Yine yeniden diyet günlüğü

26 May

Sene 2008. Bu blogu ilk yazmaya başladığımda amacım  sadece ve sadece kilo vermekti. Evlendikten sonra aldığım kilolardan bıkmış, kıyafetlerin içine giremeyen mutsuz bir kadına dönüşmüştüm adeta. Kendi kendime denediğim bir kaç diyet girişiminden sonra olmadığını anlayınca bana tavsiye edilen bir diyetisyende almıştım soluğu. Diyetle ilgili ve beni içine çektiği ruh haliyle ilgili paylaşmak istediğim o kadar çok şey vardı ki işte bunlardan yola çıkarak bu blogu yazmaya başlamıştım ben de.4 ay içinde 14 kilo vermiştim ve mutlu mesut hayatıma devam ederken Begüm’e hamile kaldığımı öğrendim.

Sene 2011. Ve ben doğumdan sonra aldığım 30 kilonun daha 5’te 3’ünü verebilmiş bir anne olarak, bundan çok sıkılmış dolabındaki kıyafetlere sabırsızlıkla girmeyi kendine hedef edinmiş bir kadın olarak blogumun yine etinden sütünden faydalanmayı ve hedefim olan kiloya daha kolay inmeyi umut ediyorum.

Diyet günlüğümle çok yakında burada olacağım.

9 Responses to “Yine yeniden diyet günlüğü”

  1. deniz saatçioğlu May 26, 2011 at 10:35 pm #

    Kolay gelsin, ben de bayagi zamandir yapiyorum, hedefime ulasmak uzereyim, sonra da koruma sureci. hatta blogda da bahsediyorum ara ara. Umarim iyi gider seninki de, zor is valla. Tesekkur ederim guzel yorumun icin, sevindim begenmene. Evet 50 mm yle sekiyoruz resimleri genelde.Sevgilerhttp://denizsaatcioglu.blogspot.com

  2. Kirpikteki Gözyaşı May 27, 2011 at 6:32 am #

    Karar vermek bir adım aslında. İyi şanslar ve kolaylıklar:)

  3. MISSRED May 27, 2011 at 9:50 am #

    Deniz; benim yolum çok uzun, sen fıstık gibisin umarım ben de senin gibi hedefime ulaşırım ki ulaşmak zorundayım, takıntılıyım bu konuda:))K.G.; Karar vermek gerçekten en önemli şey. Ben de verdiM bakalım neler olacak.

  4. KIRMIZI May 27, 2011 at 10:16 am #

    aslicim, hadi kolay gelsin sana diyorum… bu sefer eski hayatina gore cook daha aktif bir anne olarak daha kolay olacagina eminim… ben hala emziriyorum ya bizim toramani, o yuzden fazlaliklardan kurtulma cabalarim da eylul sonrasina kaldi… senin basarin beni de motive edecek, boyle de bir sorumlulugun var yani… sevgiler, opucukler…

  5. MISSRED May 27, 2011 at 11:12 am #

    Kırmızı; ben de emziriyorum Begüm'ü ve bu diyet yapmak için engel değil. Sütüm hiç azalmadı, arttı. Aslında 11 şubattan beri diyetteyim 8 kg verdim, daha fazla vermem gerekiyordu ama o da benim hatam. O zmn çok konsantre değildim şimdi iyice mod'a soktum kendimi, hızlı yürüyüşlere başladım. Velhasıl ben diyet yapıyorum ve Begüm'ü 4 kez emziriyorum zaten diyetisyen diyeti ona göre veriyor nasıl ayarlıyorsa, her gittiğimde soruyor süt durumu nasıl diye.

  6. KIRMIZI May 27, 2011 at 8:35 pm #

    ahh, etrafimda senin gibi hem emzirip hem de diyet yapabilenler var, ama ben o gruptan olamiyorum malesef… bi turlu kesemiyorum bogazimdan, kesersem de sut azaliyor… ya da belki de tamamen psikolojik, ve bu benim bahanem bilmiyorum… doktorla 1 yas sonrasi keselim sutu dedik, malum bi de gece uyanmalari ve uyku duzeni konulari var ya, kisa kadar bu duzenleri oturtmak icin biraz da… ben yaz donemi kendiliginden birazini veririm diye umitliyim, kalanina da sonra bakicam artik… verilecek kilo az olunca (5) boyle yapisip kaliyor diyorlar, umarim bende de oyle olmaz… sevgiler…

  7. MISSRED May 30, 2011 at 1:51 pm #

    Kırmızı; umarım 5 kilo hep 5 kilo kalır onu bir şekil verirsin çünkü bendeki gibi hedefe yaklaşmışken sonradan alma da, 3-5 kilo verilir.

  8. boncuk August 19, 2011 at 9:03 am #

    Merhabalar evlendikten sonra bende hızlıca kilo alanlardanım. Acaba hangi diyetisyene gidiyorsunuz, paylaşırsanız sevinirim…Fıstık çok tatlı maşallahh*41

  9. MISSRED August 19, 2011 at 12:02 pm #

    Boncuk; ben Surp Pırgiç Ermeni Hastanesi'ne gidiyordum ama taşınma mevzuları yüzünden bıraktım. Orada Nazan Desticioğlu var tavsiye edeim kendisini.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

