Hayat kime güzel?

19 Aug

Parkın en ücra köşesine portatif sandalyelerini açmış, ayaklarını uzatmış, gazetelerini ve içeceğini almış, o kadar keyifli gözüküyordu ki  “valla amca hayat sana güzel” demekten zor alıkoydum kendimi ne yalan söyleyeyim. Bir an olsun adamın yerinde olmayı istedim ve Umut’a sordum “Şöyle hiçbir şey düşünmeden en
son ne zaman gazete okudun, okuduk??” Gazete okumayı bırak, 16 aydır istediğim saatte yatıp istediğim saatte kalkmadım ben, bunu hep Begüm belirledi.

Sonra da düşündüm; bu adam dışarıdan böyle gözüküyor da içi nasıl acaba? Belki  hasta, belki bir sürü borcu var, belki dün karısından ayrıldı, belki bugün abisiyle birbirlerine girdiler, belki belki belki… Aman dedim kimsenin yerinde olmak istemiyorum, ben iyiyim böyle, varsın gazetemi okumayayım, varsın öğlene kadar uyumayayım. Sevdiklerim yanımda, sağlımız yerinde en önemlisi de bu değil mi zaten?  İşte o an anladım ki aslında HAYAT BANA GÜZEL:))))

4 Responses to “Hayat kime güzel?”

  1. YILDIZ August 19, 2011 at 2:43 pm #

    Son zamanlarda ben de öyle düşünür oldum,dışarıdan bazı hayatlar ışıldar gibi ama içten bakınca belki tek bir ışık bile yoktur,bilemeyiz ki,en güzeli biz olmak,kendimiz olmak,kendi hayatımızı sevmek;))

  2. Kirpikteki Gözyaşı August 20, 2011 at 7:23 am #

    Aslıcım çok tatlısın:) Ne güzel anlatmışsın:) Çok da doğru söylemişsin. İnsanların içinde kim bilir ne fırtınalar kopuyor? HErşey için çok şükür:) Mutlu haftasonları:)

  3. Peri August 21, 2011 at 8:17 pm #

    yorgun olduğum zamanlar sıkça içine düştüğüm duygu, hayat kime güzel 😛

  4. MISSRED August 22, 2011 at 9:12 am #

    Yıldız; çok haklısın, yetinmeyi bilmeliyiz ve şükretmeliyiz ki hayal bile edemeyeceğimiz hayatlar var. Sabah erken kalktık diye hayıflanmaktansa önümüzde yaşanacak upuzun bir gün olduğunu ve tadını çıkarmamız gerektiğini es geçiyoruz nedense.K.G.; bu aralar o kadar karamsarım ki sürekli kendimi telkin edip olumlu düşünmeye çalışıyorum ve şükrediyorum özellikle de her akşam haberleri seyrettikten sonra:)Peri; çok tatlı kızlarımız var kesinlikle hayat bize güzel zor olsa da:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

