Diyet Günlüğü 2

8 Jul

Tatilden yeni döndüm ve bunun rehaveti içindeyim. İstanbul’a vardığımız sabahın öğleden sonrasında işe gittiğim için sudan çıkmış balık modundan hala çıkamadım. Elimde tatile dair 500’e yakın kare var, nerden başlasam nasıl anlatsam bilemedim, bu yüzden benim için üzücüsünden başlayayım dedim.

 Dün diyetisyenimle randevum vardı. Ayaklarım geri geri gittim çünkü herkesin anlayacağı üzere tatilde çalışmak ne kadar yoksa diyet de o kadar yoktu hayatımda. Ara öğünün unlu mamüller olduğu, su yerine gazlı ve meyve sulu içeceklere yüklenilen, bol karbonhidratlı bol abur cuburlu, çok dondurmalı bir tatildi. Yerken o kadar mutluydum ki pişmanlık bile hissetmedim. Ancak bu rüyadan diyetisyen uyandırdı beni. + 1,2 kg ile hedefime varmam gereken tarihi biraz daha uzaklaştırdım yine.
Tatilde gördüğüm taş gibi bebekli annelerden sonra kendimi yemeklerle yeteri kadar şımarttığımı düşünüyorum.  Umut da sanki bir şeyler dedi diyecek.  Bana yardımcı olmak için benimle girdiği diyetten 12 kg. vererek çıktığı ve onu gördüğüm ilk günden şu an daha zayıf olduğu ve şu an aramızda kilo farkının sadece 4 olduğundan daha acı ne olabilir ki? Daha ne gaza getirebilir ki bir kadını? 
Diyet günlüğü 3 postunu yazarken kesinlikle şu andan daha hafif olacağım. SÖZ!!

4 Responses to “Diyet Günlüğü 2”

  1. özge July 11, 2011 at 1:23 pm #

    eee madem sen bozdun niye bu resimleri koyuyosun bizi de yoldan çıkarıyosun:)o diiil de vallat tatile gitmekten korkuyorum diyeti bozarım diye

  2. MISSRED July 11, 2011 at 2:16 pm #

    güya herşey dahile gitmedik çok yeriz diye kendimi kurabiyeye verdim çok fena:))ben bozdum bütün kadınlar bozsun bana ne!

  3. Kirpikteki Gözyaşı July 14, 2011 at 11:09 am #

    Bunlar ne leziz fotolar:)) mmmmm yani:))

  4. MISSRED July 15, 2011 at 7:44 am #

    EvET yerken de öyleydi, sonra da pişmanlıklar…

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

