Düzen adamı değilim!

18 Aug

Hiçbir zaman yapılacaklar listesi yaptığım bir not defterim olmadı benim.
Kıyafetlerimi renklerine ve türlerine göre ayırmadım bu yüzden bir bluz için bütün dolabı indirdiğim çok olur.
Evimde yer bulamadığım bazı şeyler var, mesela makas. O makasa yıllardır bir yer bulamadım. Sonra hep ara dur. Son koyduğun yeri hatırlamaya çalış.
Ev alışverişine gittiğimde hep en gerekli şeyleri unuturum, çoğunlukla bu ana malzeme olur. Bir liste yapıp gitmem ki şu markete!
Geçen gün bir yerde bir yemek tarifi görmüştüm, hangi blogtaydı bir hatırlasam??
Fotoğraf çekmeyi o kadar sevmeme rağmen ve Begüm’ün o kadar fotoğrafı olmasına rağmen arasam kesinlikle bulamam kim bilir hangi bilgisayar, flash bellek ya da hard diskte??
Aynı şey bilgisayar için de geçerli. Bir kayıt mı bulunacak? Eyvah yandım hangi dosyanın içindeki hangi klasörde acaba?
Bu arada iş yerinde de aynı şekildeyim. 2007 evrakları nerede kim bilir?
Son okuduğum roman annemde mi? iş yerinde mi? evde mi? yoksa Umut’un arabasında mı? benim çantamda mı? Bu arada kırmızı bir rujum vardı o mavi çantamda mı? iş yerinde mi? yoksa siyah çantada mı??

Düzensiz geçmiyor hayat! Hele de anneysen ipin ucu bir kaçtı mı yandın!!! Eh ben de yeni taşındım yeni evde düzenli hayata geçiş vaktidir sayın seyirciler! İlk iş bu akşam gidip makası bulacağım:)))

better homes&gardens

4 Responses to “Düzen adamı değilim!”

  1. nesli August 19, 2011 at 5:32 am #

    bir an kendi dolabımı düşündüm de tepeleme duruyordu bu sabah her şey 🙂 ve ben sanırım başakların yüz karasıyım 🙂

  2. MISSRED August 19, 2011 at 6:44 am #

    Nesli; ilk defa düzensiz başak duyuyorum mesela ben ikizlerim benden her şey beklenir:P

  3. KIRMIZI August 19, 2011 at 8:14 am #

    ben de ikizlerim aslicim, ve tam anlamiyla aynanin 2. yuzuyum… asiri duzen takintiliyim… ama bu sefer de vakitsizlik, yogunluk ve oglusla birlikte olusan kalabaliktan hicbirseye yetisemiyorum, tabii bi de evdeki yardimci faktoru var… ve duzenlerim bozuldukca da deli gibi strese giriyorum… yani uzme kendini sonuc yine ayni anlayacagin… oyle de oluyor, boyle de… opuyorum, sevgiler…

  4. MISSRED August 19, 2011 at 12:00 pm #

    Kırmızı; aslında benim de içim içimi yiyor ama benimki düzen bozuldu diye değil düzen kuramadığım için. Mesela sırf o fotoğraf arşivini düzenleyemediğim için Begüm'ün evde basılı resmi yok. Bir de taşınırken o kadar gereksiz şey çıktı ki evden kendime söz verdim ben hafif olamıyorum bari evim hafif olsun 😛

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

