Sibeller Üremesin!

24 May

Sibel Üresin, tanıştırayım…

Kendisi yaşam koçu ve aile danışmanlığı yapıyormuş. Vay ona güvenip onun rehberliğinden medet umanın haline!! Erkeğin çok eşliliğinin yasallaşmasını isteyen ve bunu İslam dinini referans göstererek pekiştirmeye çalışan bir insan nasıl aile danışmanlığı yapar çok merak ediyorum.

Röportajını ve yazısını okuduğumda ciddiye almadım ama farkında mısınız bilmem neyi ciddiye almasak başımıza gelir oldu bu ülkede. Neyi kınasak bir de bakmışız ki alışmışız, alıştırılmışız. Ancak son dönemde olan olaylar şifre skandalları, internet yasakları vs.,seçim öncesi yapılan akıl almaz açıklamalar sindirilecek gibi değil.

“Bir erkek, kadında arkadaşlık,cinsellik, annelik ve ev kadınlığı arar. Bu özellikleri taşımıyorsanız,eşiniz tarafından aldatılmaya hazır olmalısınız. Erkek için bu haklı bir arayıştır.”

“Dayak ve aldatma bana göre boşanma sebebi değil. Türkiye’de ki kadınların yüzde 80’i dilinden dayak yiyor.Kadın kocasına itaat etmeli”

“Çok eşlilik, toplumdaki çarpık ilişkileri ve kızların evde kalma sorunlarının ortadan kalkması noktasında da ciddi rol oynayacaktır.” 

Böyle kendini bilmez açıklamalar hep yapılıyor, birileri hep kahraman olmaya çalışıyor da  şimdi bunları okuyup “kadın doğru söylemiş” diyenlerin fazla olduğu bir topluluk içinde yaşıyoruz ya ben en çok da ona üzülüyorum.

.

7 Responses to “Sibeller Üremesin!”

  1. KOVA KADINIYIM BEN May 24, 2011 at 2:51 pm #

    kendısı evlımıymıs bari.bu ne ya koca manyaklıgı deliliğibu ne tapınmak boyle.benım bedenıme ben izin vermeden nasıl dokunur.böyle tipler cok maalesef.yakında meshur olur.

  2. MISSRED May 24, 2011 at 3:02 pm #

    Kocalarımız ne derse, ne yaparsa doğrudur:)

  3. çokoprenses May 24, 2011 at 3:18 pm #

    bize de 4 eş yasal olacak mı:)))

  4. Sevgi Tuncer Dalgıç May 24, 2011 at 5:31 pm #

    ne münasebet canım,ben hiç sanmam kadın doğru sölemiş diyeceklerin çok olduğunu, ya da öyle inanmak istiyorum,böyle düşünenlerin ki eğer gerçekten bu düşünceyi savunanlar varsa,akıl sağlığından yoksun olduklarını sanıyorum…

  5. MISSRED May 25, 2011 at 7:51 am #

    Çoko; aman yok olsa da istemem biriyle zor uğraşıyorum zaten:))Sevgi Hanim; esini aldatan bu kadar erkek varken buna onay verecek erkek de eminim çoktur ne acı ki:((

  6. ÇokBilmiş May 25, 2011 at 1:59 pm #

    "kızların evde kalma sorunları" mı? :)))) Hiç güleceğim yoktu :))))Bu arada karılarını aldatan erkekler, karılarını kimlerle aldatıyorlar, hiç düşünmüş mü bu zihniyet acaba?

  7. MISSRED May 25, 2011 at 2:09 pm #

    Çok bilmiş; aman densizin biri işte.Bir de aileyle ilgili seminerler veriyor kadınlara dün TV'de izledim, biri de çıkıp sen ne diyorsun kardeşim demiyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

