Diyet Günlüğü -1-

16 Jun

Diyet günlüğü tutacağımdan bahsetmiştim bir kaç post öncesinde. Aslında diyet maceram 11 Şubat’ta başladı. O günden bugüne yani 4 ayda henüz 10 kg verdim. Hamile kalmadan önceki kiloma dönmek için tam 10 kg daha vermem lazım. Aslında amacım bu 4 aylık dönemde her hafta 1 kilodan 16 kg vermekti ama diyeti tam uygulamadığım için 10 kiloda kaldım. Diyetisyen, kontrollere kilo alarak gelmediğim sürece problem teşkil etmediğini her hafta 1 kg istikrarının gerçekleşmemesinin anormal bir durum olmadığını söyledi. (Bu benim içimi rahatlatmadı ama neyse)
Yürüyüş, yürüyüş, yürüyüş, su, su,su !!!!!!!!!!!

Şundan çok eminim ki yemek olayını abartmamak kaydıyla hayatınıza sadece yürüyüş ve suyu soksanız bile kilo verirsiniz. Su bana hamilelikten kalma bir alışkanlık. O dönemlerden beri içmezsem eksikliğini hissediyorum. Su tüketimim arttıkça kola, gazoz, çay, kahve tüketimim de azaldı. 
Yürüyüşe gelince; evdeki koşu bantında Begüm yüzünden yürüyemiyorum:)) İlla o da benle yürüyecek, bir kaza çıkacak diye korkuyorum. Hiç olmadı oyuncaklarını atıyor banta, onların bant üzerinde kayıp gitmesine bayılıyor ama ben bu kadar dış etkiye maruz kalınca yürüyemiyorum. Haftada 2-3 defa sahilde yüksek tempolu yürüme şimdilik tek elimden gelen. 
Beni en çok motive eden şey ise; eski kıyafetler. Dolabı açıp giyecek bir şey bulamazken gözüme eskiler takıldığında daha da bir hırslanıyorum kilo konusunda. Hamile kalmadan hemen önce aldığım jeanler, bluzlar hepsi beni bekliyor, yepyeni duruyorlar. Ve onların içine birer birer girmek, işte bu da diyetin en güzel yanı.
Bir kadının isterse yapamayacağı hiçbir şey yok hayatta. Kilo vermek ne ki???
5 Responses to “Diyet Günlüğü -1-”

  1. Kirpikteki Gözyaşı June 16, 2011 at 4:23 pm #

    Sana kocaman bir bravooo:) Çok güzel motive etmişsin kendini:) Beni de gaza getirdin:) Öperim:)

  2. Glam's World June 16, 2011 at 7:14 pm #

    Ne güzel yazmışsın. Bir kadın için kilo vermek istedikten, hedef edindikten sonra hiç de zor birşey değil. Ben hedef belirledim, zamanı da ayarladım sadece başlaması kaldı hihi:)) Umarım istediğin kiloya en sağlıklı şekilde ulaşırsın 🙂

  3. MISSRED June 17, 2011 at 11:08 am #

    K.G.; Çoğu zaman motiveyim ama içimi ferahlatacak bir dondurmaya veya bol kremalı bir kahveye dayanamadığım da oluyor. Benim sorunum biraz daha farklı 1,80 boyla Türk standartlarında bir kadın olmadığımdan beden bulamıyorum yoksa şu an baksan her 5 kadından daha formdayımdır ama 42 bedene zor giriyorum:( Glam's World; zaten hazır hissetmiyorsan hiç başlama çünkü o zaman insan inadına daha çok yiyor:)

  4. içimden geldiği gibi ~~~ July 30, 2011 at 11:36 am #

    Merhaba,benimde hamilelikten kalan 8 kilo fazlam var.Çok tembelim bu arada kızım büyüdü ama ben bu kiloları hala vermedim.Günde ne kadar su içtiniz bu 4 aylık dönemde acaba??

  5. MISSRED August 1, 2011 at 8:43 am #

    Ben günde 2-3 litre su içiyorum, su gerçekten çok faydalı oluyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

