sayarak eve geri dönüşümüz ilk anneler günümüzün unutulmazıydı.

Üstünden çok sular aktı, acıkır diye 3 saat bile yalnız bırakamadığım kızım şimdi nerdeyse buzdolabını açıp kendi yemeğini kendi alacak ve bir gün gelecek bütün işlerini tek başına gören, kendi ayakları üzerinde durabilen bir insan olacak. Yine de annesi olarak ben onun her zaman yanında olacağım tıpkı annemin benim yanımda olduğu gibi. Bu yüzden bu 1 senedir belki benden daha da fazla yorulan, Begüm’e bakıp beni bakıcı aramak derdinden kurtaran, bizim her türlü ihtiyacımıza koşan anneme veriyorum ben yılın anne oscarını.
Veeee benim filmimin yardımcı anne oscarları da; anneliğinin 1. yılını yaşayan, anneliği öğrenmek ve alışmak için bir sürü yol kateden ve bunları bizimle paylaşan kendilerinden bir sürü şey öğrendiğim blog annelerine gelsin. ( Umarım birilerini unutmamışımdır)
Perihan,
Ayşe,
Laçin,
Çiğdem
Tanya,
Nihan
Kırmızı;
Eylem,
Özge,
Eymen’in annesi
Ilgar’ın annesi
Sena
Meraklının annesi
Blogcu anne

7 Responses to “Yılın anne Oscarları dağıtıldı!”

  1. Tanya's May 6, 2011 at 12:47 pm #

    Oleeeeeeeeeeeeeeey,hepimizin oscarlığız bence..hepimiz şahane anneler olduk bence ve iyi ki olduk.Kocaman öpüyorum ve çok teşekkür ediyorum.

  2. Blogcu Anne May 6, 2011 at 5:11 pm #

    Bayıldım 🙂 Çok teşekkürler 🙂

  3. Peri May 6, 2011 at 7:20 pm #

    Yine icimi sicacik yapan bu guzel anneye de yılın en ince en guzel kalpli annesi Oscar ini vermek isterim :)) Aslicigim cok teşekkürler anneler gunü gelmeden yuzumdeki kocaman gülümseme icin ( şimdi koca sordu neden telefona gülerek bakıyorsun diye, elimde degil diyerek açıkladım :))

  4. MISSRED May 10, 2011 at 9:00 am #

    Herkese :)))))))))))))))))))))))

  5. KIRMIZI May 10, 2011 at 12:15 pm #

    pazar aksami yorum birakmistim ama gonderememisim anlasilan… missred cim zaten citir annelere boyle bi jesti ancak anneligi yakin zamanda tadip, ilk anneler gununun onemini idrak edebilen birisi yapabilirdi… tatli meleginle sana da cook mutlu nice anneler gunu diliyorum… cook tesekkurler…

  6. İlk May 12, 2011 at 4:09 pm #

    Cok tesekkur ederim :)) Yavrularimizin biricik analariyiz, her daim oscarligiz 🙂 Bir yil boyunca ne cok sey yasandi, paylasildi. Nice yillara olsun!

  7. Çiğdemmm May 30, 2011 at 7:36 pm #

    uzuuunca bir süredir yoktum buralarda, anca görüyorum MUHTEŞEM hediyeni :)) Çok tatlısın Aslı :)) Tam da poh pohlanmaya iht.ım olan bir dönemde :Pp

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

